runkku penkkaajat.
vituttaako kun ei itellä tekniikka riitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
runkku penkkaajat.
Viimeaikoina törmänny ilmiöön salinvaihdon myötä: Jos vedät esim häkissä mavea niin joku tulee siihen että voinko tulla siihe kyykkää ja siirryt toho häkin taakse.Lisäks siin oli peili edes josta haluun kattoo muotoa mavessa. Tai ylipäänsä nää kuumotukset et kaua menee viel? Venais vuoroaan tai vetäs vaik lämpöi eka eikä jäis kyttää siihe.. Viime reeni keskeyty tasan 5 kertaa näiden takia ja ois vielki kesken jos oisin aina siirtyny ku joku aneli![]()
Tuota kyselyä "meneeks kauan vielä tms." esiintyy hämmästyttävän usein!Vituttaa kyllä moiset ihan oikeesti,vois vaa venata kiltisti vuoroonsa.
Tuota kyselyä "meneeks kauan vielä tms." esiintyy hämmästyttävän usein!Vituttaa kyllä moiset ihan oikeesti,vois vaa venata kiltisti vuoroonsa.
Itse kyllä kysyn aina(en tietenkään kesken sarjan) jos jollain on kyykkylava käytössä että onko mont sarjaa jälellä. Jos joku siitä saa vitutuksen itselleen niin omapahan on vitutuksensa.Tuota kyselyä "meneeks kauan vielä tms." esiintyy hämmästyttävän usein!Vituttaa kyllä moiset ihan oikeesti,vois vaa venata kiltisti vuoroonsa.
Meidän salilla on tasan yksi kyykkypaikka ja jos se on varattuna niin kysäisen kyllä että kauanko menee, tai voidaanko tehdä vuorotellen. Eikä siitä tarvitse suuttua jos joku muu siinä tekee samaan aikaan. En minä siihen väliin ilkeyttäni tunge, mutten jaksa myöskään odottaa puolta tuntia kaveria joka on juuri aloittanut oman treeninsä.
Mutta tämän ketjun perusteella olen muutenkin aika vittumainen salillakävijä. Psyykkaan itseäni ähisemällä ja puhaltelemalla ennen kovia sarjoja, räiskin painoja lattiaan mavettaessa, ärisen täysillä kyykätessä, kävelen ympyrää salilla sarjojen välissä, en moikkaa vieraille ihmisille, pullistelen itselleni peilistä, tuijotan naisia ja muita kanssatreenaajia, en pese treenikuteita joka kerran jälkeen ja hikoilen kovasti.
Niin tuo aiempi ei ollut mitenkään SOOSOO:lle eikä erityisesti kellekään muullekaan suunnattu vaan sellainen yleinen pohdinta kun tuli mieleen. Itsehän olen edelleenkin täysi apina.
Tajusin kyllä :D Itse kans pilaan välillä ilmapiiriä puhumalla puolitutuille. Kerran kävin jopa neuvomassa yhtä vanhusta, toivottavasti saan joskus anteeksi.
Viimeaikoina törmänny ilmiöön salinvaihdon myötä: Jos vedät esim häkissä mavea niin joku tulee siihen että voinko tulla siihe kyykkää ja siirryt toho häkin taakse.Lisäks siin oli peili edes josta haluun kattoo muotoa mavessa. Tai ylipäänsä nää kuumotukset et kaua menee viel? Venais vuoroaan tai vetäs vaik lämpöi eka eikä jäis kyttää siihe.. Viime reeni keskeyty tasan 5 kertaa näiden takia ja ois vielki kesken jos oisin aina siirtyny ku joku aneli![]()
Miksi ihmeessä haluat vetää räkissä? Oletko ajatellut että sitä voi vetää vaikka missä vaan mutta kyykätä ei voi. Veikkaan että teet hauiksetkin räkissä. Ja peiliä ei mavessa eikä missään muussakaan liikkeessä tarvitse, pukukoppi on peilejä varten että saa tukan hyvin.
Salille meneminen tuottaa tuskaa, jos joutuu tyytymään pyörään. Salille matkaa kuitenkin se 3km-4km. Alkaa pitemmän päälle Vituttaa, kun poljet sen 4x/viikkoon sinne.
^ Joo tosta kysymisestä ei oo kyllä mitään syytä hermostua. Aika monella kuitenkin rutiininomainen järjestys liikkeiden tekemisen suhteen. Itse en ainakaan heti hyppää toista liikettä tekemään, ellei ole pakko. Eli kysymyksellä "onko monta sarjaa jäljellä?" selviää jo paljon. Kannattaako odottaa, vai tehdä jotain muuta.