Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se kun jengi laittaa salin stereoista musiikin soimaan niin lujalla ettei omasta mp3:sesta kuule enää musiikkeja, vaikka on ihan hyvät kuulokkeetkin. Oikeasti siis ihan saatanan lujalle. Tätä ei tietenkään pääse mihinkään pakoon, koska kajareita on joka puolella. Ja tätä tapahtuu mukavasti aina salilla ollessa noin 3 kertana 4:stä :)

No mene laittamaan ne takasin pienemmälle. Ei tuommosta oo pakko sietää.

Edelleenki ne juntit jotka eivät hajuistaan huolimatta käy suihkussa reenin jälkeen! Useimmiten ovat joko ulkomaalaisia tai niitä vähän lihavempia kavereita... :urjo:

Miks pitäs käyä salin jälkeen paikan päällä suihkussa? Iteki asun salista 2min matkan päässä ja käyn melkeen aina kotona suihkussa reenin jälkeen!

Miks pitäs käyä salin jälkeen paikan päällä suihkussa? Iteki asun salista 2min matkan päässä ja käyn melkeen aina kotona suihkussa reenin jälkeen!

Samaa olen ihmetellyt. Toki suihkussa käydään, jos salilta mennään suoraan esim. töihin/luennolle, mutta muuten aika harvoin käyn. Itse tulee usein fillaroitua salille, niin en kyllä viitsi suihkutella salin päässä, sillä kotona joutuisi kuitenkin käymään suihkussa uudelleen. Jos se jonkun maailman kaataa niin voi voi. :D

kaikista eniten ketuttaa nämä turkasen loukkaantumiset!!!! nyt ranne ollu puoltois kuukautta hajalla ettei kunnola pysty reenaa muutaku penkkiä ja tämmöst missä ranteet pysyy suht suorassa. eikä sitäkään ilman jonkulaista kipua.:(

Juuri kun oli pitänyt väliviikon ja odotti että pääsee taas salille, niin eikös joku ihmeen pöpö päätä pesiytyä kurkkuun. No, kurkkukipu alkaa onneksi olla vähitellen selätetty ja nyt odotellaan että josko tämä tänään alkanut pärskiminenkin joskus laantuisi. Tuleepahan pidettyä ainakin sitä taukoa. :)

Eniten vituttaa se ku vedetään treenin päälle hirmu mömmöt kainaloon et skunkit pakenee Amerikasta aasiaan. Ei siin mitää et kohtuudella dödöö käyttää mut si ku tarvii kaasumaskin ku menee pukkarii nii menee yli (varsinkin ku itsellä herkkyyttä hajusteille).

Nyt on pari kertaa ollut samaan aikaan salilla treenaamassa teinipoika, joka tallustelee siellä paljain jaloin. Ei se nyt ehkä kauheasti vituta, mutta ällöttää kuitenkin jonkin verran. Eikö salilla nyt voisi pitää jonkinlaiset kengät jalassa, tai edes sukat? Ja sama heppu jätti 50 kilon kiekot präsiin :curs: Itse saan ne kyllä siitä pois, mutta ihan periaatteesta ärsyttää kun pitää jättää painoja laitteeseen... Lataisi siihen prässiin sitten pienempiä painoja jos ei jaksa sarjojen jälkeen viisikymppisiä nostaa pois... Ja seinällä kun ei ole kuin muutama "Älä jätä painoja laitteeseen"-lappu.

1. 3. Pystypunnerrusksen jälkeen ei riitä kunnolla puhtia vetää enää vipareita :jahas: 2x10-12. (pitäis varmaan pitää pidempiä taukoja)

Tai pienentää painoja ;) viparit ei o mikään voimaliike. Kokeile vaikka seuraavan kerran vetää painoilla jolla menee puhtaasti 15+ toistoa.

3-vuorotyöläisenä kyrpii iltavuoroviikot. Treeni pitäisi sijoittaa joko klo 10-12 tai vaihtoehtoisesti 22-24. Tuntuu mahdottomalta kammeta itsensä salille aamutuimaan, mutta silti sitä on koitettava.

Meidän salin kesäaukioloajat nyt heinäkuussa: klo 8-12 ja klo 18-21. Tänään otti päästä se, että jalkatreenin tekemiseen ei meinannut millään olla motivaatiota. No tulipa ainakin kyykättyä suurin osa treenistä, koska mitään muuta ei huvittanut tehdä :D

Emmä tiedä, että vituttaako tälläinen nyt "eniten", mutta tänään oli salilla hiljaista, muutama ukko ja yks akka. Sain sitten jalkareenin valmiiksi ja piti mennä vatsoja tekemään. Noh, siellä sellaisella porrasmaisella vatsavehkeellä, tai paremminkin sen ympärillä hääri tuo kyseinen akka, ja ajattelin sitten odotella että rauhottuu. Noh, sielläpä se jotakin hääri ja menin sitten matolle tekemään vatsoja. Noh, sama akka sitten lähtee liikkeelle ja puskee suoraa meikän eteen sen 10kg tankonsa kanssa ja alkaa ruuttaa jotain muuvejaan perse kiinni mun nenässä... Jotain rotia.. Olen itse vielä kuukauden 17, se tytteli jotain 30.. Seksuaalista häirintää sanon MINÄ! Koko sali tyhjänä, eikä siinä nyt mikään erityinen paikka ollut juuri sitä liikettä suorittaa.

Ei muuten, kyllä tiukat peput saa tulla mun eteen heilumaan, mutta löysistä en ole koskaan pitänyt.

...ja alkaa ruuttaa jotain muuvejaan perse kiinni mun nenässä...

Ei muuten, kyllä tiukat peput saa tulla mun eteen heilumaan, mutta löysistä en ole koskaan pitänyt.

Meinasin jo ensin laittaa että eikös tuo kuulu sinne Kivoja juttuja salilla -ketjuun mutta loppu selventi enemmän :)

Emmä tiedä, että vituttaako tälläinen nyt "eniten", mutta tänään oli salilla hiljaista, muutama ukko ja yks akka. Sain sitten jalkareenin valmiiksi ja piti mennä vatsoja tekemään. Noh, siellä sellaisella porrasmaisella vatsavehkeellä, tai paremminkin sen ympärillä hääri tuo kyseinen akka, ja ajattelin sitten odotella että rauhottuu. Noh, sielläpä se jotakin hääri ja menin sitten matolle tekemään vatsoja. Noh, sama akka sitten lähtee liikkeelle ja puskee suoraa meikän eteen sen 10kg tankonsa kanssa ja alkaa ruuttaa jotain muuvejaan perse kiinni mun nenässä... Jotain rotia.. Olen itse vielä kuukauden 17, se tytteli jotain 30.. Seksuaalista häirintää sanon MINÄ! Koko sali tyhjänä, eikä siinä nyt mikään erityinen paikka ollut juuri sitä liikettä suorittaa.

Alku kuulosti ihan kuin oltaisiin väärässä ketjussa.
Vähän ihmisiä; tosi hyvä
Joku muija tulee siihen eteen näyttelee vähän muotja; tosi hyvä
Huono perse; oltiinhan sitä oikeassa ketjussa

Nyt on pari kertaa ollut samaan aikaan salilla treenaamassa teinipoika, joka tallustelee siellä paljain jaloin. Ei se nyt ehkä kauheasti vituta, mutta ällöttää kuitenkin jonkin verran. Eikö salilla nyt voisi pitää jonkinlaiset kengät jalassa, tai edes sukat?

Sama kaveri vituttaa nyt hieman raskaammin. Taas satuin yhtäaikaa salille kyseisen paljasjalan kanssa. Yökötti taas katsella miten kaveri tallusteli hikisillä paljailla jaloillaan. Siinä kohtaa keitti kuitenkin yli kun heppu alkoi tehdä penkillenousuja sellaiselle säädettävälle pehmustettavalle penkille. Ja vielä pääpuolelle. Siis hieroi noita paljaita jalkojaan siihen, missä muut treenaajat pitävät päätään. Kävelin kaverin luo ja ihan kohteliaasti esitin toivomuksen, että olisiko hänen mahdollista käyttää edes sukkia jos kerran on pakko käyttää sellaista penkkiä jossa muut treenaajat makaavat.

Eipä silti varmaankaan tarvitse kyseistä kaveria kovin kauaa salilla katsella, sen verran epäpuhtaasti kyseinen kaveri treenaa...

Muutaman edellisen kerran salilla käydessäni on sali ollut kuin pommin jäljeltä ja ensimmäiset 15min on mennyt levytankojen tyhjentämiseen ja käsipainojen viemiseen takaisin telineeseen. Vitun säbä- ja fudisjunnut. Onneksi pidempään treenanneet ja vahvat jätkät ei jätä painoja tankoihin, joten tuossa salin siivoamisessa ei kovin paha hiki tule.

Tällä hetkellä ja viimeset pari viikkoa on vituttanu ankarasti tuo lämpömittarin lukema. Salilla kun ei ilmastointi toimi (virkaa hoitaa kaks sellasta pönttöä jotka siirtävät lämmintä ilmaa ulos...eihän ne riitä ku tilaa se 100m2 ja isot lasi-ikkunat koko sivun pituudelta) niin hikoiluttaa ihan saatanasti, vettä menee tunnin treenissä 2l ja alkaa nenässä tuoksahtaa oma sekä muiden hiki :S

Koululaiset :curs: :down: Tulevat leikkimään liikuntatunneilla laitteisiin farkut jalassa ja Iron Maiden liivit päällä ja varaavat laitteet vaikka eivät tee niissä mitään. Opettajat katsovat tyytyväisenä vierestä eivätkä sano mitään, tee siinä sitten jotain :wall:

15 vee urheiluseuran/jalkapalloseuran pojat, jotka tulevat salille kun kerran valmentajan käsky on käynyt *argh*. Tässä joku kerta oli salilla kolmen hengen poikaporukka, joka jutteli koko ajan ja lähinnä vaan löhösivät laitteissa. Ei ollut paras hetki itsellä ja teki mieli sanoa josko miehen alut olisivat voineet lähteä vaikka kaupungille kahvilaan jatkamaan juoruilua :curs:

Back
Ylös Bottom