Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Näin kesäkuumalla vituttaa ilmastoinnin puuttuminen. Mutta vielä sitäkin enemmän ottaa päähän kaksi keski-ikäistä miestä tuolla salilla, jotka keskustelevat huutamalla toisilleen. Tänäänkää en puntilla kuullu radiosta mitää, ku herrat "keskusteli". Ehkäpä oon ens kerralla tiukkis ja meen pyytämään pienempää volyymia.

tänään opin ihan kantapään kautta että mavessa EI pidä tehdä pitkiä tiukkoja sarjoja. Tavoite oli tehdä 4x10 kahden sarjan jälkeen kun olin istunut penkillä noin 3min ja ajattelin aloittaa kolmannen sarjan niin huomasin siinä ylös noustessa että selkä oli ihan jumissa hyvä että jaloilleni pääsin. Nyt kyllä muistan jatkossa pitää ne mave sarjat alle 6 toiston.

tänään opin ihan kantapään kautta että mavessa EI pidä tehdä pitkiä tiukkoja sarjoja. Tavoite oli tehdä 4x10 kahden sarjan jälkeen kun olin istunut penkillä noin 3min ja ajattelin aloittaa kolmannen sarjan niin huomasin siinä ylös noustessa että selkä oli ihan jumissa hyvä että jaloilleni pääsin. Nyt kyllä muistan jatkossa pitää ne mave sarjat alle 6 toiston.
ite korjaisin ekana sen tekniikan.

Saatana nyt uskon, että omalla tekniikalla ottaa kyykky enemmän takareisiin kuin etureisiin :D, vähän liian huonot lämmittelyt ja liikaa rautaa tangossa ja liian pitkä sarja ja takareidet paskana.

Joo, ei yli kutosen...

Se jos on huono fiilis/löysä olo, ja rauta ei nouse kunnolla! Ja kyllähän noi 15v liikuntatuntilaiset+muut samanikäiset urheiluseurassa olevat, jotka vain tulevat pelleilemään salille.

SJMV, alussa painot nousi hyvin (tein liikkeen ilmeisesti päin vittua), nyt jouduin pienentämään painoja että tekniikka pysyisi paremmin kasassa:jahas:
Pitäis varmaan muutenkin kattoo treeni vihosta että mikä on paras sarja joka liikkeestä ja niistä sitten alkaa nostamaan niitä painoja, välillä ollu vähän sekavaa nämä:D

tällä hetkellä vituttaa kun näiden helteiden takia lähes joka treenissä tulee helvetin paha olo, meinaa oksennus lentää kesken kaiken.

Kovettumat käsissä vituttaa.
Selkäpäivänä joutuu vetoliikkeissä usein jättää sarjan kesken vaan sen kivun takia mikä on kämmenissä noitten kovettumien takia. Salihanskat on mutta eipä oo auttanu.

Nyt vituttaa se, että joutuu neljä kertaa viikossa ajamaan järvenpäähän mäntsälästä. (Noin 30km) Koska kunnansali jossa käymme on kiinni, kunta sanoi syyksi että ''kunta säästää'' Voi vittu mitä hommaa. Kohtaha tonne pääsee toki taas reenaan.

Toinen mikä vituttaa kovasti, ei niinkään salilla käymisessä vaan kaiken maailman steroidi kommenteissa. Koko ajan saa kuulla esim äidiltä ''et sit käytä mitää steroideja'' ''oot sit varovainen niiden ''lisäravinteiden'' kanssa'' Voi vittu saatana meinaa hajoo pää ku noit juttuja tulee :D No, kyllä tähä maailmaan idiootteja mahtuu.

Joo, ja tää helle on paskaa.

Nyt vituttaa se, että joutuu neljä kertaa viikossa ajamaan järvenpäähän mäntsälästä. (Noin 30km) Koska kunnansali jossa käymme on kiinni, kunta sanoi syyksi että ''kunta säästää'' Voi vittu mitä hommaa. Kohtaha tonne pääsee toki taas reenaan.

Toinen mikä vituttaa kovasti, ei niinkään salilla käymisessä vaan kaiken maailman steroidi kommenteissa. Koko ajan saa kuulla esim äidiltä ''et sit käytä mitää steroideja'' ''oot sit varovainen niiden ''lisäravinteiden'' kanssa'' Voi vittu saatana meinaa hajoo pää ku noit juttuja tulee :D No, kyllä tähä maailmaan idiootteja mahtuu.

Joo, ja tää helle on paskaa.

Kyllähän munki äiti aina kysyy epäilevän näkösenä rehvällä äänellä: " Mitä sä nyt tilasit?"... Sitte tää oli sen töistä porukkaa käymäs ja 1 niistä käy oikein kunnolla salilla niin äiti kysy näistä ja sai vastaukset ni ei oo sen jälkee paljon puhunu :D. Aineina super gainer pro, l-glutamine ja kreatiini ja heraisolaatti. Kyllä oli sen jälkeen vähän pihalla :D.

Itseä vituttaa juuri nuo kaikki lisä ravinteista kommentit äiti isä ja moni muu mutta kyllä ne pikku hiljaa oppii.
toinen juttu on se ettei jaksa tehä mitään treeni menee perseelleen tekniikka päin vittua helvetin väsy ja kuuma,
yksi vittumainen treeni on mulla selkä leukoja ei enään mee niinkun ennen ainakin tuntuu siltä mikään liike ie tunnu selässä kehitys liian hidasta:(.

Vaikee kaupas kävellä mutsin/faijan/mummin/ukin kanssa siihe fastin hyllylle ja kysyy et vissiin suomessaki myydään horkat täs meijä lähikaupas.

Mäkin oon saanu kuulla isältä jotain kommenttia kun käytän ihan PALAUTUSJUOMAA joka sisältää PROTEIINEJA. "Ei sitä tiedä mitä lisäaineita noissa on, tiedän yhden kaverin joka harrasti kehonrakennusta ja se kaljuunu nuorena, kannattaa miettiä hei!" Siis mitä ihmettä oikeesti :D Onneks yleensä vaan huvittaa noi enemmän kun harmittaa.

Perkele, tuossa helteiden aikaan kävin tekemässä kovan jalkatreenin. Hikoilin kuin sika, olihan salilla melko lämmin. Yläkertaan mennessäni salin omistaja tuli naureskelemaan mulle, että kaksi naista olivat tulleet valittamaan heille, että kyykkään liian äänekkäästi (en nyt kuitenkaan karju mutta jonkinlaista ähkimistä) ja haisen hielle. Sanoi vielä, että treenaa vaan entiseen tapaan, älä välitä noista akoista. Mutta kyllä se pistää vähän ihmetyttämään, että salilla ei saisi hikoilla!

itestä tuntunu koko kesän että hikoillu niinku sika mutta toi menee ny hieman liian pitkälle että aletaan valittaa hikoilusta... ja kyykätessä ny saattaa päästä muutaki kuin ähinää :) pitäis varmaan joillekki perustaa suomeen näitä jenkkisaleja missä ei edes saa kolauttaa painoja

Varmaan se jos salivalvoja tulee ihan viereen tuijottamaan tai juttelemaan kesken kovan sarjan vaikka mä sanon että älä häiritse. Tai sitte ku jotkut yrittää väkisin vääntää jotain small talkia ja kyselee typeriä. Ja joskus ne yhet ja samat mainokset ja rokkimusa joka radiosta soi.

Kerran yks tuli mulle pätemään (ulkomaalainen, mamu siis), että miten hän olla väsynyt mut voi pumppaa hitusen kuitenkin. Sitten että mun kannattaa vetää toistot 4-8-12, dietata yms. paskaa. Nauratti ihan vitusti, samalla myös vitutti. Muutenkin salillani on sillasia millä maha pömpöttää, rinta pullottaa ulos, mutta koivet.. Saman kokoiset kuin hauis.:D

Kerran yks tuli mulle pätemään (ulkomaalainen, mamu siis), että miten hän olla väsynyt mut voi pumppaa hitusen kuitenkin. Sitten että mun kannattaa vetää toistot 4-8-12, dietata yms. paskaa. Nauratti ihan vitusti, samalla myös vitutti. Muutenkin salillani on sillasia millä maha pömpöttää, rinta pullottaa ulos, mutta koivet.. Saman kokoiset kuin hauis.:D

Johtuisko siitä että olet 15? nuorempia helpommin neuvotaan, oli harrastanut kuinka paljon tahansa. Älä dissaa jos toinen kuitenkin ajattelee hyvää.

Back
Ylös Bottom