Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Normanin reisikoukistajalaite.. On niin epämiellyttävä laite, että jo siihen istuminen alkaa vituttaan. Mut pakko kai se on takareisiäkin vähän reenailla.

Hmm joo-o ottaa päästä nämä jotka tekee 2-3 liikettä yhtä aikaa ja pitää usempaa paikkaa varattuna ja joka liikkeen välissä pitkä palautuminen, sitten ku kysyy et voiko tehdä välissä liikkeitä nii vastaus on et en mä tee enää ku pari sarjaa nii sit pääset.. Tosi kiva siinä sitte koittaa miettiä mitä tekee korvaavana liikkeena ku ei viitsis hirveen kauaa olla tekemättä mitään. Toinen mikä ottaa päähän niin runkkupenkkaajat. Perse penkkiin ja painoja puolet vähemmän!!!

Eilen salilla yks saatanan monni varas vissiin 5 eri paikkaa samaan aikaan. Soutulaite, dippiteline, vinopenkki, ylätalja ja sit viel matolla teki vatsoja. Oli sil viel se yks liike ainakin mut en tiiä sen nimeä. Kattelin siin sit ja menin vaan kysymättä ja anastin sen telineen missä sillä oli vinopenkkisessiot menossa ja otin sen penkin siitä pois ja rupesin vetää leukoja. Sit se tuli vähän ajan päästä kysymään katkeran kuulosena onko mulla monta sarjaa vielä. Sanoin että kolme teen ni sit se kanteli sen penkin pois ja teki kässäreillä vinopenkkiä. Vilkasin kanssa kun se laitto seinälle sellasen lapun missä on sen ohjelma vissiin. Siinä oli 19 eri liikettä ja kaikissa ihan homona toistoja joku 30 jne. Vatsatkin se teki sellasella ihme sätkimistyylillä. Ei ne siis ollu mitään vajaita istumaannousuja vaan tarkotuksella sellasta sätkimistä. Vittu näitä kaikenmaailman profeettoja... Noh, enhän mä mistään mitään ymmärrä tosin ku alotteleva kynis :D

Toinen mikä ottaa päähän niin runkkupenkkaajat. Perse penkkiin ja painoja puolet vähemmän!!!

Tää on asia mikä mua jaksaa hämmästyttää. Miten voi ottaa päähän, jos joku tekee penkin perse ylhäällä? Tai, jos tekee ylätaljaa selkä kunnolla heiluen? Miksi ihmeessä se teitä niin paljon vituttaa, miten ne muut ne liikkeet tekee?

yks asia mikä välillä ärsyttää, ni on se ku monet ego pellet paiskoo painoi ihan turhaa. miks ne painot pitää heittää metrin korkeudelta lattialle, onhan se ronnien videos coolin näköst ku ne käsipainot tiputetaan lattialle. mut helvetin raskast kuunnelle sitä turhaa kolinaa mikä siit lähtee ku niit painoi ja tankoi paukutetaan ihan överisti. täytyy varmaa peltoreit rupee salilla pitää.
toinen mikä ärsyttää ni on se ku treeni olis ollu tarkotus vetää kovaa mut sit jostain syystä ku poistut salilt ni on sellanen fiilis et ei oikee mitää saanu kunnol tehtyy..

kiittää ja kuittaa..

Hmm joo-o ottaa päästä nämä jotka tekee 2-3 liikettä yhtä aikaa ja pitää usempaa paikkaa varattuna ja joka liikkeen välissä pitkä palautuminen, sitten ku kysyy et voiko tehdä välissä liikkeitä nii vastaus on et en mä tee enää ku pari sarjaa nii sit pääset.. Tosi kiva siinä sitte koittaa miettiä mitä tekee korvaavana liikkeena ku ei viitsis hirveen kauaa olla tekemättä mitään. Toinen mikä ottaa päähän niin runkkupenkkaajat. Perse penkkiin ja painoja puolet vähemmän!!!

Itseä ottaa kanssa päähän kun joku varaa niitä laitteita monta kerralla ja vielä kun sillä salilla missä käyn kutakin laitetta on vain yksi.

Tää on asia mikä mua jaksaa hämmästyttää. Miten voi ottaa päähän, jos joku tekee penkin perse ylhäällä? Tai, jos tekee ylätaljaa selkä kunnolla heiluen? Miksi ihmeessä se teitä niin paljon vituttaa, miten ne muut ne liikkeet tekee?

Kyl muaki ottaa päähän runkkupenkkaajat. Mun mielestä helvetin ärsyttävää ku joku egojäkkäri tekee isoilla painoilla penkkii ja sen jälkee katsoo muita halveksuttavasti vaikka sillä nousee perse sinne kattoon asti.

Itseä ottaa kanssa päähän kun joku varaa niitä laitteita monta kerralla ja vielä kun sillä salilla missä käyn kutakin laitetta on vain yksi.

Miksi te ette mene vaan tekemään niissä laitteissa? Ei tarvi kysyä teetkö vielä, onko sarjoja jäljellä yms. kaikki maksaa salista yhtä paljon, kaikki siis siellä saman arvoisia. Miksi jollain on lupa varata laitteita. Itse menen vaan tekemään ja tulkoot itkemään viereen. Ei tarvi nöyristellä. :thumbs:

Yhden laitteen varaaminen on jo tarpeeksi vittumaista ellei sitten ole jokin erityinen syy varata sitä, kuten hyvin lyhyet sarjatauot. Itse teen usein supersarjoja, mutten mä yhtäkään paikkaa varaa pelkästään itselleni. Tosin pidän kyllä oikeutenani jatkaa niiden käyttämistä, vaikka siihen joku muukin sitten tulisi.

Muakin vähän ihmetyttää, että mikäs siinä muiden huonossa suoritustekniikassa häiritsee, jos kyseessä on vittumainen tyyppi. Ettei vain pojilla olis egokilpailu käynnissä ja jos joku tekee runkkua, niin se on kuin huijais kilpailussa, kun ite haluaa olla se, joka treenaa isoimmilla painoilla. Sanokaa vaan rohkeesti muilla treenaajille, ettei tuota runkkua lasketa salin egokilpailussa. ;)

Yhden laitteen varaaminen on jo tarpeeksi vittumaista ellei sitten ole jokin erityinen syy varata sitä, kuten hyvin lyhyet sarjatauot. Itse teen usein supersarjoja, mutten mä yhtäkään paikkaa varaa pelkästään itselleni. Tosin pidän kyllä oikeutenani jatkaa niiden käyttämistä, vaikka siihen joku muukin sitten tulisi.

Muakin vähän ihmetyttää, että mikäs siinä muiden huonossa suoritustekniikassa häiritsee, jos kyseessä on vittumainen tyyppi. Ettei vain pojilla olis egokilpailu käynnissä ja jos joku tekee runkkua, niin se on kuin huijais kilpailussa, kun ite haluaa olla se, joka treenaa isoimmilla painoilla. Sanokaa vaan rohkeesti muilla treenaajille, ettei tuota runkkua lasketa salin egokilpailussa. ;)
Mikä on hyvin lyhyt sarjatauko? Ite en ainakaan päästäis ketään tekemään välissä kun teen 2min sarjatauoilla, jos joutuis yhtään säätämään painojen kanssa. Menis aika niin tiukalle.

Mua ihmetyttää miks salill ajossa ite käyn on kyykkyhäkissä vaan kahet sellaset koukut joihin voi laittaa tangon. Toisissa on kiinni varmistusraudat, joten koko telineessä ei voi tehdä kuin kyykkyä ja maastavetoa samaan aikaan. Jos ois vielä yhet sellaset koukut joissa ei oo varmistusrautoja niin kaks pystyis tekemään kyykkyä samaan aikaan niin että toinen on häkin sisäpuolella ja toinen ulkopuolella.

ite ainaki varaan laitetta...prässi esim. jään istuskelemaan siihen, tai kävelen lähellä ympäriinsä...yleensä 5- 6 sarjaa...hankala alkaa lukee toisten ajatuksia, jos riepoo ni tulkoon kysyy voiko tehä välissä. eniten vituttaa salilla sellaset jotka vaan kyylää jossai nurkan takana "taas toi vaa istuu tuol..hmph.." rohkeesti vaa jutteleen sieltä.

Minuutti on lyhyt. Kahdessa minuutissa ehtii aivan hyvin tekemään välissä, jos suunnilleen samansuuruiset painot kyseessä. 20 s painojen vaihto, 20s sarja ja 20 s painojen vaihto takas, niin jää ihan hyvin aikaa vaikka kunnolla keskittymään seuraavaan sarjaan jos tarpeellista. Olettaen tietenkin, että kyseessä on rutinoitunut treenari eikä mitään aloittelijoita.

Varaamisellahan tässä tarkoitettiin sitä, ettei päästä muita tekemään välissä. Jos muut eivät kehtaa tulla pyytämään, niin sittenhän se on niiden oma häpeä. Näkeehän niitä ja jos olen oikein ystävällisellä päällä, niin ehdotan, että voivat tehdä välissä, mutta muuten jääköön kyyläämään. Ei se mua haittaa.

Itselläni on tapana, että en ala kysymään välissä tekoa jos laitteessa käytetään kiekkoja. Painopakallisiin laitteisiin voikin helposti välissä mennä tekemään.

Riittäähän tuossa aika vaikka olis sitten tupla. Tosin jos kaveri tekee jotain hitaita 12+ sarjoja ja hieroo asentoo, niin sitten pitäis vähän tinkii siitä 2 minuutin tauosta, jos ei osaa painoja vaihdella nopeammin. En sitten tiedä, kuinka pilalle treeni menee, jos tauko onkin 2 min 15 s.

Ärsytttää, jos esteiden vuoksi ei pääse salille esim. flunssan takia. Salilla jos on nysviä niille kannattaa avautua, eikä täällä sitten jossitella :)

Vituttaa ku on intis ja tääl on toi ruokavalio ehkä vähän epäoptimaalinen lihasten kasvatukseen.. Tavotteena ollu pitää jonkunlaista lihaskuntoo ees yllä mutta ei sekää tunnu onnistuvan :itku: Oon spollena nii kyl tääl suurimmaks osaks on aikaa ja mahollisuus käyä salilla, mutta välil noi yövuorot sen verra väsyttävii ja ku päiväl ei osaa nukkua että homma kusee..

vituttaako kun ei itellä tekniikka riitä?

ei taida pojalla itsellä voima riittää nostaa sitä rautaa penkistä perse ja selkä kiinni penkissä?
Vai onko kyse siittä, ettet tiedä oikeita tekniikoita/tyylejä kuinka sitä rautaa nostetaan "kusettamatta" pariakymmentäkiloa?
Ihan vain vinkiksi, että sulle tullaan nauramaan aivan saatanasti yleisillä saleilla, jos teet ns."runkkupenkkiä" siellä 60kilolla.
Kehitytkin nopeammin, jos osaisit tekniikan oikein, etkä käyttäisi tuota lapsellista runkkupenkkiä. Suosittelen vetelemään ihan "lattapenkillä"...

Back
Ylös Bottom