Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Rumathan jotkut 80-luvun salihousut ovat nykyään ja pari pappaa niitä omalla salillanikin pitää. Ja mielestä pitäkööt jatkossakin koska niittenkin näkeminen tuo sitä fiilistä, että tänne ollaan tultu tekemään yhtä asiaa, treenaamaan, ei muuta.

Vituttaa se, että kun yrittää löytää salilta semmoisen nurkan, et vois omia liikkeitään tehdä, niin johan siihen tulee sellanen leuhake jätkä eteen. Nostaa penkin keskelle peiliä, minun eteeni, että voi sitten katsoa koko isosta peilistä miten ne hauikset oikein liikkuu. Vitutti, otin omat painoni pois ja lähin muualle. Mut kyllä kyrpi. Et jotkut ne vaan tarvii vähän enemmän näköjään sitä tilaa, ja peiliä... Ja just sillon kun niille käy. Mut kyllä luisti treeni sen jälkeen :hyvä:

Aivan saamarin sama missä vaatteissa salilla treenaa KUNHAN TREENAA TOSISSAAN!!! Mielummin mä annan peukut pystyyn örmylle joka treenaa jussipaita-salihousut-lakerikengät vaatetuksella ja saa aikaan tuloksia ku jollekkin "sali vaatetus on ostettu intersportista ja makso hanhenmaksapalleroita" ja joka käy salilla juttelemassa naiseten/kavereitten kans...

Jalkapallotaustasta johtuen kaapissa on niin perkuleesti futisshortseja ja t-paitoja että mun treenivaatteet koostuu niistä yleensä... GO SALIHOUSUT!!

En nyt sano, että suoranaisesti olisi vituttanut, mutta huomioni aikakin kiinnitti kun eräälle körmylle oli kevät nähtävästi iskenyt niin hikisesti päälle, että reenit piti vetää kommandona. Tämähän ei vielä itsessään olisi juurikaan häiritsevää, mutta kun alkkareiden puutteen kaveriksi oli valittu näköjään kaapin ohuimmat verkkoverkkarit. Joka kerta kun kyseinen köntti kyykkäsi ja mavetti kirkkaan lampun alla, niin siellähän se mulkku ja perse vilkkui koko salin ihmeteltävänä.

...tai sitte minä olin ainoa joka tämän asian huomasi...:david::urjo:

Eniten pännii se kun salilla on porukkaa kattelees mitä kaverit tekee... Eli istuu jossaa laittees tyhjän panttina ja soittaa suutansa ja aina pitää mennä sit siitä sanoo et voiskohan sitä siirtyy siit jos ei siin mitää tee :P ja sit esitetää nii vittuuntunutta ku häädetää siit pois... mitä järkee sinne salille ees tulla jos siellä ei mitään tee..

Treenaan yleensä iltaisin/öisin, koska sopii aikatauluun ja tykkään treenata rauhassa.
Eilinen ei ollut poikkeus, sillä aloitin treenit 22.05. Menin tekemään lämmittelyksi takaolkapäät ja meinaan saada sydärin kun olen menossa laitteelle, sillä joku max 70 kg täysin lihaksiton keski ikäinen kynis on voimiensa tunnossa tekemässä vipareita laitteessa täydellä deckillä ja voi elämä mikä pauke kuuluu kun ei ole yhtään voimia tehdä edes 1/5 osalla niistä painoista!! laite itkee, lattia tärisee ja minua pelottaa.. :hyper:
Kun olen viimein saanut koottua itseni ja tehnyt ekan sarjan tullaan kysymään: onko paljon kesken? vastaan: on mutta voit kyllä tehdä välissä
kaveri toteaa: että ei tarvitse voi tehdä toisessa laitteessa
vastaan: ok
Fiksu kaveri jäi hyvät fiilikset :)
kun pidän sarjataukoa huomaan keski ikäisen pariskunnan joka lukee lehtiä n. klo 22.10 salilla!!:hyper: mietin, että ovat varmaan lopettaneet treenin ja palauttelevat hetken.. kun alkaa molempien puhelimet soida. mies vastaa puhelimeen paikaltaan, mutta nainen nousee ja menee reidenloitontaja laitteeseen puhumaan!! teen välissä sarjan ja kun lopetan huomaan, että sama mamma puhuu vieläkin puhelimeen samassa paikassa treenaten samalla:wtf: mietin, että mahtaa mennä treeni perille:rolleyes: no anyways, jatkan treeniä ja menen salin toiselle puolelle ja kun tulen noin 15 min päästä takaisin salin etuosaan tekemään ylätaljaa huomaan, että salin etuosassa on n. 15 ihmistä n. klo 22.35!! vituttaa, yleensä niitä on max 4kpl.. no olen kävelemässä kohti ylätaljaa kun huomaan tämän surullisen kuuluisan pariskunnan istumassa ja RIITELEMÄSSÄ laitteessa johon minun piti mennä!!!:curs::jahas::itku: no en uskalla mennä häiritsemään heidän riitaansa sillä naiset on pelottavia vihasena.. tässä vaiheessa nousee vitutus maximus kun joudun menemään salin toiseen päähän tekemään ylätaljaa josta en pidä(hieman rikki). No saan kuitenkin vastoin käymisistä tulleen suunnattoman agression voimin jokaiseen liikkeeseen uudet sarja tai paino ennätykset:dance: joten jos jotain huonoa niin jotain hyvääkin:hyvä:

Onko olemassa mitään hirveämpää vaatekappaletta, kuin salihousut? Verkkareiden ja pyjaman kaameat sekotukset, jotka ois pitäny suosiol jättää sinne 80-luvulle. Niiden näkeminen saa jo veren kiehumaan.

Minun mielestäni on aivan sama mitkä vaatteet on yllä. Itse käytän nappiverkkareita ja muutaman koon isompaa t-paitaa ja sisäpelilenkkareita. Jos se jotain haittaa niin voi tulla sanomaan, mutta ei mun pukeutuminen siitä muutu. Tälläinen "helsinkiläinen" vaatepelleily voidaan unohtaa ihan tyystin. Salilla treenataan ja sitten kotona voi pitää niitä muoti esityksiä. En muutenkaan ymmärrä miksi siihen pukeutumiseen pitää kiinnittää huomiota missään. Itse käyn työpäivän jälkeen kaupassakin työkuteet niskassa. Kengissä sentin paksut sonta kerrokset ja vaatteet on niin likaiset kuin voi olla. Ei minua kiinnosta mitä muut on mieltä.

Vielä tuohon salihousuasiaan, salihousuthan on parhautta!
Perkele us-flagit takasi kuvioihin ja gaspin trendirätit huspois!
:rock::rock::rock:

Jollain tavalla ärsyttää, kun nykyisellä salilla (Elixia) on ehkä kahden käden sormilla laskettava määrä tosissaan treenaavia tyyppejä, loput ovat sitten joko hyppyritukkaisia taljanhinkkaajia/runkkupenkkaajia tai peruskuntoa ylläpitäviä höntsäilijöitä. Jotenkin huvittavaa kun sali on väärällään ukkoa ja tunnelma on kuin toimistossa perjantai-iltana, harvalla on edes hiki.

Vielä tuohon salihousuasiaan, salihousuthan on parhautta!
Perkele us-flagit takasi kuvioihin ja gaspin trendirätit huspois!
:rock::rock::rock:
Todellakin. Kunnon pussihousut ne olla pitää.

starsandstripes.jpg
americanflagpants.jpg

No eniten tähän mennessä potuttanu on ku lompakost katosi 30 euroa Arctic Power Center:ssä. No ei se kovin paljon ole mutta sillä saa kuukauden treenit vetassa. Olisi hyvä jos Power Center hankkisi lukittavia kaappeja, rahamiehillä tahtoo jäädä lompakkoon aina vähän ylimääräistä jonka jotkut pitkäkyntiset sitten vievät.

Jollain tavalla ärsyttää, kun nykyisellä salilla (Elixia) on ehkä kahden käden sormilla laskettava määrä tosissaan treenaavia tyyppejä, loput ovat sitten joko hyppyritukkaisia taljanhinkkaajia/runkkupenkkaajia tai peruskuntoa ylläpitäviä höntsäilijöitä. Jotenkin huvittavaa kun sali on väärällään ukkoa ja tunnelma on kuin toimistossa perjantai-iltana, harvalla on edes hiki.

Missä Elixiassa käyt? Itse olen käynyt Talissa ja voin kyllä sanoa samaa, että ei pahemmin kyllä löydy tosissaan treenaavia.

Eilen kyllä potutti salilla kun se niska tuli raa´an rinnallevedon seurauksena kipeeks että jo lämmiteltäessä otti kipeetä. Onneks velipoika näytti loistavan venytyksen tonne takaraivon kohdalle ja avot! Kipu poissa...

Missä Elixiassa käyt? Itse olen käynyt Talissa ja voin kyllä sanoa samaa, että ei pahemmin kyllä löydy tosissaan treenaavia.

Sellon Elixiassa. Selvähän se on ettei näihin trendikeskuksiin edes haluta paskalta haisevia mavettajia, mutta itseäni jotenkin ihmetyttää miten ihmisillä riittää motivaatiota käydä salilla 3-4 kertaa viikossa istuskelemassa ja tekemässä puoli tuntia yhden käden hauista ja ojentajaa ristikkäistaljassa.

Toisaalta on tuossa se hyvä puoli, että jos suosiolla luopuu tasapenkin tekemisestä niin kaikki muut suorituspaikat ovat vapaina 90% ajasta.

Potuttaa olla umpiluupäinen idiootti, joka ei ikinä opi ottamaan kevyitä viikkoja ajoissa ennen kuin tuloskehitys lähtee menemään ihan päin hevon helvettiä :curs:.

Ruuhka-ajat salilla vituttaa. Ei mahdu ite tekemään mitään kunnolla, siks useimmiten tuleekin vältettyä noita 16-18 aikoja ja mentyä suosiolla hiljasempana aikana. Toinen vitutuksen aihe on ne salietikettiä ymmärtämättömän pellet jotka "varaavat" kaikki salin laitteet ja suorituspaikat latomalla kaikkiin painot ja sitten nylkyttämällä jokaisessa vuoron perään (useimmiten nää kaverit on sellasia keski-iän ylittäneitä sunnuntai treenaajia). Vähän vois käyttää sitä päätä pliis, siellä on muitakin.

Back
Ylös Bottom