Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Pienet lapset todellakin. Tuli tosta mieleen että usemman viikkoa sitte löysin salilta äidin joka treenas sellasta "mä kiinteytän" meinigillä ja pieni lapsi töhertelee värityskirjaa vieressä. Seuraavalla viikolla sitte oli turvakaukalossa pieni vauva mukana salilla... Eihän ne eteen tuu, mutta mietin vaan eikö iltasella löydy hoitajaa? Meinaan lapset salilla mukana on aina aika hazardia.

Mun mielestä se on hirveen välinpitämätöntä että lapsia jotka eivät edes tiedä mahdollisia vaaratilanteita tuodaan salille. Kai se on se ajatustapa että "ei se lapsi nyt kenenkään tiellä ole". En usko että nää ihmiset jotka tuo lapsia salille on edes ajatellut sitä että niille voisi hoitajan hankkia sen ajaksi.

Niin, näistä naisista tiedän sen että niillä on äijät kotona mutta A. Ne äijät ei hoida niitä B. Ne äidit ei ees anna niiden hoivaan niitä.

Mun mielestä se on hirveen välinpitämätöntä että lapsia jotka eivät edes tiedä mahdollisia vaaratilanteita tuodaan salille. Kai se on se ajatustapa että "ei se lapsi nyt kenenkään tiellä ole". En usko että nää ihmiset jotka tuo lapsia salille on edes ajatellut sitä että niille voisi hoitajan hankkia sen ajaksi.

Meidän salilla käy välillä sellainen mamma, joka jättää lapsensa rattaisiin salin ulkopuolelle ikkunan eteen. Mamma siinä treenailee salilla ja käy välillä kurkkimassa ikkunasta, jos olisi oma lapsi niin en kyllä ehkä uskaltaisi tehdä näin, tiedä sitten mitä muut ajattelevat.

Ei tää nyt eniten vituta, mut vituttaa kumminki. Eli eukot, jotka tekee 70 toiston sarjoja jollai hiluilla, ku luulee sen varmaa "kiinteyttävän" tai jotai. Hohhoijjaa.. Jatkakoot mun puolesta, mut eihä siinä oo paskaakaa järkee.

Ei tää nyt eniten vituta, mut vituttaa kumminki. Eli eukot, jotka tekee 70 toiston sarjoja jollai hiluilla, ku luulee sen varmaa "kiinteyttävän" tai jotai. Hohhoijjaa.. Jatkakoot mun puolesta, mut eihä siinä oo paskaakaa järkee.

Juuh tämä on totta. Entisellä salillani oli usein näitä naisihmisiä jotka ottivat kp telineestä jotkut 2-3kg painot ja tekivät sitten jotain habakääntöä/pystypunnerrusta/vipunostoa/näiden kaikkien sekoitusta siinä vähintään sen kolme minuuttia seisten JUURI siinä kp telineen edessä ettei kukaan varmasti pääse hakemaan käsipainoja :)

Kaverit jotka tulee salille samaan aikaan. Farkut ja ulkokengät jalassa penkkiä tekemään.... Sitten kun yrittää varovasti antaa vähän osviittaa siitä miten salilla oikeesti kannattaa treenata jos hyvän mallista kroppaa tavottelee ni sitten vaan tiuskitaan vastaan.

Eikä myöskään auta tieto siitä, että mun koko salikokemus perustuu läheisen tutun opetuksiin joka on classic sarjan kehonrakentaja (kilpaillut useita kertoja). Vaikka en kaikkea osaa, niin voin sanoa, että enemmän kuin kaverini. Omapahan on menetyksensä.

Eniten ja eniten mutta naiset.

Tajuan erittäin hyvin että mukavinta on treenata hyvin istuvissa ja kevyissä kuteissa, näinhän teen itsekkin, mutta rajansa hei kaikella. Häiritsee huomattavasti treeniä kun jostain takavasemmalta ilmestyy eteen timmi aerobicpupunen käytännössä päällemaalatuissa spandexseissaan ja runsaasti dekolteeta tarjoavassa urheilutopissaan kyykkäilemään. Eihän sitä normaali mies yhtään tiedä mihin katseensa kääntäisi, ei niitä omia varpaitakaan kiva ole kokoaikaa tuijotella. Sitten luetaan mimmien puolelta ja saadaan kommenttia kaveritytöiltä miten "AINA NE PERVOT SALILLA KYYLÄÄ", well no shit sister.

Eniten ja eniten mutta naiset.

Tajuan erittäin hyvin että mukavinta on treenata hyvin istuvissa ja kevyissä kuteissa, näinhän teen itsekkin, mutta rajansa hei kaikella. Häiritsee huomattavasti treeniä kun jostain takavasemmalta ilmestyy eteen timmi aerobicpupunen käytännössä päällemaalatuissa spandexseissaan ja runsaasti dekolteeta tarjoavassa urheilutopissaan kyykkäilemään. Eihän sitä normaali mies yhtään tiedä mihin katseensa kääntäisi, ei niitä omia varpaitakaan kiva ole kokoaikaa tuijotella. Sitten luetaan mimmien puolelta ja saadaan kommenttia kaveritytöiltä miten "AINA NE PERVOT SALILLA KYYLÄÄ", well no shit sister.

Ditto

word.. ei oo montaa timmia mimmiä kyllä samaan aikaan salille tullu, mutta onhan sitä vaikeeta pitää katse kurissa vaikka kuinka yrittäis :D ei nyt ainakaan suoraan tule tuijoteltua :P

^Onko tuo nyt todellakin teitä eniten potuttava asia salilla? :o huhhuh. Pienestä se on ärsyyntyminen kiinni näköjään.

Tällä hetkellä mua harmittaa salilla ehdottomasti eniten ruuhka, koska vakiosalilla käy myös toisen salin asiakkaat remontin takia. :(

^Onko tuo nyt todellakin teitä eniten potuttava asia salilla? :o huhhuh. Pienestä se on ärsyyntyminen kiinni näköjään.

Veikkaan ton potutuksen johtuvan siitä että täällä saa vähän väliä lukea naisten kiukkuisia kommentteja, miten joku mies on taas kyylännyt peppua. Jos salilla on joku tosi herkullinen nainen niin kyllä siihen ihan vahingossakin välillä katse eksyy vaikka periaatteessa keskittyis johonkin ihan muuhun :D Tosin ne naisten valitukset tuskin johtuvat pienestä vilkuilusta, vaan kunnon kyyläämisestä.
Mä en siltikään pysty ymmärtämään miten se on niin kamalaa jos joku vähän kyylää, koska mua ei hetkauttais laisinkaan vaikka kyykätessä mun takana olis viis niljakasta haisevaa ja lihavaa keski-ikäistä puumanaista tuijottamassa jännittyviä pakaroitani. Kunhan eivät tuu koskemaan ja haisemaan liian lähelle (niin että henki ei kulje). Mutta kai tä on sitte eri asia sukupuolten välillä.

Tällä hetkellä mua harmittaa salilla ehdottomasti eniten ruuhka, koska vakiosalilla käy myös toisen salin asiakkaat remontin takia. :(

Siis komppasin lähinnä just tota, että paha sitä on täysin olla kattomatta :) ja noita kiukkusia kommentteja

Jos nyt ihan asiaankin kommentois jotain niin vituttaa toi uimahallin sali, kun niin perkeleen pieni ja ei ihan kaikkia laitteita olis mitä haluais :(

Mä en siltikään pysty ymmärtämään miten se on niin kamalaa jos joku vähän kyylää

Kai jotkut pimut nauttii saamastaan huomiosta ja pukeutuu huomiota herättääkseen ja näyttääkseen mahdollisimman hyvältä, mutta mulla tulee erittäin tukala ja vaivaantunut olo jos joku avoimesti kyttää. Tottakai salilla tulee katseltua ympärilleen ja katseltua muiden treenaajien tekemisiä, mutta siinä on ihan selkeä ero miten ihmisiä katselee. Ystävällisesti silmiin vai himokkaasti hanuria. Jälkimmäinen rupee mua pahimmassa tapauksessa ahdistamaan, yleensä vähintään nolottamaan ja yritän päästä jonnekin piiloon treenaamaan.

*Kun ihmiset jättää painot paikalleen
*oma ajottainen laiskuus.
*rutinoituminen. Välillä unohtaa miksi oikeestaan siellä käy, jolloin motivaatio katoaa ja treenit muuttuu pakkopullaks.
*ryyppäämisen jälkeinen treeniputken hajoaminen
*jos oon kipeenä menetän helposti 5-10kg nostovoimasta ja sen jälkeen menee pariviikkoa-kuukas, että sen saa takasin.
*toisaalta ärsyttää, kun ihmiset kattoo. Toisaalta katon kyllä ittekkin sellasia, joiden treenistä haluan jotain oppia tai joiden tuloksia ihailen =D
*pierettäminen. Aikasemmin vedin ennen treeniä kanssa palkkaria. silloin varsinkin välillä saatto alkaa pierettää armottomasti. Jotkut laitteet on vaan sellasia, että asento on oikeen otollinen pienelle vahinkopierulle, jonka äänekkyyden tajuaa vasta jälkeenpäin =DD nykyään onneks ei pieretä, kun oon syömättä ennen treenaamista

-Painojen paiskominen
-Ruuhka
-Ihmiset, jotka ei tervehdi
-Salin ajoittainen huono musiikkitarjonta. Yö-yhtye nostaa kyllä raivon pintaan, mutta sitä ei saa kanavoitua treenaamiseen..

Back
Ylös Bottom