Nyt kysyn täällä ihan mielenkiinnosta, että miksi lähes kaikki nykyään treenaa pelkkää yläkroppaa ja jalat jäävät kokonaan paitsioon? Eli omalla salilla porukka joka käy, niin peruskaava on että tehään jtn . penkkiä, vinopenkkiä kässäreillä, pystypunnerrusta kässäreillä, ojentajia ja haukkareita ja jtn taljavitkutuksia.. mistä helvetistä tämmönen on kotoisin? Ihan niinkun kukaan ei tietäisikään mitään perus maastavedosta ja kyykystä. Ei tossa mitään jokanen tekee niinkuin tekee, mutta miten suurinosa voi olla tätä sakkia? On vaan ihan tosissaan alkanut ihmetyttämään ja parilla kaverilla liikkuukin suht isot raudat esim. penkissä eikä olla silti mitenkään hirveän rotevia kuitenkaan. Luulen että kyse on siitä ettei ole otettu asioista selvää ja treenataan ilman mitään ohjelmaa jne. Tosin toisille se penkkitulos on sitten tärkein asia elämässä, mutta itse kyllä treenaan tasaisesti koko kroppaa ja penassa ei tosiaan mitkään mahdottomat raudat liiku, mutta siihen en sinällään pyrikkään kunhan saa pikkuhiljaa lisäillä romua.
E: No vähän väärä ilmaisu tuo nykyään kun vasta vuoden oon puntilla käynyt, mutta tämmöstä porukka suurimmaksi osaksi on.