Tänään salilla oli kaksi miestä, toinen oli tietenki vähän voimaakkaampi. Heikompi kaveri oli "oon treenannu jo selän kahteen kertaan" (eri päivinä tietty) vahvempi siihen "ihan sama, sähä muute teet sitä myös mun kanssa". He tekivät T-kulmasoutua laitteessa. Heikompi kaveri ei vaan jaksanut tehdä ja otti painoa pois (ihmekkös kun on 2 selkätreeniä alla). Vahvempi kaveri tulee "tuloksia pitäis tapahtua joka kerta! haluuks sä takasinpäin sinne lähtötasoon vai!? ainiin hakisitko tähän mulle tohon vettä <vittuilu hymy>." Seuraavakso he tekivät penkkiä (of course). Voimakkaampi mies ei kannustanut heikompaa yhtään, huusi vain haukkuja ja nälvi kokoajan. Alataljaa kun he tekivät niin painot olivat tietty isoimmat ja vielä 15kg lisäpainokalikka siinä päällä. Huomasin miten sillä heikommalla meni hermot ja hän alkoi "kostaakseen" nälviä takaisin. Voimakkaampi kaveri veti hiki päässä sarjaa kun toinen nälvii vieressä. Tästä se show vasta alkoikin. Voimakkaampi tyyppi ottii kaveriaan niskasta kiinni ja läpsäisi päähän, ja huusi tietenkin "Pidä se turpas kiinni ja tuu vittu ite tekemää!".
Mun pointti on siinä, että heikompaa pitäisi aina kannustaa, eikä alkaa haukkumaan. Penkissäkin oli "70kiloa ei paina mitään, mäki teen satasella tossa!!". Ihme touhua.