Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä pahaa on jos juo vettä shakeristä?Yks jannu joka tulee 4 numeroa liian isoissa crokseissa treenaamaan, tekee aina hauista ja juo vettä palkkaripullosta...
Henkilökuntaa varmaan vastaavasti vituttaa se tyyppi joka aina avaa ne ikkunat...Onko etukyykky 80kg muka niin huono? :DJoo onhan näitä saatanan sankareita jotka naureskelee toisille reenaajille ihan äijänä.Itse oon 24v ja aloittanut etukyykyn noin 3 viikkoa sitten. Tein siinä sarjaa 80kg:lla ja yritin painaa täysillä,takanani noin 17v lätkä hemmot katteli ja naureskeli touhujani..Snadisti vitutti mutta jätän tollaset tyypit ihan omaan arvoonsa,jostain se on munkin vaan alotettava.
Miten 15-vuotiaana voi nauraa toiselle sen takia, että toinen on alottelija. Ite en varmaa kehtaa vähätellä toisten tuloksia vaikka olisin 25 vuotias ja käynny salilla vajaat 10 vuotta.

Luultavasti kateellisia tai katkeria jostain? ehkä heitä ärsyttää kun katsovat "perhana, kun ei pärjää nuoremmalle.".. mutta tosiaan yleistähän tuo on, että 15v penkkirunkkarit tulevat tekemään vain penkkipunnerruksen ja sen jälkeen lähtevät. Sitten koulussa lesotaan "nostin 60kg penkistä, vähänkö oon kova jätkä!".. :D:DKyllä mulle on muutamman otteeseen mua noin vuoden vanhemmat jätkät naureskellu ku teen vipareita puhtaasti. Jokainen tekee niillä painoilla kun tekee. Toki ne runkkupenkkaajat alkaa hitusen hymyilyttämään, samoin ne ketkä luulevat tietävän kaiken punttaamisesta.
Luultavasti kateellisia tai katkeria jostain? ehkä heitä ärsyttää kun katsovat "perhana, kun ei pärjää nuoremmalle.".. mutta tosiaan yleistähän tuo on, että 15v penkkirunkkarit tulevat tekemään vain penkkipunnerruksen ja sen jälkeen lähtevät. Sitten koulussa lesotaan "nostin 60kg penkistä, vähänkö oon kova jätkä!".. :D:D
"nostin 60kg penkistä, vähänkö oon kova jätkä!".. :D:D
Täällä kerran rehvittiin, että "Mä sain 100kg maastavetoo!!!" :lol2:
Noh, noh...