Tänään oli käsipäivä ja tuntui että kaikki painoi sen 10 kg enemmän :/ Samat setit tuli tehtyä mutta paska fiilis jäi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ne kehittynyt lihasmassassa vai isoissa painoissa?
Isoissa painoissa lähinnä. (Lähes) Joka viikko paukkuu uudet maksimit, vähän saa olla silmät pyöreenä. Tuntuu ettei ne ees syö, aina kaupungilla hengaamassa.
Vituttaa suunnattomasti jos joku tulee kesken kaiken laitteeseen,vaihtaa painot ja alkaa kysymättä tekemään omaa settiänsä.Kävi tänä aamuna silleen.Salilla kannattaa muistaa noi käytöstavat vaikka oliski vanhempi ukko ja asuis siellä salilla.Saatana!
Johan helpotti :D
Onhan se tosiaan hienoo jos painot nousee, mutta jos itse saat lihaa niin mitä sä siitä välität mitä muut nostelee (vai mitkä tavoitteet sulla on?)
Ei mullakaan sarjapainot nouse paskaakaan, panostuksesta huolimatta (mikä vituttaa suunnattomasti), mutta jos pystyn puhtaalla tekniikalla (ja pienillä painoilla) sitä lihaa saamaan niin ei niillä painomäärillä niin paljon väliä loppujen lopuksi ole.
no jos lihaa tulee nii kylla sitte pitas painotki ja sarjat nousta mita siita lihasta hyötyä jos voimataso aina sama.
Kuvailit juuri aika sopivasti kaupunkimme B- junnut :dLätkä, nuuska ja helvetin rumat takatukat. Lacosten paidat ihanasti edestä vain housuissa, että näkyy vyönsolki. Vaaleiden revittyjen farkkujen puntit sukissa, lacosten kengät, verkkolippis ja keinonahkatakki.
Onko tämä sitä stereotypiaa?
Kuvailit juuri aika sopivasti kaupunkimme B- junnut :d
Ja tosiaan, eniten varmaan kyrsii nämä jätkät jotka varaavat esim. kyykkyhäkin tai penkin 45minuutiksi.
Silloin mennään vittuilee takaisin heti, kun toinen on saanut tehnyt sarjansa.
"Mulla oli siinä homma kesken. Onnistuuko, että jatkaisin sitä? Viittisitkö muuten laittaa niitä painoja lisää, millä äsken tein, kun menit ne poiskin ottamaan? Kiitoksia"
eli siis, turha valittaa tervehtimättä jättämisestä jos ei itse myöskään tervehdi. onko tässä muuten jotain etikettiä, siis, nuorempi tervehtii vanhempaa ensin tms?ja potutuksen aiheisiin: potuttaa ettei voimaa tule, eikä kehitystä oikein muutenkaan. pitäisi kait palkata personal raineri mutta ne maksavat niin rutosti :/