Treenaan yleensä iltaisin/öisin, koska sopii aikatauluun ja tykkään treenata rauhassa.
Eilinen ei ollut poikkeus, sillä aloitin treenit 22.05. Menin tekemään lämmittelyksi takaolkapäät ja meinaan saada sydärin kun olen menossa laitteelle, sillä joku max 70 kg täysin lihaksiton keski ikäinen kynis on voimiensa tunnossa tekemässä vipareita laitteessa täydellä deckillä ja voi elämä mikä pauke kuuluu kun ei ole yhtään voimia tehdä edes 1/5 osalla niistä painoista!! laite itkee, lattia tärisee ja minua pelottaa..
Kun olen viimein saanut koottua itseni ja tehnyt ekan sarjan tullaan kysymään: onko paljon kesken? vastaan: on mutta voit kyllä tehdä välissä
kaveri toteaa: että ei tarvitse voi tehdä toisessa laitteessa
vastaan: ok
Fiksu kaveri jäi hyvät fiilikset

kun pidän sarjataukoa huomaan keski ikäisen pariskunnan joka lukee lehtiä n. klo 22.10 salilla!!

mietin, että ovat varmaan lopettaneet treenin ja palauttelevat hetken.. kun alkaa molempien puhelimet soida. mies vastaa puhelimeen paikaltaan, mutta nainen nousee ja menee reidenloitontaja laitteeseen puhumaan!! teen välissä sarjan ja kun lopetan huomaan, että sama mamma puhuu vieläkin puhelimeen samassa paikassa treenaten samalla:wtf: mietin, että mahtaa mennä treeni perille

no anyways, jatkan treeniä ja menen salin toiselle puolelle ja kun tulen noin 15 min päästä takaisin salin etuosaan tekemään ylätaljaa huomaan, että salin etuosassa on n. 15 ihmistä n. klo 22.35!! vituttaa, yleensä niitä on max 4kpl.. no olen kävelemässä kohti ylätaljaa kun huomaan tämän surullisen kuuluisan pariskunnan istumassa ja RIITELEMÄSSÄ laitteessa johon minun piti mennä!!!:curs::jahas::itku: no en uskalla mennä häiritsemään heidän riitaansa sillä naiset on pelottavia vihasena.. tässä vaiheessa nousee vitutus maximus kun joudun menemään salin toiseen päähän tekemään ylätaljaa josta en pidä(hieman rikki). No saan kuitenkin vastoin käymisistä tulleen suunnattoman agression voimin jokaiseen liikkeeseen uudet sarja tai paino ennätykset:dance: joten jos jotain huonoa niin jotain hyvääkin:hyvä: