Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eilen tuli kyllä omalla kohdalla se ärsyttävin hetki salilla. Kaks eri ihmistä puhu _PUHELIMEEN_ samalla kun istu siitä laitteessa ja kaikki tää vielä samaan aikaan :wtf:. Ite en joutunu odottaan, mut niiten puolesta ketä joutu niin tollanen ottaa kuuppaan. Toisella vielä kaiken kukkuraks sillee, että veti hauispenkissä taljalla, joten varas tavallaan 2 suorituspaikkaa itelleen :dance:

Eipä ole ikinä mikään vituttanut,mutta nyt tuli eka ja paha. Salilla juoksevat pienet n.3-4v lapset. Isä ja äiti teki omia juttujaan ja sillä aikaa pennut kirmas pitkin salia. Kukaan ei tietenkään kehdannut komentaa niitä eikä isää ja äitiä näyttänyt paljoa kiinnostavan. Mukulat keikkui laitteissa ja pyöri vapaillapainoilla tekevien jaloissa. :) Että sellasta mukavaa..

Eipä ole ikinä mikään vituttanut,mutta nyt tuli eka ja paha. Salilla juoksevat pienet n.3-4v lapset. Isä ja äiti teki omia juttujaan ja sillä aikaa pennut kirmas pitkin salia. Kukaan ei tietenkään kehdannut komentaa niitä eikä isää ja äitiä näyttänyt paljoa kiinnostavan. Mukulat keikkui laitteissa ja pyöri vapaillapainoilla tekevien jaloissa. :) Että sellasta mukavaa..

Tuohan kuulostaa varsin tutulle :) Salin henkilökunta ei tunnu asiaan puuttuvan täälläkään.
Luulen että sitten oppivat kun sattuu Juhaa leukaan.

Viimeksi muokattu:
Eipä ole ikinä mikään vituttanut,mutta nyt tuli eka ja paha. Salilla juoksevat pienet n.3-4v lapset. Isä ja äiti teki omia juttujaan

Mua ei nyt suuremmin haitannut, mutta lähinnä nauratti. Eli just näitä samanikäisiä pyöri pukkarissa, ja yks yritti ruveta laittamaan mun sheikkeriin jotain tarraa. Vedin sen siitä sen nenän edestä pois, ja tällöin isä taustalta torui lastaan ja sanoi ei ole sinun omaisuutta.
No joka tapauksessa ei niitä sinne salille kannattaisi mukaan ottaa, ei varmaan edistä ketään, ei kanssatreenaajia tai omaa treeniä.

Eipä ole ikinä mikään vituttanut,mutta nyt tuli eka ja paha. Salilla juoksevat pienet n.3-4v lapset. Isä ja äiti teki omia juttujaan ja sillä aikaa pennut kirmas pitkin salia.

Ei siinä mitään jos juoksee ja huutaa mutta arvaa onko kiva tehdä penkkiä kun lapset alkavat leikkiä runescapea....... Vittu ku vituttaa koko peli ja sitte viä lapset alkaa leikkii sitä salilla kun itse talonmies päästi sisälle....

Ei siinä mitään jos juoksee ja huutaa mutta arvaa onko kiva tehdä penkkiä kun lapset alkavat leikkiä runescapea....... Vittu ku vituttaa koko peli ja sitte viä lapset alkaa leikkii sitä salilla kun itse talonmies päästi sisälle....
Jaaha että runescapea, tuo muistoja mieleen :D.
Itseäni ei niinkään salilla vituta mikään, mutta salille meno ja sieltä tuleminen on nyt syksyllä/talvella aika hanurista. Pakko mennä pyörällä tai kävellen kun ei autoa ole ja bussillakaan ei oikein pääse. Matkaa salille ei ole kuin pari kilometriä, mutta tie on mutainen ja matkan jälkeen takki ja housut ovat aivan paskaiset.

Nyt kysyn täällä ihan mielenkiinnosta, että miksi lähes kaikki nykyään treenaa pelkkää yläkroppaa ja jalat jäävät kokonaan paitsioon? Eli omalla salilla porukka joka käy, niin peruskaava on että tehään jtn . penkkiä, vinopenkkiä kässäreillä, pystypunnerrusta kässäreillä, ojentajia ja haukkareita ja jtn taljavitkutuksia.. mistä helvetistä tämmönen on kotoisin? Ihan niinkun kukaan ei tietäisikään mitään perus maastavedosta ja kyykystä. Ei tossa mitään jokanen tekee niinkuin tekee, mutta miten suurinosa voi olla tätä sakkia? On vaan ihan tosissaan alkanut ihmetyttämään ja parilla kaverilla liikkuukin suht isot raudat esim. penkissä eikä olla silti mitenkään hirveän rotevia kuitenkaan. Luulen että kyse on siitä ettei ole otettu asioista selvää ja treenataan ilman mitään ohjelmaa jne. Tosin toisille se penkkitulos on sitten tärkein asia elämässä, mutta itse kyllä treenaan tasaisesti koko kroppaa ja penassa ei tosiaan mitkään mahdottomat raudat liiku, mutta siihen en sinällään pyrikkään kunhan saa pikkuhiljaa lisäillä romua.

E: No vähän väärä ilmaisu tuo nykyään kun vasta vuoden oon puntilla käynyt, mutta tämmöstä porukka suurimmaksi osaksi on.

^ tuo on niin totta. Kyykkyhän on parhaillaan juuri sitä että ollaan kuoleman partaalla vikan sarjan jälkeen :D Kaveri joka alotti puntin mun kanssa pari viikkoa sitten, niin otettiin heti sille tuo arnoldin kultainen kuusikko ja laitoin sen heti kyykkäämään. :D

Kyykkyhän on parhaillaan juuri sitä että ollaan kuoleman partaalla ekan sarjan jälkeen :D

Korjattu.

e: ylisuurilla painoilla tehtyjen varttikyykkyjen näkeminen on jostain syystä alkanut suorastaan särkeä päätä viime aikoina. Pitäisi kai opetella keskittymään enemmän omaan tekemiseen, kun ei se loppupeleissä kuulu mulle pätkääkään, miten muut treenaa.

Jep hyvin korjasit nimittäin tuokin pitää omalla kohalla ainakin ihan just paikkansa. Varsinkin kun kultasella kuusikolla tein, niin ekan sarjan jälkeen oli jo kyykkytelineen alla hikilammikko ja pyörrytti ja sitten siinä pitäisi vielä keskittyä seuraaviinkin sarjoihin henkisesti, ni pahaa tekee :D mutta joo OT.

Nyt kysyn täällä ihan mielenkiinnosta, että miksi lähes kaikki nykyään treenaa pelkkää yläkroppaa ja jalat jäävät kokonaan paitsioon? Eli omalla salilla porukka joka käy, niin peruskaava on että tehään jtn . penkkiä, vinopenkkiä kässäreillä, pystypunnerrusta kässäreillä, ojentajia ja haukkareita ja jtn taljavitkutuksia.. mistä helvetistä tämmönen on kotoisin? Ihan niinkun kukaan ei tietäisikään mitään perus maastavedosta ja kyykystä. Ei tossa mitään jokanen tekee niinkuin tekee, mutta miten suurinosa voi olla tätä sakkia? On vaan ihan tosissaan alkanut ihmetyttämään ja parilla kaverilla liikkuukin suht isot raudat esim. penkissä eikä olla silti mitenkään hirveän rotevia kuitenkaan. Luulen että kyse on siitä ettei ole otettu asioista selvää ja treenataan ilman mitään ohjelmaa jne. Tosin toisille se penkkitulos on sitten tärkein asia elämässä, mutta itse kyllä treenaan tasaisesti koko kroppaa ja penassa ei tosiaan mitkään mahdottomat raudat liiku, mutta siihen en sinällään pyrikkään kunhan saa pikkuhiljaa lisäillä romua.

E: No vähän väärä ilmaisu tuo nykyään kun vasta vuoden oon puntilla käynyt, mutta tämmöstä porukka suurimmaksi osaksi on.

siksi että itsellä on tavoitteena jaksaa juosta/hiihtääkin. eli ns. voimaa/massaa tarviin vain ylös

siksi että itsellä on tavoitteena jaksaa juosta/hiihtääkin. eli ns. voimaa/massaa tarviin vain ylös

Varo, ettei käy näin:
20060426.jpg

Korjattu.

e: ylisuurilla painoilla tehtyjen varttikyykkyjen näkeminen on jostain syystä alkanut suorastaan särkeä päätä viime aikoina. Pitäisi kai opetella keskittymään enemmän omaan tekemiseen, kun ei se loppupeleissä kuulu mulle pätkääkään, miten muut treenaa.

Ensin pitää treenata myös jalkoja ja jos et treenaa, niin sulle nauretaan. Se ei tosin riitä, kun ne pitää olla juuri oikean syvyisiä kyykkyjä tai sulle nauretaan taas. Eihän niitä jalkoja edes tarvi missään arkielämässä. Come on...

SooSoo: Totta. 70+ senttiset reiskat, niin johan haukutaan saunailloissa.

Back
Ylös Bottom