Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Omalla salillani vituttaa sama vitun soundtrackki mikä siellä on soinut viimeiset 2 vuotta putkee..jotain kunnon melankolia shittii...tästä syystä AINA mp3 soitin plakkarissa...AleViking tietää...

Nuo ''kokeneimpien'' katseet ovat vittumaisia. Varsinkin, kun itsellä ei ole vielä ikää paskaakaan. Mutta ikäisekseni olen kovassa kunnossa ;)

Miten 15-vuotiaana voi nauraa toiselle sen takia, että toinen on alottelija. Ite en varmaa kehtaa vähätellä toisten tuloksia vaikka olisin 25 vuotias ja käynny salilla vajaat 10 vuotta.

Joo onhan näitä saatanan sankareita jotka naureskelee toisille reenaajille ihan äijänä.Itse oon 24v ja aloittanut etukyykyn noin 3 viikkoa sitten. Tein siinä sarjaa 80kg:lla ja yritin painaa täysillä,takanani noin 17v lätkä hemmot katteli ja naureskeli touhujani..Snadisti vitutti mutta jätän tollaset tyypit ihan omaan arvoonsa,jostain se on munkin vaan alotettava.

Minä oon astetta kovempi jätkä ja naureskelen naureskelijoille ;)

E: Noo en mä naureskele kellekkään. Mutta mitäs niistä naureskelijoista? Tosimiehet treenaa pikkupainoilla muista välittämättä. Isoihin painoihin kyllä kerkee myöhemminkin.

Kyllä sitä isotkin miehet treenaa välillä pienillä painoilla. Mitä naureskelemista siinä muka on? Itse en nyt varsinaisesti ole mitenkään kauhean iso, mutta välillä teen pidempiä sarjoja hyvinkin pienillä painoilla keskittyen tuntumaan, vastaavasti välillä treenataan sitten isoilla raudoilla liikepuhtauden hiukan kärsien...

Itseäni ei niinkään ärsytä eikä naurata, vaan lähinnä säälittää sellaiset tyypit, jotka viikosta ja kuukaudesta toiseen repii väkisin niillä isoilla raudoilla epäpuhtaita muutaman toiston sarjoja. Kumma kyllä juuri kyseisillä tyypeillä on usein jokin paikka remontissa...

Mutta aiheeseen: Itseäni nyppii tällä hetkellä eniten se, vaikka salilla ei ole minkäänlaista ilmastointia, täytyy henkilökunnan aina sulkea ikkunat. Itse aloitan oman treenini aina avaamalla x-määrän ikkunoita. Tärkein treenivaruste näin kesällä onkin ikkunan avaaja :) Henkilökuntaa varmaan vastaavasti vituttaa se tyyppi joka aina avaa ne ikkunat...

Joo onhan näitä saatanan sankareita jotka naureskelee toisille reenaajille ihan äijänä.Itse oon 24v ja aloittanut etukyykyn noin 3 viikkoa sitten. Tein siinä sarjaa 80kg:lla ja yritin painaa täysillä,takanani noin 17v lätkä hemmot katteli ja naureskeli touhujani..Snadisti vitutti mutta jätän tollaset tyypit ihan omaan arvoonsa,jostain se on munkin vaan alotettava.
Onko etukyykky 80kg muka niin huono? :D

Paljon raskaampihan se on kun normi kyykky, tosin lähinnä sen tangon otteen ansiosta. Ainakin itse teen etukyykkyä aika lailla puolella siitä painosta mitä takakyykkyä.

Ehkä ne naureskeli kun luulivat että "olet keksinyt oman liikkeesi", ja eihän sitä kyykkyä noin tehdä. ;)

Miten 15-vuotiaana voi nauraa toiselle sen takia, että toinen on alottelija. Ite en varmaa kehtaa vähätellä toisten tuloksia vaikka olisin 25 vuotias ja käynny salilla vajaat 10 vuotta.

Kyllä mulle on muutamman otteeseen mua noin vuoden vanhemmat jätkät naureskellu ku teen vipareita puhtaasti. Jokainen tekee niillä painoilla kun tekee. Toki ne runkkupenkkaajat alkaa hitusen hymyilyttämään, samoin ne ketkä luulevat tietävän kaiken punttaamisesta.

Itse käyn sellaisessa salissa päivisin, jossa ei ole ketään max 1-3 tyyppiä mun lisäksi. On mukavaa kun saa rauhassa treenata :D Sali on kaikenlisäksi halpa, maksaa vain 20e kuukaudelta.

Toisella salilla kun oli välillä 20 ihmistä pörräämässä, niin se otti kyllä päähän. Siellä nyt kun tuppas olemaan naisten laitteita, niin totta kai naiset siellä tekee liikkeitä miten sattuu. Kerran olin tekemässä ylätaljaa, niin sitten kävin siinä juomassa ja totta kai laite oli varastettu ja siinä sai odotella jonkin aikaan, ja piti keksiä mitä sitä nyt tekisi. :rolleyes:

Kyllä mulle on muutamman otteeseen mua noin vuoden vanhemmat jätkät naureskellu ku teen vipareita puhtaasti. Jokainen tekee niillä painoilla kun tekee. Toki ne runkkupenkkaajat alkaa hitusen hymyilyttämään, samoin ne ketkä luulevat tietävän kaiken punttaamisesta.
Luultavasti kateellisia tai katkeria jostain? ehkä heitä ärsyttää kun katsovat "perhana, kun ei pärjää nuoremmalle.".. mutta tosiaan yleistähän tuo on, että 15v penkkirunkkarit tulevat tekemään vain penkkipunnerruksen ja sen jälkeen lähtevät. Sitten koulussa lesotaan "nostin 60kg penkistä, vähänkö oon kova jätkä!".. :D:D

Luultavasti kateellisia tai katkeria jostain? ehkä heitä ärsyttää kun katsovat "perhana, kun ei pärjää nuoremmalle.".. mutta tosiaan yleistähän tuo on, että 15v penkkirunkkarit tulevat tekemään vain penkkipunnerruksen ja sen jälkeen lähtevät. Sitten koulussa lesotaan "nostin 60kg penkistä, vähänkö oon kova jätkä!".. :D:D

Juu, kyllähän noitakin löytyy noita penkkihiiriäkin löytyy. Just niitä ku kaveri penkkaa juuri ja juuri sen 60kg ni sitten ollaan "vau hei, toi penkkaa 60kiloo, se o iha jäätävä puntti!":D
Noi ketkä nauro mulle on just niitä mitkä pistää ristitaljaan kummallekkin puolelle 50kg ja vetää muutamman toiston ja sitten ollaan leijana ku ollaan niiin vahvoja. Pistää vituttamaan:D

Vituttaa se, ku ei oo kyykkypäivinä porukkaa paljoa salilla. Tarttee kumminki noit varmistajia.

Ja Rackissa en pysty kyykkäämään ku niis reijissä on nii isot välit, et se on joko liian matala tai liian korkea. Mul taitaa olla viel rakkia leveempi jalka-asento

Ei voi mitää. :whip:

Kaipa ne kaikenlaiset sunnuntaitreenajat saa pienen vitutuksen päälle toisinaan, kun pilaavat treeni fiiliksen. Joskus taas saa vaan lisää voimaa vitutuksesta. Mutta kyllä siinä tuppaa treenifiilis menemään, kun näkee niitä neitosia joilla on mahaa vähän enemmänkin ja jalkaprässi varataan kelkalla viiden toiston tekemiseen pariksikymmeneksi minuutiksi. Mukana tietenkin omat evät kuten suklaalevy ja juomaksi limsaa...

Mielestäni on ärsyttävää, kun esim. aloittava treenaja tulee salille, jossa on kokeneita treenaajia. Sitten kun aloittelija nostaa painoja, niin muut katsovat ja nauravat. Tämä on tapahtunut minullekin aikoinaan.

Täällä kerran rehvittiin, että "Mä sain 100kg maastavetoo!!!" :lol2:

Noh, noh... Kyllä mä ainaskin leijun ihan estoitta, kun ennätysraudat nousee, vaikka se tulos ei kaikkien muiden mielestä niin vakuuttava olisikaan (mä kun oon tämmönen perusheikko bodari ja käyn tällä hetkellä salilla, missä kaikki muut tosissaan reenaavat harrastaa joko voima- tai painonnostoa, niin olen aina väistämättä se heikoin). Osaan aidosti iloita myös muiden ennätyksistä. Kyllä se mave-ennätys on aina mave-ennätys, oli se sitten 100 tai 250 kiloa.

Ymmärsin tosin keskustelusta, että on kyse niistä ihmisistä, jotka parin vuoden punttailun jälkeen luulevat olevansa koviakin hemmoja. Sitten rehvastellaan ja naureskellaan vähän pienemmille ja heikommille. Varokaa vain, ettette itse syyllisty samaan.

Ja asiaan... Mua harvemmin potuttaa salilla mikään ja kun potuttaa, niin sitten potuttaakin ihan kaikki. Eli ihan oman pään sisäisiä asioita useimmiten nämä potutukset. Mä ainaskin menen salille ensisijaisesti keskittymään omaan reeniin, eikä sitä oikein jaksa häiriintyä muiden edesottamuksista. Mun reenipainoille voi vaikka tulla naureskelemaan ja osoittamaan sormella, enkä välttämättä edes huomaa mitään.

Mutta sitten taas... Joskus nämä naiselliset hormonit tekevät tepposet ja kaikki onkin ihan pielessä: musiikki on paskaa (se on paskaa aina, mutta kuka sinne salille menee musiikkia kuuntelemaan?), ihmiset on rumia ja ne haisee (ja minä itse myös), levypainoja on liian vähän, lukot on aina hukassa (vaikka ne olis ihan siinä naaman edessä), kaikki hyvät tangot on varattu ja mulle jää tietty se jäykkä paksu paskapötikkä ja hermo meneeeeaaaAAAAAAAAARG!

Back
Ylös Bottom