Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se potuttaa nyt ku ei oo oikein salille asiaa, on flunssa ja paikat niin tukossa että.. No, jospa sitä muutaman päivän sisään.. Olisin kyllä menny tänää mutta ei ilmeisesti ole kovin viisasta flunssassa lähtä, eilen oli vähän lämpöäkin.. No, eipä siitä treenistä olis kuitenkaa mitään tullu ku nenä vuotaa välillä niinku ukkomiehen heppi..

Kaikista vittumaisin asia on se kun siellä on joku 14-vuotiaiden 20-30 henkinen jääkiekkojoukkue pelleilemässä että joka laite on varmasti varattu koko sen ajan kun se joukkue siellä on eikä siellä voi saatana kuulla omia ajatuksiakaan saatikka voi tehdä treeniohjelmaan sisältyviä liikkeitä pitkiin aikoihin.

Ja näin kävi minulle juuri äsken.

Salilla potuttaa seuraavat asiat eniten.

1. Tuntuu että aina joku piilottaa juuri ne tangot mitä tarvitsen johki nurkkaan.
2. Ne helvetin sarjamonsterit, joihin törmää salille sisäänastuessa ja huokasee et siel se taas on, alottelemassa 1/20 kyykkysarjaa 5min resteillä :pano:
3. Sellaset ketkä laittaa sen juotavapullon ja treenivihon toisen laitteen päälle kun missä tekevät, vaikka eivät siinä mitään aiokaan tehdä, mutta eihän niitä lattialle voi laittaa!
4. Se, että Ihmisen evoluutio on vieläkin vajavaista - jotkut eivät vain ikinä opi kusemaan pöntön sisälle.
5. Laitteet! Vievät aivan liian suuren pinta-alan salista( toisinsanoen liian pieni vapaiden painojen alue). Kaiken maailman spesiaalikoneita löytyy varvaslihasten isolaatioon.

Silti, enemmän on hyviä asioita :hyvä:

Jotkut, pääasiassa yleensä itseä nuoremmat "treenaajat", jotka rhp-settinsä lomasta kyyläävät sellasella mikä säkin luulet olevas / haluutko päähäs / etkö isommilla jaksa tehdä -ilmeellä. Onneksi näitä tilanteita on harvoin.

Porukka meijan luokalla. Pari "bodaria". Kaikki ihailee toisen käsiä, vaikka muuten kaveri on sellanen 60-kilonen. Penkistä kaverilta nousee se 100kg, 2 vuoden päästä kuulemma nousee 160kg. Toinen varmaa treenaa ihan jees, mut ruokapuoli taitaa olla hakusessa.
No, kukin tavallaan, en mä ainakaan sen parempi ole. Aina vaan odotetaan, et haba kasvaa ku käy salilla ja penkkitulos nousee.
Sitte ihan salilla. Teen sarjan leukoja tai dippiä. Sitte siihen eten tulee joku venytelemään alustalle. Alustat yleensä roikkuu "puola"puissa leuanvetotangon alla. Eilenkin lepäsin sarjan jälkeen, eräs muija katto mua ja meni sitten siihe vääntämään jotain vatsoja. Kyllä he siitä aina siirtyvät, kun pyytää, mutta harmittaa se kuitenkin vähän, varsinkin jos tietää, että toinen tekee siinä.

Sitte ihan salilla. Teen sarjan leukoja tai dippiä. Sitte siihen eten tulee joku venytelemään alustalle. Alustat yleensä roikkuu "puola"puissa leuanvetotangon alla. Eilenkin lepäsin sarjan jälkeen, eräs muija katto mua ja meni sitten siihe vääntämään jotain vatsoja. Kyllä he siitä aina siirtyvät, kun pyytää, mutta harmittaa se kuitenkin vähän, varsinkin jos tietää, että toinen tekee siinä.

Kätevähän se on vuorotellen tehdä ja toisekisi kannattaa olla kiitollinen. Tuossa tarjoutuu paraatipaikka seurata mahdollista coreorgasmia. :kuola:

Mua jurpii ku salilla missä ite reenaan on yks ukko joka aina heittää painot maahan sarjan päätteks. Oli kyseessä sit kässärit tai tanko. Sama meininki ku tekee mavea telineistä. Aina paukattaa ne painot ala asennossa siihen ihan saatanan kovaa. Jumalaton pauke ja kolina koko ajan.

Toinen ärsytystä herättävä porukka on se porukka, joka pitää niitä salivöitä päällä ihan lämpimikseen. Koko reenin hiimailevat ne päällä eikä ees kiristä niitä sarjaa tehdessään! Mikä pointti siinä oikein on? Tiiän, että se ei oo multa mitenkään mistään pois mut jotenkin se vaan ärsyttää mua! :rolleyes:

Yks sälli vituttaa. Oon ristinyt tän kaverin hra. palkkarikävelijäks. OK, on sillä rinnassa ja selässä lihaa aivan helvetisti, mutta aijai että vituttaa kun se marssii salilla. Jos jotenkin kuvailen kävelytyyliä niin:

-palautusjuoma oikeassa kädessä
-olkapäät vedetty taakse
-hengitetään rinnalla
-vasen käsi irti kyljestä, käsi hieman koukussa
-leuka pystyssä
-heilutetaan kroppaa kävelytahdissa

Aina kun nään tän saatanan tyypin, rupee naurattaa että minkäköhän näköistä olisi kunnon hra.palkkarikävelysulkeiset?

Se,että joutuu alottamaan oman treenin toisten salillakävijöiden rojujen siivoamisella. Esim. 200kg maverautojen irtirepimisellä tangosta. Ei vittu.

Yks sälli vituttaa. Oon ristinyt tän kaverin hra. palkkarikävelijäks. OK, on sillä rinnassa ja selässä lihaa aivan helvetisti, mutta aijai että vituttaa kun se marssii salilla. Jos jotenkin kuvailen kävelytyyliä niin:

-palautusjuoma oikeassa kädessä
-olkapäät vedetty taakse
-hengitetään rinnalla
-vasen käsi irti kyljestä, käsi hieman koukussa
-leuka pystyssä
-heilutetaan kroppaa kävelytahdissa

Aina kun nään tän saatanan tyypin, rupee naurattaa että minkäköhän näköistä olisi kunnon hra.palkkarikävelysulkeiset?

Kohdassa 14 sekuntia.
http://www.youtube.com/watch?v=rUch6EOk5Rs

Oma sali oli ennen sellainen hielle ja paskalle haiseva bodibunkkeri, mutta nyt uudistuksen takia siitä on tullut sellainen fitnesspalatsi. Sali aina täynnä tanttoja ja muita vähemmän treenaajia, jotka puhuvat enemmän kuin treenaavat. Tänäänkin joku pyysi yheltä salin sonnilta neuvoa jossain liikkeessä, ja kun tämä herra alkoi opastamaan, oli naisen vastaus ''mut siis en mä halua lihasta, mä haluan kiinteytyä''. Kaikki saavat salilla treen... siis käydä, mutta se treeniseura ja ilmapiiri on mulle tärkeitä. Onneksi sentää jotain vanhempia ''oikeita'' treenaajia jäännyt vielä uudelle salille.

Oma sali oli ennen sellainen hielle ja paskalle haiseva bodibunkkeri, mutta nyt uudistuksen takia siitä on tullut sellainen fitnesspalatsi. Sali aina täynnä tanttoja ja muita vähemmän treenaajia, jotka puhuvat enemmän kuin treenaavat. Tänäänkin joku pyysi yheltä salin sonnilta neuvoa jossain liikkeessä, ja kun tämä herra alkoi opastamaan, oli naisen vastaus ''mut siis en mä halua lihasta, mä haluan kiinteytyä''. Kaikki saavat salilla treen... siis käydä, mutta se treeniseura ja ilmapiiri on mulle tärkeitä. Onneksi sentää jotain vanhempia ''oikeita'' treenaajia jäännyt vielä uudelle salille.

Aika tuttua aikaisemmilta ajoilta. Yksikin vanha rouva alkoi luennoimaan meille kuinka vahingollisia isot painot on (ja meillä todellakeen edes ollut) ja kuinka rumalta hänestä bodarit näyttää (...ei tainut minua laskea :D )

jupjup... käytöstapoja toivoisi vanhemmillekkin (rouvas)henkilöille.

Se vituttaa, jos kaikki jäkärit on samaan aikaan salilla ei pysty mitään laitetta tekemään ja ne kyylää kokoajan vittumaisella sivusilmällä!:curs: (en puhu nyt yleeensä jäkäreistä vaan täälläpäin)

Ihan sydäntä lämmittää lukea näitä kun ei enää koskaan tarvii kattoo noita spedejä. :lol2: Omalla kämpällä on nyt kutakuinkin riittävät vehkeet yksinkertaiseen perustreeniin, julkisille ruuhka&riistosaleille päin en enää kusekkaan. :kippis1:

Täälläpäin kaikilla nuoremmilla salikundeilla taitaa nousta kusipäähän ts. koko ajan ollaan näyttämässä miten isoja ja vahvoja ollaan sekä haastetaan koko ajan riitaa. Mähän oon niin iso ja vahva, ettei mun tarvii:david:

NOT

Perseen perse kun on taas koululaiset ja kesätaukoilijat alkanu käymään salilla, niin niitä perkeleen painoja pyörii joka paikassa ja 20kg & 25kg levyjen paikoilla on niitä perkeleen viis- ja viistoistakilosia vuorotellen!!! :curs:

Aina on jokaikisessä tapissa, mihin levyn vaan saa, kiinni jonkinlainen paino, vaikka LÄHIMAILLAKAAN EI OLE KETÄÄN :itku:

HERMOSTUTTAA aina kakskymppisiä hakiessa, kun pitää ensin viedä paikoilleen neljä vitosta, kaks viistoistasta ja kolme kymppiä...

Miten muuten voi olla niin vitun vaikeaa sulkea pukuhuoneen ovi sieltä lähtiessään?

Back
Ylös Bottom