Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei siinä mitään reinereita tarvita, syö enempi niin jo alkaa voimoo tuloon. Laihutteluun mielummi palkata apua jos oikeasti haluaa kireäksi.

mikäli "voimolla" tarkoitetaan tuollaista pehmeää taikinaa vyötärö seudulla, niin syöminen on toiminut :D

oikeesti, kehityn melko huonosti mutta uskoisin että urheilun välttely melkeen koko nuoruuden ajan on tehnyt temppunsa, eli kestää pitkään että pääsee edes hyvään alkuun. edistyksenä tosin voi nähdä senkin, ettei alaselkä oirehdi enää, ja lihaskunto lienee parantunut. pitäisi kait alkaa ottamaan valokuvia ja kirjaamaan painojakin ylös, voi olla että kehitystä tapahtuu mutta sitä ei vain huomaa.

Salilla pätee melkolailla samat käyttäytymisssäännöt kuin muuallakin, eli muiden huomioon ottaminen noin yleensäottaen ois suotavaa. Eli kavereita ei tarvi olla, mut jonkinasteista fiksua ja muita häiritsemätöntä käytöstä edellyttäisin kuitenkin et mahduttais kaikessa sovussa samalle salille jatkossakin..

Ei vituta, mutta lähinnä huvittaa katella nuorempia (ja joskus vanhempiaki) treenaajia, jotka yrittää todistella jotain treenaamalla helvetisti liian suurilla painoilla.

Ei vituta, mutta lähinnä huvittaa katella nuorempia (ja joskus vanhempiaki) treenaajia, jotka yrittää todistella jotain treenaamalla helvetisti liian suurilla painoilla.

Sinäkö sitten olet sallila istuen jossain laitteessa tekemässä höyhenkevyillä painoilla lyhyitä sarjoja ja naureskelet niille, jotka treenaavat tosissaa?:D

Sinäkö sitten olet sallila istuen jossain laitteessa tekemässä höyhenkevyillä painoilla lyhyitä sarjoja ja naureskelet niille, jotka treenaavat tosissaa?:D

Tosissaan treenaaminen tarkottaaki sitä, että tehään kaikki liikkeet päin helvettiä, koska painot on liian suuret? En tiennykkää, kiitos tiedosta. Ehkä mun täytyy huomenna kokeilla sitä tosissaan treenaamista sit.

Viimeksi muokattu:
Tosissaan treenaaminen tarkottaaki sitä, että tehään kaikki liikkeet päin helvettiä, koska painot on liian suuret? En tiennykkää, kiitos tiedosta. Ehkä mun täytyy huomenna kokeilla sitä tosissaan treenaamista sit.

No ilman muuta, jos tekniikka on aivan päin helvettiä ja riuhtoo vaan miten sattuu niin se on huvittavaa, totta! Ymmärsin vissii hieman väärin ton sun viestin, sorry my bad.

Meikä on tommonen. :)

Mä löydän aika paljon yhtäläisyyksiä itsestäni tästä tredistä. Kai mä oon vaa niin vittumainen jätkä.

Reenaan egoilu painoilla ja oon jutulla vähän väliin ja vielä tulee oltua tank toppi päällä välillä. Yleensä vielä valtaan mave,penkki ja kyykky paikan aika pitkäksi aikaa niitä tehdessäni.

Vituttaa salin respa, ennen oli oikeasti ihan kivankin näköisiä tyttösiä palvelemassa mutta nyt on joukkoon ilmestenyt pari äijääkin, ei jumalauta sentään. Onneksi yhdelllä respattarella on oikein kivankokoiset tissit siihen runkoon verrattuna. Salin kaikki laitteet ja puitteet on mitä parhaimmat, mutta näin monen vuoden jälkeen voi helvetti kun ne samat ihmiset tympäisee. Aina ne muutamat futarit ketkä hiihtää siinä hikipuvussa, jonka päällä on sitten jotkut umbron tms. shortsit ja t-paita. Jalassa tietenkin jotkut futsal-kengät ja kävely muistuttaa sitä kun ne olisi astelemassa santiago bernabeulle se pikkumuksu kädessä ja se oopperabiisi taustalla. Sitten on aina ne muutamat hc-bodarit ja kaksi vuotta fitnesstä harrastaneet tytöt, jotka kisoissakin käy. Ilmeisesti muodissa oleva jalkaliike on mikälie walking lungs kun on pakko käsipainojen kanssa kyykkykävellä ympäri salia. Kaikilla hc-äijillä valkoiset raidat hiuksissa, tribaalit, gaspin tank-topit ja kaikki saatanan herkut mutta maven tai kyykyn tekemistä ei ole kukaan opettanut.

Kiva sali tosiaan, mutta olisi hienoa olla siellä ylähäisessä yksinäisyydessä.

Ei jumalauta, että mua melkein vituttaa semmoset helvetin Ryskääjä-Ryllet salilla, jotka paukuttaa niitä laitteita sillein että kaikki varmasti näkee/kuulee, että nyt on isot painot kyseessä. Tänäänkin yks sälli mesos niitten laitteitten kanssa niin maan perkeleesti ja käveli appelsiinit kainalossa pitkin salia.

Kiva sali tosiaan, mutta olisi hienoa olla siellä ylähäisessä yksinäisyydessä.

Ennen olin samaa mieltä, mutta sen jälkeen kun sai yksin käydä jonkun aikaan niin alkoi jo kaivaivata muita treenaajia salille vaikkei niiden kanssa juttelisi/tuntisi. Ja olen huomannut, että treenaan paljon kovempaa kun on muita salilla.

Itseäni ei varsinaisesti haittaa magneesium salilla, mutta muutama tyyppi sotkee sillä about koko salin. Salin omistaja on maininnut mankan käytöstä kyseisille henkilöille, jotka sanoivat syyksi "että ei voi mitään kun on niin vahva" Miten vitussa se sotkeminen liittyy siihen että on vahva :) Kyseiset kaverit eivät edes ole mitään vahvoja kokoonsa nähden. Samat kaverit kuuluvat myös kategoriaan "kaikki liikkeet täysillä ja laitteita pitää paiskoa ja muutenkin pitää iso numero treenistä" Kyseinen sali ei ole mikään perseenpyöritys sali, vaan siellä oikeasti reenataan...

Vois porukka ajatella muitakin salinkäyttäjiä....

Jos yleistetään koko tähän treeniharrastukseen, niin ketuttaa se, että nyt kun onnistunutta dieettiä on takana viikkokausia, on mm. sukulaisilta tullut sellaista kommenttia, että "pitäähän sitä miehellä lihaa olla".. Eli nyt kun rasvat on paljon alempana eikä enää ole "iso vaatteet päällä" -lookkia, niin sitten onkin kuulemma ihan vinkuheinä. Itselläni ektomorfinen vartalonmalli korostaa vielä tätä hoikkuutta. Eli nyt ei ole sellaista samanlaista rotevuutta kuin suuremmissa massoissa. Enkä todellakaan ole missää hurjissa mitoissa koskaan ollutkaan, sellainen normaalisti jonkin verran treenanneen näköinen. En mäkään sano tuhdimmille sukulaisille, että eihän sitä tollasta naista mielellään kattele, sais rasvat olla puolet tosta. :) Vaikka se olisikin omaa silmää miellyttävä ulkonäkö, niin tää on just tätä että treenaavaa ja diettaavaa saa vähän kauhistella ja paheksua, kun ei itsellä ole itsekuria tai kykyä ottaa selvää treeni- ja ravintoasioista ja toteuttaa niitä.

Tai sit vaan ylireagoin ja tämä on pitkän miinuskalorikauden tuottamaa angstia. :)

Kyl toi musapuoli kans monasti ärsyttää. Liian hiljasella ja joskus jopa soitetaan jotain poppii tai tecnoa. Toi siis eniten. Enkä mä muita sit oikein keksi mikä oikein ärsyttäisi, paitsi se et oon aina vaan liian heikko...

Sama. Kunnon heviä sen pitää olla, että saa irti, ei mitään homo poppia:)

En nyt itekkää varmaa täydellinen ole, mutta yritän treenata mahdollisimman hyvin ja asiallisesti.

Kerran näin jonkun vanhemman miehen joka veti ylätaljassa niin, että ensin veti painot rinnalle ja sen jälkeen ns. "pomppasi" painojen mukana ylös.
Oli kyllä huvittavaa:D

Meidän ihanalla salilla on alkanut taas käymään yks mun ikäinen (~20v) hulkkijeesus-paitainen salisankari. Tietää kaikesta kaiken, kehonrakentajista kaiken, kaikesta ihan kaiken. Ite se ei osaa mitään ja on pirun pieni, samalla viikolla ei voi kyykätä & vetää maasta, ja ainut vaihtoehto treenille on HAPOTUS! Sä et osaa mitään koska et hapota! Suun on pakko käydä taukoomatta, ja eleet on räkiminen minuutin välein altaalla ja appelsiinit kainalossa.

Ja meinasin revetä ihan totaalisesti kun se on alkanut nuolla parin kokeneemman äijän persettä salilla, "vittu ne on voimakkaita, eikä ikinä käyttäny laittomii ainei". Sanomattakin selvää, et kuitenkin ihannoimat kaverit on paatuneita käyttäjiä ja kilpailukielloissa olevia. Jestas kun joku osaa olla idiootti.

Vissiin käy tälläkin foorumilla kun rhp oli tuttu. Silti maistuu eniten hauikset ja vatsat.

Ärsyttää, kun huomauttaa joillekin tyypeille paskasta tekniikasta, niin vastaukseks tulee jotain mutinaa tyyliin "ihan sama, näyttää siltä että teen jotain"
Tänäänkin parissa laitteessa huomautin yhelle patulle tekniikasta. Kyllähän siinä jalkaprässissäkin saa ne isot painot liikkeelle, jos polvikulma ei laske alle 90 asteeseen missään vaiheessa...

Back
Ylös Bottom