Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nykyään se että ei meinaa olla varaa salillakäyntiin ja että väsyttää aina hirveänä salilla. Vissiin ei pitäs syyä ennen salia hirveitä hiilarimääriä?

Joo ei ne varmasti siitä tykkää kun ne pudotetaan, mutta ne isot kässärit on niin paljon turvallisempi pudottaa lattiaan esim. kp penkin jälkeen kuin koittaa sarjan jälkeen väsyneenä asetella nätisti lattialle.

Ilkalle semmoset terveiset ettei kaikkialta löydy tollaisia mukavan muotoisia kumi käsipainoja.

Täytynee vielä lisätä että en itsekkään niitä pudota penkin korkeudelta vaan noin 10-20cm korkeudelta josta kyllä lähtee ääni.
Tasapenkissä se pitäis jättää sinne yläasentoon jotta voi keikautella itteäsä siitä ylös. Eli ei voi vetää ainakaan ihan loppuun asti niin kauan kunnes hyytyy. Isoilla painoilla tasapenkissä vittumaista vaan rullailla selkää pitkin selkä mutkalla.

Tai pyytää paria kaveria nostamaan ne rinnalta lattialle jos vetää sen vikantoiston negatiivisen osuuden alas asti kunnialla.

Viho viimeiset idiootit heittelee painoja. Itse 80 kiloisena kyniksenäkin pystyin ihan "hyvin" hallitsemaan 55kg hantteleita kovan sarjan jälkeen niin uskon että siihen pystyy kaikki muutkin jotka painoja käyttävät.
vinokppenkki, miksi painot pitäisi tiputtaa/heittää kyseisessä liikkeessä?

Kyllä tosta sun tiputuksesta/maahan laskusta tulee ihan yhtä paljon ääntä ku siitä et ne tiputtaa sillee nätisti 10-20cm ennen mattoa...

Viho viimeiset idiootit heittelee painoja. Itse 80 kiloisena kyniksenäkin pystyin ihan "hyvin" hallitsemaan 55kg hantteleita kovan sarjan jälkeen niin uskon että siihen pystyy kaikki muutkin jotka painoja käyttävät.

Koska halutaan olla kovia """äijiä""".

+ Kyllähän 1 mun kaveri on aina ollu sellanen et ottaa käsipainot telineestä ja tiputtaa maahan, nostaa ne maasta ja heittää ne peilin eteen, nostaa ne tekee sarjan karjuen (painot vaikka 50% maximista tai viimeistään siinä karjastaan kun ne painot tiputetaan), tiputtaa painot maahan, nostaa painot ja heittää ne telineen luokse, menee telineen luokse ja puoliksi tiputtaa painot telineeseen.

Sitte pisti sille kova vitutus kun en itse tiputtele painoja ja mulla on kovemmat tulokset kun sillä :D.

Oikeassa olet ei vinopenkissä tarvitse yleensä painoja pudotella pelkästään jo asennon takia.

Mutta norm kp penkkissä en itse ainakaan pysty nousemaan istuma-asentoon 60kg hantteleiden kanssa ja aina ei ole kavereita vieressä nostamassa painoja. (AINA KOVIA SARJOJA LOPPUUN ASTI)

Olen todellakin sitä mieltä ,ettei painoja tarvitse heitellä , mutta kuten joku mainitsi jo ne voidaan hallitusti pudottaa matolle , minkä takia painoille ei vahinkoa tapahdu. ( ainakaan paljoa:D)

Idiootit tai ei , kaikki eivat omaa teikäläisen ylivertaista tekniikkaa painojen hallinnassa.

Mutta anyways töihin tästä ja illalla salille hallitusti pudottelemaan painoja .

Näin salilla anorektikon naisen treenailemassa, jotain penkkiä, kylkivääntöjä ja vatsanytkytyksiä, paljon sarjoja jne. Ois tehnyt mieli sanoa sille et toi kaikki ahkeruus menee hukkaan kun et syö, mutta ehkä se tajuaa sen itsekin eikä kiinnosta. Potutti vaan ettei kehtaa sanoa tollasesta vaikka jonkun selkeesti pitäis.

mutta ehkä se tajuaa sen itsekin eikä kiinnosta.
Enpä usko. Ilmeisesti oli treenaamassa sen takia, että voisi lisätä entisestään kulutusta ja laihtuisi tai saisi syyn syödä "vähän" enemmän.
Ns. pakonomainen tarve liikkua. Harmillinen tapaus varmasti...

Tällä hetkellä tulee reenailtua huonommalla salilla muut kun ovat kiinni tai remontissa. Salilla yksi ainoa painonnosto huone missä kaikki vapaat painot ja tangot.. Yleensä menee odotteluksi, että ite pääsee tekemään omat sarjat. Ja siellä pikkuhuoneessa on muuten lämmin..

Niin ja nyt kun pääsin taas töihin niin aikalailla mehut menee raksalla painaa 10h työpäivää verrattuna siihen miten reeni kulki kun olin heinäkuun lomalla. Mutta näillä mennään mitä on annettu! :rock:

Joku luuli että egopainoilin tänään salilla kun meni vaan 5 toistoa(norm 8 samoilla painoilla), ja sanoi että ehkä seuraavalla kerralla se tuntuu sitten kevyemmältä.
Tai ainakin oletan vaan, voi olla että koitti olla kohtelias myös.. :)

Joku luuli että egopainoilin tänään salilla kun meni vaan 5 toistoa(norm 8 samoilla painoilla), ja sanoi että ehkä seuraavalla kerralla se tuntuu sitten kevyemmältä.
Tai ainakin oletan vaan, voi olla että koitti olla kohtelias myös.. :)

Mutta niinhän se on, kaikki alle 10 sarjat on egopainoilua. :)

Eipä ku kaikki yli 3 on aerobista :D

^Ei siellä salilla kukaan katso pahasti aloittelijoita. Pahemmin saattavat katsoa, jos aloittelija yrittää olla kovempikin tekijä ja vääntää liikkeitä olemattomalla tekniikalla ja aivan liian isoilla painoilla.

Eli tämmönen "kukkakeppi"/"kasa luuta ja nahkaa" voi mennä salille saamatta kommenttia tai nauruja päälleen? :D

Ne, jotka sitä naureskelua yms. harrastavat, ovat yleensä sen sortin janttereita, että ei kannata paljoa huomiota heihin uhrata. Useimmiten pikkumies-kompleksi siellä taustalla.

Laitteilla noi ns. hengaajat, eli tekevät yhen tai jopa kaksi sarjaa ja sitten seuraavat viisi minuuttia puhuvat kaverinsa kanssa. Ei onneks näin kesäsin tunnu noita henkilöitä olevan, mutta aina syksyllä ja uudenvuoden jälkeen niitä näyttää tulevan. :D

Hikoilevat siat jotka eivät pyyhi laitteita treenin jälkeen. Sehän on selvää että salilla saa ja jopa kuuluu hikoilla MUTTA onko se saatanan hikivana jätettävä siihen laitteiseen seuraavan pyyhittäväksi? On helvetin hauskaa aloittaa penkkitreenia jonkun saatanan katon runkaajan jälkeen hakemalla ensin kilon vesapaperia, jolla kyseisen sällin krapulahiet saa pyyhityksi. Tarkennukseksi vielä, että nyt puhutaan hikilammikoista mallia Tonava, eli mitkään pikkupisarat ei kiinnosta vuohen vitun vertaa. Pyyhe mukaan perkele!

Meidän salilla muutettiin totaalisesti järjestystä, tila pieneni huomattavan paljon ahtaammaksi koska toiseen päätyyn rakennetaan hot jooga -studio. Siis voi helvetti, mikä kuningasidea..

About vuoden kuntoutuksen jälkeen selkä ei tahdo toimia vieläkään :curs: Mut jos täs vielä joku päivä päästäis takas kuosiin ja kolistelemaan sellaisia rautoja ettei hävetä tarvi :puntti: - Nää satujumpat alkaa olla niin nähty..

Back
Ylös Bottom