Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Yksi tyyppi joka kävi yhteen aikaan samoihin aikoihin salilla ja joka kerta tämä henkilö vain venytteli ja joogaili siellä. No ei siinä nyt sinänsä mitään, jokainen saa tehdä salilla mitä haluaa, eihän se minulle kuulu miten treenaa mutta ihmettelen vaan miksi maksaa kuntosalista jos siellä tekee asioita mitkä on aivan mahdollista tehdä kotonakin. Ja se potuttava osuus oli siinä että vaikka salilla on tilaa vaikka kuinka ja ns- lämmittelyhuone erikseen jossa tilaa myös venytellä lattialla patjoilla niin silti tämä herra haki aina sieltä patjan ja meni salin ainoalle maastaveto paikalle joogaamaan. Onhan se pitemmän päälle ärsyttävää mennä aina kyselemään että pääsiskö tässä vähän treenailemaan kun kaveri on aina siinä.
Täällä on myös eräs samanlainen tapaus. Venyttelyn ja joogaamisen lisäksi harrastaa salilla keppijumppaa. Ja se, mikä siinä jätkässä eniten ärsyttää, on se, ettei hän voi viedä vaatteitaan pukuhuoneeseen niinku muut vie vaan jättää ne aina salin lattialle.

Ärsyttävää kun jotkut monsterit tunkevat treenikassinsa laitteen/penkin päälle tehdessään vieressä toisella laitteella/penkillä. Miten vitun vaikeeta se ois siihe lattialle laittaa?

Minua vituttaa

Jos nyt suoran sanon, niin minua vituttaa sellaiset tyypit jotka tulevat salile äänekkäästi puhaltelemaan ja karjumaan ja kyrpä otsassa treenamaan ja itseään rankaisemaan suunnilleen:D. Kauhea meteli laitteista ja ihmisestä joka häiritsee muiden treenaamista ja rauhammista rentouttavaa harrastusta.
Miksi pitää olla niin tosikko?:)

Jos nyt suoran sanon, niin minua vituttaa sellaiset tyypit jotka tulevat salile äänekkäästi puhaltelemaan ja karjumaan ja kyrpä otsassa treenamaan ja itseään rankaisemaan suunnilleen:D. Kauhea meteli laitteista ja ihmisestä joka häiritsee muiden treenaamista ja rauhammista rentouttavaa harrastusta.
Miksi pitää olla niin tosikko?:)

Oisko se sitten että jotkut treenaa ihan tosissaan ja haluaa kehittyä, niin silloin saattaa joskus näyttää ja kuulostaakin treenit siltä? Uskoisin sinullekin löytyvän sopivan salin joltain mummojen suosimalta ketjulta jos nykyisellä salillasi on myös tositreenaajia eikä vain ajanviettäjiä ja rentoutujia.:piis:

Potuttaa se, kun salille ei helvetti vaan saada hankittua kyykkyhäkkiä. Kuinka perseestä onkaan tehdä vähänkään raskaampaa kyykkyä kun teline on niin onneton ilman mitään omia varmistuksia.

Oisko se sitten että jotkut treenaa ihan tosissaan ja haluaa kehittyä, niin silloin saattaa joskus näyttää ja kuulostaakin treenit siltä? Uskoisin sinullekin löytyvän sopivan salin joltain mummojen suosimalta ketjulta jos nykyisellä salillasi on myös tositreenaajia eikä vain ajanviettäjiä ja rentoutujia.:piis:

jostain syystä tulee heti Ronnie Coleman mieleen, ei kaveri ainakaan äänihuulia säästele ennen sarjojen aloittamista, saati niiden aikana :D
musta toi on ainaki aika siistiä, jos tulis kaveri omalla salille karjumaan niin saisin siitä varmaa itekki lisää motivaatioo

Ahah, se osu ja uppos;) No kyllä minä treenaan ihan tosissani, vaikka en huudakkaan ja puhise kuin höy
ryveturi ylikorostaen muka sitä omaa "asennetta". Ei se ääni, vaan tehokas liike. Niistä herne nokasta ja opettele treenaamaan tehokkaasi hiljempaa, niin ei muilla mene treeni sinulle nauramisen kanssa pilalle:wtf: Ei millään pahalla.

Potuttaa se, kun salille ei helvetti vaan saada hankittua kyykkyhäkkiä. Kuinka perseestä onkaan tehdä vähänkään raskaampaa kyykkyä kun teline on niin onneton ilman mitään omia varmistuksia.

Ihan sama juttu Jyväskylän Satsissa. Kyykkyä varten on semmoiset onnettomat kepit, joiden varassa tanko lepää. Kyykkyhäkki sopisi sinne ihan OK tilojen puolesta, muttei tuollaista jostain syystä tunnu sinne millään saavan. Ei uskalla ikinä kokeilla kyykyssä kovempia sarjoja, kun varsinkin aamuisin niitä varmistajiakaan ei oikein tahdo löytyä.

Ahah, se osu ja uppos;) No kyllä minä treenaan ihan tosissani, vaikka en huudakkaan ja puhise kuin höy
ryveturi ylikorostaen muka sitä omaa "asennetta". Ei se ääni, vaan tehokas liike. Niistä herne nokasta ja opettele treenaamaan tehokkaasi hiljempaa, niin ei muilla mene treeni sinulle nauramisen kanssa pilalle:wtf: Ei millään pahalla.

En minä vaan jaksa millään käsittää että minkä takia sallilla pitäisi hiljaa olla. En minä mistään tarkoituksellisesta möykkäämisestä perusta, mutta monessa liikkeessä ns. vastustettu uloshengitys (ts. ahinä/pihinä/puhina) tehostaa tekemistä, ja monessa liikkeessä painot kolisee väkisin. En todellakaan tee mitään hiljaisia alaslaskuja esimerkiksi mavessa, sillä hidas negatiivinen ei ole siinä kovinkaan järkevää. JOS tekisin painonnostoliikkeitä, niin sitten ne painot vasta kolisisivatkin. Tuomitsetko kaikki painonnostajatkin tehottomasti treenaaviksi esittäjiksi sen perusteella että nostamisessa syntyy ääntä?

Toinen postisi vain vahvisti kuvaa sinun asenteestasi.

Tietyissä liikkeissä sitä ääntä kyllä lähtee kun joutuu vetää niin täysillä kun pystyy, mutta sinähän voit mennä kirjastoon heiluttelemaan 2kg käsipainoja niin saat ainakin olla hiljaa, muista ettet hengitäkkään liian raskaasti ettei ääni ketään häiritse ;)

Onhan salilla näitä nakkipäitä jotka hiljaa hissuttelee ja selittelee pientä kokoonsa kaikilla vitun paskoilla selityksillä, en nyt väitä että pitää huutaa et kehittyy, mutta voin lyödä vetoa että kun reenataan täysiä, niin ei siittä huutamisesta haittaakaan ole. En ainakaan pysty reenaamaan täysiä jos olen ihan hiljaa. Ja se on hyvä tapa psyykata itseään kovaan suoritukseen;)

E: jos jotakuta äänet häirittee ja painojen kolistelu, niin lajin vaihto on paras vaihtoehto. Rautaa pitää rankaista!

Onhan salilla näitä nakkipäitä jotka hiljaa hissuttelee ja selittelee pientä kokoonsa kaikilla vitun paskoilla selityksillä, en nyt väitä että pitää huutaa et kehittyy, mutta voin lyödä vetoa että kun reenataan täysiä, niin ei siittä huutamisesta haittaakaan ole. En ainakaan pysty reenaamaan täysiä jos olen ihan hiljaa. Ja se on hyvä tapa psyykata itseään kovaan suoritukseen;)

E: jos jotakuta äänet häirittee ja painojen kolistelu, niin lajin vaihto on paras vaihtoehto. Rautaa pitää rankaista!

Mitä kovempi ääni, sitä kovempi treeni.;)

Tietyissä liikkeissä sitä ääntä kyllä lähtee kun joutuu vetää niin täysillä kun pystyy, mutta sinähän voit mennä kirjastoon heiluttelemaan 2kg käsipainoja niin saat ainakin olla hiljaa, muista ettet hengitäkkään liian raskaasti ettei ääni ketään häiritse ;)

Kokeileppa roosteri hengittää sisään ja ulos niin ettei kuulu mitään ääntä,
ja sitten niin että saat mahdollisimman paljon ilmaa sisään ja ulos.
Jälkimmäisestä kuului enempi ääntä. Kaikissa liikkeissä tarvitsee
hengittää esim. mavessa 1)mahdollisimman paljon happea sisään, rinta ulos 2)vatsalihaksien jännitys
3)selkä suoraksi. 4)ylös alas 5)"puuh" eli paljon ilmaa ulos ja sisään nopeasti. Kuuluu siis paljon ääntä.

Jos raskaissa liikkeissä ei hengitä tehokkaasti, aivot ei saa happea ja alat nähdä tähtiä.
Tehokas treenaaminen meinaa että myös hengittää kunnolla, joten ei sun kannata puhisioille nauraa
pikemminkin ne saattaa ihmetellä et eiks toi kaveri tarvi yhtään happea?

Viimeksi muokattu:
oommega

Siis salin leveys on 10 metriä ja pituus 20 metriä eli sali on pieni.......
ja siellä ei oo powerrackia. Ja melkein aina on sali täys.

+1
Mun mittainen ihminen ei voi meidän salin kyykkytelineen sisäpuolella kyykätä pohjaan, koska tanko jää kauan ennen kyykyn ala-asennon saavuttamista kiinni telineen kiinteisiin "turvarautoihin". Siksi joudun kyykkimään telineen ulkopuolella. Toistaiseksi en ole ikinä arvioinut omaa jaksamistani väärin ja aina olen päässyt ylös, mutta onhan se ärsyttävää silti.

Kyllä kunnollinen power rack on semmonen joka pitäs ehdottomasti löytyy joka salilta, tai useampikin.

Hehe, tänää puuskutin kun höyryveturi mavettaessa. Vähän meinas puhti loppua, varmasti oli hauskan kuulosta. :D

Jotenkin tulee mieleen, että jätkä tekee pelkästään eristäviä liikkeitä, tyyliin keskitettyä habaa ja sen sellasta. Mitä kovempi liike, sen enempi ääntä pitää ainakin omalla kohalla varsin hyvin paikkansa. Toinen tekijä, mikä vaikuttaa puhisemisen voimakkuuteen on nostajan koko. Eihän hiiristä paljon ääntä lähde, mutta isommat karjut tarvii enemmän happea siihen tekemiseen. Enkä nyt viittaa isolla karjulla itteeni, tämä perustuu ihan puhtaasti havainnointiin.

kyllähän niitä asioita on jotka nakertaa.painojen telineisiin jättäminen ärsyttää koska ei ikinä tiedä sattuuko siinä tekemään joku vai ei.toinen mikä kyrsii on ihmiset jotka jää asumaa laitteisiin ja palautumis tauot lähentelee 10 minuuttia.ja ehkä kaikki eniten ärsyttää ihmiset joilla kauheet ennakkoluulot jos tälläne 16 v jäbä tulee salille niin hän on automaattisesti paikkoja hajottava vandaali.onneks tämäki asia jo vähentynyt koska salilla ihmiset tulleet jo aika tutuiksi :)

En tiedä olenko jo tästä sanonut mutta ärsyttää suunnattomasti kun porukka säilyttää tavaroitaan erinäisissä laitteissa. On salikassi yhdellä penkillä, juomapullo toisella, rannesiteet penkkitangossa tai dippitelineessä, salipäivyri jalkalaitteen penkillä ja oma perse vielä jossain toisessa laitteessa ja se on aivan varma että mikään näistä laitteista tai penkeistä ei ole omassa käytössä, vaan toimivat ilmeisesti varastona omille kamoille, tai tiedä sitten jos ne on varauksesssa että sitten puolen tunnin päästä varmasti pääsee laitteeseen..

Back
Ylös Bottom