Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se että on joskus olla paljon kovemissa lihoissa ja voimataso ollut kovempi ja ketuttaa mennä vääntämään, kun muistaa ajan jolloin kyseiset raudat ollu jotain hilpatipippaa lämppäri sarjoja. Noh aina ei voi mennä eteenpäin, on tultava välillä taaksepäin varsinkin kun valtio tarjoo takapakin. ;)

En voi käsittää kuinka jotakuta voi vituttaa jonkun penkkityyli? Veikkaan, että nämä on poikkeuksetta niitä jotka selittää kotona tyttöystävälle, että "no kyllä mäkin jos tekisin kaaren ja vähä vippiä antaisin". Myös mitä seurannut niin rennommalla tyylillä penkkaavat ja välillä vähä vauhtia antavat penkkaa poikkeuksetta enemmän ku nämä ultrapuhtaasti lahnana makaavat veijarit. Ja kyllä, itse myös pistän pientä vippiä useinkin, mutta olen kuitenkin ottanut pitkistä stopeista kapeamalla otteella n.2,5kg heitolla samat mitä leveellä ja vauhdilla. Joten mitä sitten jos ottaa välillä rennommin.

Itseniäkin viihdyttää välillä n.10cm liikerata kyykyssä, mutta ei se sentäs vituta tai aiheuta mitään vihaa. Nuppilekurille vaan jos näin on. Helpotti.

No shit, Sherlock? :D Mikä sen pompun idea on? Onko sillä joku funktio, kun se toistuu joka toistossa?

Liikaa porukkaa samaan aikaan salilla on yksi huonoimmista puolista.

Parhaita on nää veijarit jotka vetää penkkiä ja sitten iskevät sen 80 kiloa tankoon ja heti eka toisto tuntuu jäävän rinnalle mutta perse kohossa vielä vaikka väkisin tulee 5 lisää. :D Iha mieletöntä sisua ei voi muuta sanoa... Mutta siis joo, tekniikka kuntoon ja sarjapainot kasvaa, kyllä... Mut omatpahan on tyylinsä, ei mua kiinnosta lähtee ketään neuvomaan ei se oo multa pois. :) Hauskan näköstä vaan.

No shit, Sherlock? :D

No täsmennetään kun ei ilmeisesti ollut tarpeeksi selvästi -> Penkkaavat merkistäkin enemmän. Mutta nythän ollaan pakkotoistolla missä sallitaan vain oppikirja suoritukset. Tälläkin palstalla henkilöitä jotka heiluttelevat reilusti yli 200kg painoja penkissä ja voi sitä itkun määrää jos ei joka toisto ole stopista. Kisoissa kuitenkin puskevat kauheita tuloksia. Lisätään vielä, että tämä nyt vain omien havaintojen pohjalta ennen ku joku ettii tuubista videon missä vahva setä ottaa 2+ toistoa stopilla.

Toisille varmasti sopii tuollainen reenitapa ja sillä hyvä. Eipä se pitäisi keltään pois olla.

Joku vanha, kalju ja rillipäinen mies tuijotti mua koko treenin ajan. Se siirty laitteesta toiseen istumaan ja tuijottamaan, ei saatana. Teki mieli heittää sitä levypainolla nekkuun.

Eniten ärsyttää kyllä se kun jätetään painot tankoihin. Varsinkin kun aika naru olen ja joku kasannut viidenkympin levyjä jalkaprässiin niin en niitä uskalla ruveta pois ottamaan. Myös sellaiset "leijat" jotka ovat kuin omistaisivat koko salin käyvät ajoittain hermoille.

Dippivyön se lukitusjuttu sanoi sopimuksensa irti kesken leuanvetotreenin. Tuli painot oikein ryminällä alas ja jäipä pienet kolot lattiaankin muistoksi. Saa taas odotella vähän aikaa että jostaki saa kestävän "lukon" siihen ku nyt kahta erilaista tullu koitettua ja kumpikaan ei kestänyt. Alkuperäinen kesti muutaman päivän :S

Muut ihmiset. No okei, tietyt vakinaamat on kivoja ja jutellaan ja randomit ihan sama, mutta ne urpot vakinaamat :D

Mike onko tuttu juttu:

(esim. hauiskääntö v-otteella):
1. otetaan käsipainot telineistä
2. HEITETÄÄN painot peilin eteen
3. kävellään heittokohdasta painojen luo 30cm
4.otetaan painot käteen ja tehdään sarjaa mutta ei katsota peiliin vaan hauiksiin
5. painot tiputetaan ja huudetaan "AAAARRRGGGHHHH"
6. nostetaan painot maasta
7. viedään ne telineille
8. tiputetaan ne 10cm korkeudelta telineeseen
9. jos paino tippuu maahan se jätetään siihen ja sanotaan oho kun se tippuu
10. sama uusiksi 3-4 kertaa (&¤#¤"¤¤!

Sitten on sellanen teline mikä on pelkkää metallia minkä päällä on tanko (ei siis mitään kumijuttuja päällä):
1. pistetään 15kg tankoon 5kg painot
2. tehdään sarja tuskalla loppuun asti täysin kylmiltään
3. toinen tangon pää lasketaan toiselle telineelle ja toinen tiputetaan 10cm korkeudelta ja kuuluu aina järjetön pamaus...............

Sitten tietysti se kauhee ego ja kaikkien painojen heittely ja kuunnellaan kännykästä RÄPPIÄ ja nostetaan penkkimaximia........ (jokaisella tietysti oma maku musiikin suhteen niin siihen en sano mitään)

Ja ikää ihmisillä ketkä tekevät näin: 15-17v

(itte kävin kerran koko kesäloman YKSIN salilla kun tuolle salille ei paljo menny siihen aikaan porukkaa niin en tykänny tiputtaa painoja kun kolisi niin hirveesti :D)

Alkanut vituttamaan meteliä pitävät punttijuntit. Ollaan niin olevinaan tank-topissa ja sitten kailotetaan joka vitun toisto kaikille. Vitun kukkakepit, ei se nyt niin paljoa satu, että huutaa pitää.

Jos olisit salilla käynyt vähänkään pidempää, niin tietäisit että kovissa sarjoissa pääsee aina vähän ääntä. Ei sitä kannata pelätä. Tai näin olen täältä lukenut. Kaikilla tosikarjuilla pääsee karjaisu tai vähintään pieru kun vääntää oikein tiukkaa sarjaa keskitettyä habaa polvea vasten.

Jos olisit salilla käynyt vähänkään pidempää, niin tietäisit että kovissa sarjoissa pääsee aina vähän ääntä. Ei sitä kannata pelätä. Tai näin olen täältä lukenut. Kaikilla tosikarjuilla pääsee karjaisu tai vähintään pieru kun vääntää oikein tiukkaa sarjaa keskitettyä habaa polvea vasten.

Reps:D

Ei siinä muuta mutta ne ketkä siä käy on pitäny sellasta ekasta kerrasta lähtien :D

Ja suurimmaks osakseen painot ei oo mitään maximia.

Jalkatreeni ottaa päätyy eniten...ja tyypit jokka käyneet kerran salilla ja kävelee sen jälkee käet levällään ja esittää "kovaa" jätkää. Voikai sitä kapeassa käytävässä kohdattaessa vähän väistää prkl!

Ämmät vinkuu, hapenoton kannalta se huutaminen on vain huono asia. Paineita ei pidä päästellä huutamiseen. Jos olisit vähänkään itse omannut lihasmassaa tai treenannut koskaan kovaa, tietäisit tämän.

Back
Ylös Bottom