Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itellä ei oo mitään ongelmia jonottamisen, treenimusiikin tai mulkkujen kanssa-treenailijoiden kanssa koska autotalliin oon väsänny salin.

Tosta kattelemisesta niin mitä pidempään käy salilla niin sitä vähemmän sen huomioi. Itse käyny salilla 3 vuotta ja siellä vaihtuu porukka niin tiheään tahtiin että kyllä siellä aina löytyy joku joka kattelee syystä tai toisesta. Tän threadin huumori arvo on kyl hyvä välillä :D joitakin ihmisiä tuntuu vituttavan kärpästen väärä lentoasentokin.

Tuli kyl mieleen myös se, että kun tossa salilla käy myös jotain eläkeläisten jumppaporukoita jotka siten sulkee itelleen puolet salista (onneks eivät vapaiden painojen puolta), ja sitten kun ne vielä jättää jälkeensä sen iskelmän soimaan radioon??!!! siis oikeasti mitä vittua, oon oikeesti ottanu päiviä muistiin ja viimeviikolla 4 käyntikerrasta kolmella soi iskelmä.. sori tää kauhee viha.. oikeestaan siin on hyvätki puolensa kun se Jari Sillanpää soi, niin tulee mukavat agret päälle ja voi vetää puolet kovemmilla painoilla sitä maveaki... :D

Tuli kyl mieleen myös se, että kun tossa salilla käy myös jotain eläkeläisten jumppaporukoita jotka siten sulkee itelleen puolet salista (onneks eivät vapaiden painojen puolta), ja sitten kun ne vielä jättää jälkeensä sen iskelmän soimaan radioon??!!! siis oikeasti mitä vittua, oon oikeesti ottanu päiviä muistiin ja viimeviikolla 4 käyntikerrasta kolmella soi iskelmä.. sori tää kauhee viha.. oikeestaan siin on hyvätki puolensa kun se Jari Sillanpää soi, niin tulee mukavat agret päälle ja voi vetää puolet kovemmilla painoilla sitä maveaki... :D
Eläkeläisiäkin varmaan vituttaa, kun neljästä käyntikerrasta kolmella soi radio rock 18-vuotiaiden jäpiköiden jäljiltä. :itku:
No ei mut ota mp3-soitin mukaan, jos häiritsee :)

Jotta aiheessa pysytään niin itseäni ei potuta mikään salilla käynnissä. Yleensä ei ole ketään muita samaan aikaan, radiosta saa kuunnella mitä haluaa, laitteet pelaa jne. :)

Yleensä nämä mopo pojat, jotka vääntävät liian isoilla painoilla ja käyttävät sen sali aikansa enemmän painoilla egoiluun, kun oikeasti reenaamiseen ja tekevät aina sitä hauista. Myöskin tämmöinen, kun näkee, että joku tekee ihan päin p:tä jotku asiat ärsyttävät ja ku ei viitsi itse mennä mitään sanomaan, kun en ole nyt niin kaun vielä käyny ja saattaisivat ottaa asian vain vittuiluna. Viime kerralla varmistin , kun yks jannu teki penkkiä ja teki kyllä niin päin seiniä ku olla ja voi, mutten viitsinyt mitään sanoa. Kun en tiennyt oikein mitä oisi pitänyt sanoa, sillain etten nöyryytä kaveria ihan täysin tai yleensäkkään, ettei hän ottaisi sitä vittuiluna. Väänsi ihan koko kropalla paino ja ylös penkkipunneruksessa, ettei edes pakarat koskenut enään penkkiin, tosi isoilla painoilla, kun kaveri itse painoi varmaan 45 kg. Ja sitten vielä tietenki se, että jos meinaa oma reeni mennä seinille, kun ei ole oikein fiilistä reenata, että meinaa naurataa vaikka ihan kaikki tai jotain vastaavaa :D

Joku kusiaivo tuli ottamaan meikän käyttämät kässärit pois mun edestä kun seisoin siinä niiden edessä minuutin mittasella tauolla. Ei sanonu sanaakaan, käveli vaan eteen ja otti painot itellesä. Noh, onneks siinä läheisyydessä oli samanlaiset kässärit ni otin ne sit siitä käyttöön.

Kattelin siinä sit miten tää sankari treenaili, varmaa se olkapäitää yritti siinä tehdä mutta selkeesti painot oli aivan saatanan liian isot moiseen pelleilyyn. Taukoaki se piti reilut 10 minuuttia jokaisen setin välillä ja kuunnellen ipodiaan. Teki mieli heittää sitä levypainolla naamaan.

Joku kusiaivo tuli ottamaan meikän käyttämät kässärit pois mun edestä kun seisoin siinä niiden edessä minuutin mittasella tauolla. Ei sanonu sanaakaan, käveli vaan eteen ja otti painot itellesä. Noh, onneks siinä läheisyydessä oli samanlaiset kässärit ni otin ne sit siitä käyttöön.

Kattelin siinä sit miten tää sankari treenaili, varmaa se olkapäitää yritti siinä tehdä mutta selkeesti painot oli aivan saatanan liian isot moiseen pelleilyyn. Taukoaki se piti reilut 10 minuuttia jokaisen setin välillä ja kuunnellen ipodiaan. Teki mieli heittää sitä levypainolla naamaan.

Oisit vaan menny sen jannun etee mikä vei ne sulta, ottanu ne takas siltä mitään sanomatta ja kävelly takas tekee omaa reeniä :D

Oisit vaan menny sen jannun etee mikä vei ne sulta, ottanu ne takas siltä mitään sanomatta ja kävelly takas tekee omaa reeniä :D

Itelle kerran kans kävi noin kun tein liikeparia. Otin tylysti hanttelit takaisin ja sanomistahan siitä tietenkin tuli. Tokaisin vaan vastaan, että onhan tuossa telineessä ihan samanlaiset kun vaan päätäs viittit vähä kääntää ja kattoa. Kyllä sillon otti pattiin.

Se tässä nyppii kun porukka ei vieläkään tajua mikä on se liikepari/parisarja tjsp, vissiin ne aattelee että tuo lopetti nyt, vaikka esim. tässä tapauksessa selvästi näkivät että otin käsipainot (tällä ko. salilla kaikkia hantteleita 2 paria)
ja levytangon varustettuna vankoilla rautamäärillä:dance: (levytankojakin pautti 8kpl, joista suurin osa tuolla hetkellä oli vapaana)

Pystärin ja leuanvedon lisureilla teen joskus superina niin eikös vaan siihen väliin joku ehdi. Kunnon raivolla vetää ne viimeiset leuat ja sitten syöksyy kohti valmiiksi ladattua tankoa hokien mielessä "JEEESSSSS, viimeinen sarja, sitten pääsee vittuun täältä, yks sarja enää, viis toistoa vielä ja sitten lasku" .......... ja joku on tyhjentänyt tangon ja veivaa sillä haukkaa. Pläts. Hyvästi fiilis.

Pyyhkeen tai treenikassin jättäminen tangon päälle on osoittautunu hyväksi ratkaisuksi. ^^

Paikallisen sählyjoukkueen pellet jokka tulee vaan puhuun paskaa salille, varaa laitteet ja pitää 15 minuutin tauon sarjan jälkee. pahimpana niitten valmentaja ja porukka pelaa sentää sm sarjaa. Kaikista enite ärsyttää niistä yks joka luulee olevansa kovakin ja tuli urputtaan että kyykkään liian leveellä ja ittte se kyykkä iha päin helvettiä polvet menee metrin eteenpäin ja ala-asennos kantapäät nousee ilmaan:david:

edit: nii ja aina ku silmä välttää tyypit on heittelemäs mun hupparia ja treenivyötä pois tangolta ku jätän sen siihen merkiks, että se on varattu

Yhdyn edelliseen kanssa. Ärsyttää, kun joku varaa montaa laitetta ja välissäkään ei voi tehdä välttämättä, jos on hirveet romut lastattu siihen.

Salin turhan pieni koko:( Yleensä melko täynnä porukkaa ja tämä vaikeuttaa ja tietyllä tavalla häiritsee vähän omaa reenaamista.

Mua potuttaa salilla lähinnä nää sällit ketkä varaa 4-5 laitetta/tankoa samaan aikaan. Tai sitten niin yksinkertainen asia kun musiikki ärsyttää myös, kun ite laitettu rammsteini ei joillekkin räkänokille kelpaa ketkä laittavat sen sijaan gangstaräppiä soimaan. Sitten kun mainitsee asiasta niin eivät myöskään ilahdu kritisismistä. Muuten kyllä helvetin ystävällistä ja fiksua porukkaa salilla mitä tullu juteltua.

Nyt mua ärsyttää se, kun salikassi haise ihan oksulle. Mein punttiksella ei oo vedenottopisteitä muut kun pukukopin vessassa, joka on aina varattu. Eli se on jo saavutus et saa treenivedet haettua tai palkkariin vettä, niin eipähän enää jaksa jäädä kärkkymään sitä et sais sheikkerin huuhdeltua käytön jälkeen, joten ne loput juomat välillä valuu sheikkerin kannen auettua laukun pohjalle ja laukku haisee oksennukselta tosi nopeesti pesemisen jälkeen. Oma laiskuus ja kärsimättömyys...

Eri salien prässit, oon aina ollu laiha poika mut jaloissa on jotenkin puhtia. Nostelin edellisellä salilla prässistä maksimina sellasta 2x10x117 ja nyt kun menin uudelle salille missä on paremmat vapaat painot niin nostan 2x10x200. Voiko ne "vastukset" oikeesti kusta niin helvetin pahasti että erot on jopa tuota luokkaa?

Eri salien prässit, oon aina ollu laiha poika mut jaloissa on jotenkin puhtia. Nostelin edellisellä salilla prässistä maksimina sellasta 2x10x117 ja nyt kun menin uudelle salille missä on paremmat vapaat painot niin nostan 2x10x200. Voiko ne "vastukset" oikeesti kusta niin helvetin pahasti että erot on jopa tuota luokkaa?

En kyllä muuta selitystä keksi kuin sen että edellisellä salilla prässin kulma on ollut pystymmässä. Vai oliko kyseessä sellainen painopakka laite, niistä nyt ei voi tietää paljonko painoa oikeasti on käytössä...

Back
Ylös Bottom