Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sitte ihan salilla. Teen sarjan leukoja tai dippiä. Sitte siihen eten tulee joku venytelemään alustalle. Alustat yleensä roikkuu "puola"puissa leuanvetotangon alla. Eilenkin lepäsin sarjan jälkeen, eräs muija katto mua ja meni sitten siihe vääntämään jotain vatsoja. Kyllä he siitä aina siirtyvät, kun pyytää, mutta harmittaa se kuitenkin vähän, varsinkin jos tietää, että toinen tekee siinä.

Yks sälli vituttaa. Oon ristinyt tän kaverin hra. palkkarikävelijäks. OK, on sillä rinnassa ja selässä lihaa aivan helvetisti, mutta aijai että vituttaa kun se marssii salilla. Jos jotenkin kuvailen kävelytyyliä niin:
-palautusjuoma oikeassa kädessä
-olkapäät vedetty taakse
-hengitetään rinnalla
-vasen käsi irti kyljestä, käsi hieman koukussa
-leuka pystyssä
-heilutetaan kroppaa kävelytahdissa
Aina kun nään tän saatanan tyypin, rupee naurattaa että minkäköhän näköistä olisi kunnon hra.palkkarikävelysulkeiset?
Oma sali oli ennen sellainen hielle ja paskalle haiseva bodibunkkeri, mutta nyt uudistuksen takia siitä on tullut sellainen fitnesspalatsi. Sali aina täynnä tanttoja ja muita vähemmän treenaajia, jotka puhuvat enemmän kuin treenaavat. Tänäänkin joku pyysi yheltä salin sonnilta neuvoa jossain liikkeessä, ja kun tämä herra alkoi opastamaan, oli naisen vastaus ''mut siis en mä halua lihasta, mä haluan kiinteytyä''. Kaikki saavat salilla treen... siis käydä, mutta se treeniseura ja ilmapiiri on mulle tärkeitä. Onneksi sentää jotain vanhempia ''oikeita'' treenaajia jäännyt vielä uudelle salille.
:lol2:Kohdassa 14 sekuntia.
http://www.youtube.com/watch?v=rUch6EOk5Rs
Oma sali oli ennen sellainen hielle ja paskalle haiseva bodibunkkeri, mutta nyt uudistuksen takia siitä on tullut sellainen fitnesspalatsi. Sali aina täynnä tanttoja ja muita vähemmän treenaajia, jotka puhuvat enemmän kuin treenaavat. Tänäänkin joku pyysi yheltä salin sonnilta neuvoa jossain liikkeessä, ja kun tämä herra alkoi opastamaan, oli naisen vastaus ''mut siis en mä halua lihasta, mä haluan kiinteytyä''. Kaikki saavat salilla treen... siis käydä, mutta se treeniseura ja ilmapiiri on mulle tärkeitä. Onneksi sentää jotain vanhempia ''oikeita'' treenaajia jäännyt vielä uudelle salille.