Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

viimeks salilla oli joku vitun hiihtäjä siis kirjaimellisesti, hais ihan saatanan pahalle varas itelleen yhen penkin, kyykkypaikan, ylätaljan, kasan erikokosia käsipainoja, crosstrainerin ja yhen juoksumaton. Terveisiä vaan sille idi**tille, että salilla käy muitakin treenaajia.

Isoissa painoissa lähinnä. (Lähes) Joka viikko paukkuu uudet maksimit, vähän saa olla silmät pyöreenä. Tuntuu ettei ne ees syö, aina kaupungilla hengaamassa.

Onhan se tosiaan hienoo jos painot nousee, mutta jos itse saat lihaa niin mitä sä siitä välität mitä muut nostelee (vai mitkä tavoitteet sulla on?)
Ei mullakaan sarjapainot nouse paskaakaan, panostuksesta huolimatta (mikä vituttaa suunnattomasti), mutta jos pystyn puhtaalla tekniikalla (ja pienillä painoilla) sitä lihaa saamaan niin ei niillä painomäärillä niin paljon väliä loppujen lopuksi ole.

Tavote on tosiaan saada lihaa ja kyllä sitä näyttääkin tarttuvan ihan kohtuullisesti. Täytyykin olla jatkossa murehtimatta, autto kummasti asiaa.. kiitos. (:

Vituttaa suunnattomasti jos joku tulee kesken kaiken laitteeseen,vaihtaa painot ja alkaa kysymättä tekemään omaa settiänsä.Kävi tänä aamuna silleen.Salilla kannattaa muistaa noi käytöstavat vaikka oliski vanhempi ukko ja asuis siellä salilla.Saatana!

Johan helpotti :D

Vituttaa suunnattomasti jos joku tulee kesken kaiken laitteeseen,vaihtaa painot ja alkaa kysymättä tekemään omaa settiänsä.Kävi tänä aamuna silleen.Salilla kannattaa muistaa noi käytöstavat vaikka oliski vanhempi ukko ja asuis siellä salilla.Saatana!

Johan helpotti :D

Silloin mennään vittuilee takaisin heti, kun toinen on saanut tehnyt sarjansa.
"Mulla oli siinä homma kesken. Onnistuuko, että jatkaisin sitä? Viittisitkö muuten laittaa niitä painoja lisää, millä äsken tein, kun menit ne poiskin ottamaan? Kiitoksia"

Onhan se tosiaan hienoo jos painot nousee, mutta jos itse saat lihaa niin mitä sä siitä välität mitä muut nostelee (vai mitkä tavoitteet sulla on?)
Ei mullakaan sarjapainot nouse paskaakaan, panostuksesta huolimatta (mikä vituttaa suunnattomasti), mutta jos pystyn puhtaalla tekniikalla (ja pienillä painoilla) sitä lihaa saamaan niin ei niillä painomäärillä niin paljon väliä loppujen lopuksi ole.

no jos lihaa tulee nii kylla sitte pitas painotki ja sarjat nousta mita siita lihasta hyötyä jos voimataso aina sama.

no jos lihaa tulee nii kylla sitte pitas painotki ja sarjat nousta mita siita lihasta hyötyä jos voimataso aina sama.

Rohkasin vaan kaveria.
Onhan se selvää että tälläkin henkilöllä ne painot varmasti nousee (hitaasti mutta varmasti), mutta häntä harmittaa vain kun muut samanikäset nostelee isompia rautoja vaikka panostus lajiin on mitä on.

Ei saatana, salilla oli joku jääkiekkojoukkueen A-nuoret vetämässä kuntopiiriä, kaikki laitteet varattuna. No tilaa tuli kun sitä otti ja treenin sai tehtyä. Jääkiekkoilijatkin lähti suihkuun ennen mua. No treenin jälkeen sitten pukkariin, koko lattia lainehti vettä. Eikö ne saatanan jääkiekkoilijat osaa kuivata itseään suihkun jälkeen? Suihkutiloissa olikin sitten nuuskapalloja lattiakaivojen ritilöissä ja yksi jopa saunan seinässä...

Jumalata kun satun seuraavan kerran saman porukan kanssa salille....

Lätkä, nuuska ja helvetin rumat takatukat. Lacosten paidat ihanasti edestä vain housuissa, että näkyy vyönsolki. Vaaleiden revittyjen farkkujen puntit sukissa, lacosten kengät, verkkolippis ja keinonahkatakki.
Onko tämä sitä stereotypiaa?

Ettei mene ohi aiheen, nii mua pistää nakertaan salilla, kun se tuppaa oleen aina täynnä! Ihan sama mikä kellonaika nii se on ummessa, ehkä johtuu kyllä siittä että kaupungin halvin ja myös pienin sali, mutta porukka on kyllä myös parasta.

Lätkä, nuuska ja helvetin rumat takatukat. Lacosten paidat ihanasti edestä vain housuissa, että näkyy vyönsolki. Vaaleiden revittyjen farkkujen puntit sukissa, lacosten kengät, verkkolippis ja keinonahkatakki.
Onko tämä sitä stereotypiaa?
Kuvailit juuri aika sopivasti kaupunkimme B- junnut :d
Ja tosiaan, eniten varmaan kyrsii nämä jätkät jotka varaavat esim. kyykkyhäkin tai penkin 45minuutiksi.

Kuvailit juuri aika sopivasti kaupunkimme B- junnut :d
Ja tosiaan, eniten varmaan kyrsii nämä jätkät jotka varaavat esim. kyykkyhäkin tai penkin 45minuutiksi.

Heh, sillon ku kunnolla kyykitään tai penkkailaan niin ei tommonen säälittävä 45 minuuttia riitä mihinkää ;) Varsinkin jos on hyvää porukkaa salilla että menee vähän jutuksi...

Silloin mennään vittuilee takaisin heti, kun toinen on saanut tehnyt sarjansa.
"Mulla oli siinä homma kesken. Onnistuuko, että jatkaisin sitä? Viittisitkö muuten laittaa niitä painoja lisää, millä äsken tein, kun menit ne poiskin ottamaan? Kiitoksia"

No joo,en viittiny alkaa sen kanssa siinä vääntämään.Pidin suuni kiinni ja tulin avautuu tänne mielummin :D Laitto se pec-deckiin enemmän rautaa (tietenki) mut teki jonku3-4 toistoa ja helvetin epäpuhtaasti.

Just tällä hetkellä tulehdus ranteessa, jonka takia et pysty tekeen mitn punnerusliikkeitä eikä paljon muutakaan missä käsiä tarvii.. Sit noin yleisesti nää pallot kainaloissa Gaspin tank topissa salilla patsastelevat mullqvistit joista osa pitää ihan liikaa meteliä(miten kukaan kuvittelee et niiden jutut kiinnostaa muita treenaajia?) ja toiset taas ajattelevat kuuluvansa salin hc-sisäpiiriin eivätkä vaivaudu tervehtimään tms. ketään jotka ovat kyseisten tyyppien kuvitteellisessa hierarkiassa heidän alapuolellaan. Jos joku tunnistaa itsensä tästä kuvauksesta niin katsopa esimerkkiä vaikka kilpabodareista, jotka tykkää yleensä treenata omassa rauhassaan, mut tervehtivät kuitenkin kantaporukkaa aina ja ovat yleensä ystävällisiä ja neuvovat muita ym. jos treeneiltään ehtivät...

(offtopic) tuo tervehtiminen salilla on vähän hassu juttu, itse tervehdin henkilökuntaa, niitä ketkä ovat minulle joskus puhuneet ja niitä ketkä tervehtivät ensin minua, mikäli huomaan. en silti koe tarvetta alkaa tervehtimään kaikkia ketkä olen nähnyt useammin, eiväthän hekään tervehdi minua :) eli siis, turha valittaa tervehtimättä jättämisestä jos ei itse myöskään tervehdi. onko tässä muuten jotain etikettiä, siis, nuorempi tervehtii vanhempaa ensin tms?

ja potutuksen aiheisiin: potuttaa ettei voimaa tule, eikä kehitystä oikein muutenkaan. pitäisi kait palkata personal raineri mutta ne maksavat niin rutosti :/

ja potutuksen aiheisiin: potuttaa ettei voimaa tule, eikä kehitystä oikein muutenkaan. pitäisi kait palkata personal raineri mutta ne maksavat niin rutosti :/

Ei siinä mitään reinereita tarvita, syö enempi niin jo alkaa voimoo tuloon. Laihutteluun mielummi palkata apua jos oikeasti haluaa kireäksi.

Heh, huomasin juuri että varasin viime penkkipäivänäkin penkin itselleni n. 20 minuutiksi. Mua vituttaa jos joku olis siinä noin kauan. En vaan huomannut ajan kulua. Noh, ei se mitään.

Mutta nykyään ei kyllä vituta oikein mikään. Treeni kulkee hienosti, ja muutama kaverikin on aloittanut salilla käymisen, niin niistä saa hyvää juttu seuraa. Sitten on vielä se, että ne ei oikein osaa vielä ja tulee multa kysymään miten tuo ja tuo tehdään. Tulee ihan konkari-olo, vaikka itsekin olen salilla vasta 7 kk käynyt :)

Back
Ylös Bottom