Normanin reisikoukistajalaite.. On niin epämiellyttävä laite, että jo siihen istuminen alkaa vituttaan. Mut pakko kai se on takareisiäkin vähän reenailla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen mikä ottaa päähän niin runkkupenkkaajat. Perse penkkiin ja painoja puolet vähemmän!!!
Hmm joo-o ottaa päästä nämä jotka tekee 2-3 liikettä yhtä aikaa ja pitää usempaa paikkaa varattuna ja joka liikkeen välissä pitkä palautuminen, sitten ku kysyy et voiko tehdä välissä liikkeitä nii vastaus on et en mä tee enää ku pari sarjaa nii sit pääset.. Tosi kiva siinä sitte koittaa miettiä mitä tekee korvaavana liikkeena ku ei viitsis hirveen kauaa olla tekemättä mitään. Toinen mikä ottaa päähän niin runkkupenkkaajat. Perse penkkiin ja painoja puolet vähemmän!!!
Tää on asia mikä mua jaksaa hämmästyttää. Miten voi ottaa päähän, jos joku tekee penkin perse ylhäällä? Tai, jos tekee ylätaljaa selkä kunnolla heiluen? Miksi ihmeessä se teitä niin paljon vituttaa, miten ne muut ne liikkeet tekee?
Itseä ottaa kanssa päähän kun joku varaa niitä laitteita monta kerralla ja vielä kun sillä salilla missä käyn kutakin laitetta on vain yksi.
Mikä on hyvin lyhyt sarjatauko? Ite en ainakaan päästäis ketään tekemään välissä kun teen 2min sarjatauoilla, jos joutuis yhtään säätämään painojen kanssa. Menis aika niin tiukalle.Yhden laitteen varaaminen on jo tarpeeksi vittumaista ellei sitten ole jokin erityinen syy varata sitä, kuten hyvin lyhyet sarjatauot. Itse teen usein supersarjoja, mutten mä yhtäkään paikkaa varaa pelkästään itselleni. Tosin pidän kyllä oikeutenani jatkaa niiden käyttämistä, vaikka siihen joku muukin sitten tulisi.
Muakin vähän ihmetyttää, että mikäs siinä muiden huonossa suoritustekniikassa häiritsee, jos kyseessä on vittumainen tyyppi. Ettei vain pojilla olis egokilpailu käynnissä ja jos joku tekee runkkua, niin se on kuin huijais kilpailussa, kun ite haluaa olla se, joka treenaa isoimmilla painoilla. Sanokaa vaan rohkeesti muilla treenaajille, ettei tuota runkkua lasketa salin egokilpailussa. ;)
20 s painojen vaihto, 20s sarja ja 20 s painojen vaihto takas
vituttaako kun ei itellä tekniikka riitä?
vituttaako kun ei itellä tekniikka riitä?