Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

tuli itellä mieleen tuosta painojen kolistelusta, kun meidän sali on aika pieni niin se on aika vittumaista tavallaan ku jos joku pumppaa jotai vauhtipunnerrusta reilulla satasella ja pudottaa sieltä ylhäältä painot lattialle niin että powerräkistäkin lentää ne tangon paikat helvettiin. mutta sillepä ei voi mitään ku on pieni sali ja en itsekkään rupea niitä painoja sen kummemmin jarruttelemaan jos työnnössä enkkoja kokeilen. ihan vain olkapäiden takia.

Kommentoidaas vähän tähän meteliasiaan..

Ihan täyttä pas*apuhetta että se huutaminen jotenkin treeniä tehostaisi. Saa sitä happea ju*alauta vedettyä yhtälailla ilman niitä äänitehosteita. Ei se Marco Pantanikaan Verbierin huipulle runtatessaaan karjunut koko matkaa niin kuin joku perkeleen king kongi, vaikka happea senkin piti vetää.

Eiköhän tässä nyt ole kyse ihan siitä perinteisestä egon buustaamisesta. Katellaan jotain videoita jossa Coleman huutaa, ja ruvetaan ite tekemään samaa. Omallakin salilla nämä huutajat on just niitä samoja rasvatorsoja jotka tassuttelee appelsiinit kainaloissa ympäri salia niissa state-of-the-art -bodybuilding kamoissaan ja leukojakaan ei pystytä sitä 6:sen sarjaa omalla painolla vetämään ilman jotain saa*anan vetoremmejä.

Se salin 2x muita suurempi venäläismonsteri pystyy kuitenkin takomaan penkkiä pitkälti päälle 200kg raudoilla ilman minkäänlaisia huutoja tai näitä mystisiä superpuhallustekniikoita..

Mua ärsyttää se kun joku sattuu tekemään just niillä painoilla tai laitteella millä ite pitäis tehdä ja sit joutuu odottaan tai sumplimaan jotain. Tottakai jokaisen oikeus on käyttää laitteita ja painoja, mutta silti se ketuttaa kun menee suunnitelmat uusiksi.

Frank Drebin: Sinä sen sanoit! Moni saanut jotain vaikutteita ja luulevat että se kuuluu asiaan se turha puhaltelu ja huuto. Vähän kun orgasmia leikkisi :)

Heh, ite kyllä saatan päästää äänen joka kuulostaa lähinnä "HNNNNGGGHGGGGR!!" tai jotai epämäärästä murinaa mikä johtunee ainoastaan täysillä pinnistyksestä. Huutamiseen ei ole koskaan ollu tarvetta. Jotai aikaa sitte salilla rupes oikeen naurattaan kun siellä yks kyykkääjä karju ku tarzan. Ei mitää ponnistelukarjuntaa vaan kaavalla alas-ylös-huuto-alas-ylös-huuto. :D

Luulen ja toivon, että alun perin tästä aiheesta aloittanut tarkoitti sitä "vittu! nyt se tulee saatana.. ylivedettyä sihinää puhinaa* vittu!! perkele!!"

Sitten tiputellaan levypainoja käsistä suoraan lattialle kun otetaan niitä esim. penkin tangosta pois. On näitäkin olemassa, mutta ei onneksi omalla salilla.

Eri asia on tietenkin, jos joku psyykkaa ihan jotain maksimisuoritusta varten.. Sen nyt ei pitäisi ketään häiritä saati naurattaa, jos se psyykkaaminen on toiselle tärkeää. Miksi ärsyyntyä moisesta??

- Siis kuten kirjoitin ja jos kaikki osaavat lukea, niin kirjoitinkin juuri siitä ylenpalttisesta meuhkaamisesta ihme egoilusta millä ei ole mitään tekemistä kovan treenin kanssa. Menee varmaan monilla voimat siihen suhisemiseen ja huutamiseen ja muka niin jäsyä esittämiseen enemmän kuin siihen itse treeniin. Mutta ainakin siinä huulilihakset kasvaa kun suhisee ja puhisee. Psyykkaaminen eri asia ja siitä en ole ärsyyntynyt. Mulla ei vaan pokka pidä kun joku vitun spede muka suhisee ja tuhisee ja ulisee niinku joku höyryveturi. Aiheesta pitää siis karjuakkin. Turha huutaminen ja kolistelu helvettiin! Yleensä se huutaja ja suhisija on just se salin persejalkaisin mikki-hiiri joka nostaa väärällä tekniikalla ja mielestään paljon:)
Samaten sellainen 0cm lerssi otsassa kulkemine ja muka agressiivinen keskittyminen helkkariin!

Nämä on siis minun mielipiteitäni siitä mikä minua henkilökohtaisesti vituttaa, kun tuolla nyt sattuo tämä aihe olemaan:) Niistäkää herneet pois nokasta puhisijat ja suhisijat! :hyvä:

Salilla ei mielestäni ole koskaan mukava käydä yksin, siksi käynkin aina muutaman kerran viikossa kaverini kanssa salilla. Kyseinen sali missä käymme on kuitenkin täynnä mummo ja pappoja ja muutama kunnon bodari sielläkin käy.

- Siis kuten kirjoitin ja jos kaikki osaavat lukea, niin kirjoitinkin juuri siitä ylenpalttisesta meuhkaamisesta ihme egoilusta millä ei ole mitään tekemistä kovan treenin kanssa. Menee varmaan monilla voimat siihen suhisemiseen ja huutamiseen ja muka niin jäsyä esittämiseen enemmän kuin siihen itse treeniin. Mutta ainakin siinä huulilihakset kasvaa kun suhisee ja puhisee. Psyykkaaminen eri asia ja siitä en ole ärsyyntynyt. Mulla ei vaan pokka pidä kun joku vitun spede muka suhisee ja tuhisee ja ulisee niinku joku höyryveturi. Aiheesta pitää siis karjuakkin. Turha huutaminen ja kolistelu helvettiin! Yleensä se huutaja ja suhisija on just se salin persejalkaisin mikki-hiiri joka nostaa väärällä tekniikalla ja mielestään paljon:)
Samaten sellainen 0cm lerssi otsassa kulkemine ja muka agressiivinen keskittyminen helkkariin!

Nämä on siis minun mielipiteitäni siitä mikä minua henkilökohtaisesti vituttaa, kun tuolla nyt sattuo tämä aihe olemaan:) Niistäkää herneet pois nokasta puhisijat ja suhisijat! :hyvä:

Nimen omaan jos osaa lukea niin noista viesteistähän ei ota mitään selvää. Välillä sanot että vituttaa aiheeton meuhkaaminen, niinkuin varmasti kaikkia, sitten sanot että vituttaa puhina ja suhina, joka siis kuuluu normaaleihin treeniääniin ja hengitystekniikkaan kun liikutellaan itselleen isoja rautoja. Sitten sanot että psyykkaaminen on ok, mutta mitä jos se psyykkaaminen tapahtuukin siten että puhaltelee muutaman kerran äänekkäämmin sitä ilmaa keuhkoistaan? Appelsiinit kainalossa kulkeminen ja agressiivisen esittäminen ei kuulu koko keskusteluun millään lailla IMO. Turha huutaminen ja kolistelu helvettii, siitä mekin ollaan samaa mieltä, mutta vissiin on vähän erimielisyyttä siitä mikä on turhaa.. Et kertaakaan oo ottanu kantaa mun viesteissä esittämiini seikkoihin, eli liikkeisiin jossa pakosti syntyy ääntä/kolinaa. Ja mun havaintojen mukaan isoimmista miehistä ja isoimmista raudoista lähtee kaikista isoimmat äänet. Salien kulttuurissa ja kävijäkunnassakin on toki eroja, ja paha mennä sanomaan minkälainen egoilukulttuuri teidän salilla on. Meillä sitä ei ole.

Nyppii se, että taas kerran ku pääs reenin makuun, rupesin käymään oikeensta säännöllisesti, 2-on, 1-off -rytmityksellä....sain jopa ruokavaliota paremmaksi, eli onnistuin eliminoimaan karkin ja sipsit ja sellaset... niin kroppa sano taas että ei me tällasta, ja flunssa pamahti päälle oikeen kunnolla.

Se on paskakuntoselle se shokki kun alkaa reenaan säännöllisesti, normaalia tiheämmin, ja vieläpä aerobista tekeen siihen päälle, jotain aivan gauhiaa. Kroppa aina tempaa jonku vitun Ebolan jostain.

No, pitää tästä parannuttua sit alottaa VIELÄ rauhallisemmin.
Kesäkuntoon ennen hautaa.

Kyllä mun on pakko vielä ottaa hiukan kantaa tuohon puhisemisen morkkaamiseen, tää keskustelu on kyllä mun mielestä jotain aivan uskomatonta. Jokanen keskittyy tavallaan, enkä minä ainakaan naura kellekään siellä salilla vaikka leikkisi ite viidakon kuningasta sitten - niin kauan kun se vaan vaikuttaa AIDOLTA eikä ole sellasta selvää huomionhakua ja show-meininkiä. Pointti on siis se, että me ollaan kaikki yksilöitä ja siinä missä toiselle meditoiminen on paras tapa saada itestään kaikki irti saattaa se jollekin toiselle olla se, että päästää sisäsen eläimensä irti. Aamen.

Meillä käy salilla yksi kaveri joka saa aina hermostumaan. Se aina tiputtaa pakan hirveällä vauhdilla alas kun tekee ylätaljaa tai alataljaa. Hirveä pauke ja kolina. On se nyt kumma jos jaksaa vetää painon alas niin ei jaksa millään hallita sitä takaisin. Eikös negatiivinen pitäis olla vahvempi ;) Itse en kehtaisi ja ihmettelen että salin henkilökunta ei puutu. Ei kai ne taljatkaan tuosta tykkää. Ja tämä siis elixian salilla tampereella. Jos tunnistat itsesi niin laita edes hieman vastaan niille painoille..

Edit. Ja kun kuitenkin joku valittaa, että eikö saa edes vähän kolista niin tää jäbä tekee koko pakalla ja tiputtaa sen ilman mitään vastustusta. koko vitun sali tärisee.

Juup eli parin päivän aikana menee hermot kehareihin jotka reenaa aamuisin. Kaverit jättää painot paikoilleen ja lähtee toiselle puolelle salia jutteleen kavereille noin 10min ajaksi. sitten ku menee tekeen välissä niin toiselta puolelta salia tullaan nopeesti laitteelle sanomaan, että sitten olin tekemässä siinä vielä. SIIS mitä vittua?? Sitten yks sankari manne, jonka oon nähny salilla 2 kertaa. Molemmilla kerroilla laittanu about 100kg tankoo, istunu penkillä noin 20-25min tekemättä sarjaakaa. FOR REAL!! En tässä avautuessa kehtaa salin nimeäkään sanoa :D

Niin kauan ku treenataan julkisella salilla, on syytä pitää mielessä salietiketti ja käytöstavat. Viidakon kuninkaat voivat psyykata itteään jo himassa jos täytyy. Eiköhän tää rooster tarkoittanu juuri sellasta "minä omistan tämän salin" ääntelyä, se on ihan sama onko se 40kg tyttö tai 200kg mies ketä sitä ääntä pitää, niin tietyt desibelirajat on ihan jees. Myöskään synnyttämisäänet ja muut orgasmin matkimiset eivät kuulu salille. Perkelettä saakin sitten mun puolesta huutaa niin kovaa kun haluaa sarjan aikana :D. Ja sit tohon rautojen heittelyyn, kyllä noita huomaa salilla ketkä paiskovat kässäreitä miten sattuu (käsipainot eivät pidä paiskotuksi joutumisesta) että välillä on jostain kahva paskana yms. Musta se kuuluu ihan koko salin välineistön kunnioittamiseen, että niitä tavaroita ei paiskota siellä miten sattuu. Kolistelu ja Paiskominen myös 2 eri asiaa.. Eihän kukaan ole niin tyhmä että laskis maverautoja hitaasti alas? toivottavasti? Kyllä ryminää ja rytkettä saa olla ja kovaa täytyy treenata, mut järki mukana siellä et mikä menee överiks. Ja ääntä siis saa mun mielestä sarjoissa pitää mut sarjojen välillä PEANUUUUUTSIA!! huuteleville en juurikaan arvostusta anna. Itsekästä ajatella, että se möykkääminen ei muka häiritsisi ketään siellä salilla olevaa.

Juup eli parin päivän aikana menee hermot kehareihin jotka reenaa aamuisin. Kaverit jättää painot paikoilleen ja lähtee toiselle puolelle salia jutteleen kavereille noin 10min ajaksi. sitten ku menee tekeen välissä niin toiselta puolelta salia tullaan nopeesti laitteelle sanomaan, että sitten olin tekemässä siinä vielä. SIIS mitä vittua?? Sitten yks sankari manne, jonka oon nähny salilla 2 kertaa. Molemmilla kerroilla laittanu about 100kg tankoo, istunu penkillä noin 20-25min tekemättä sarjaakaa. FOR REAL!! En tässä avautuessa kehtaa salin nimeäkään sanoa :D

Veikkaan, et Porin stadionin punttis, noita molempii löytyy. Tuntuu, et meikäläistä pidetään hulluna kun laitan painot takasin paikoilleen kun lopetan. Ko salilla tuntuu olevan tapana et jätetään painot tankoon, oli sitä 20 kg tai 200 kg.

Potuttaa? Joskus stressaa törkeesti, joskus ottaa aivoon kakarat kun vie koneet sulta kesken settis, ja tietysti se kun aikaa menee, mutta ainoa asia mikä rehellisesti voi potuttaa on, jos ei tulosta synny.

Veikkaan, et Porin stadionin punttis, noita molempii löytyy. Tuntuu, et meikäläistä pidetään hulluna kun laitan painot takasin paikoilleen kun lopetan. Ko salilla tuntuu olevan tapana et jätetään painot tankoon, oli sitä 20 kg tai 200 kg.

Annetaan vähän köyttä ja sanotaan, että sali on oulussa :D

Vituttaa ku meijän salille tuli uudet nyrkkeilysäkit (2) ja heti meni paskaks ja tuli yks samanlaine lisää nii varmaa seki heti paskan. En tiiä ketkä sielä niitä hakkaa ja potkii vai mitä tekee mut en usko että normi nyrkkeilystä/potkimisesta menis paskaks.

Vituttaa ku meijän salille tuli uudet nyrkkeilysäkit (2) ja heti meni paskaks ja tuli yks samanlaine lisää nii varmaa seki heti paskan. En tiiä ketkä sielä niitä hakkaa ja potkii vai mitä tekee mut en usko että normi nyrkkeilystä/potkimisesta menis paskaks.

Jos joku niitä kengät jalassa potkii ni voi mennä paskaks

Back
Ylös Bottom