Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Parhaimmillaan olen vähän päälle tunnin jonottanut. Toinen asia on ne jotka tekee pelkkiä hauiksia käydessään salilla :D järkee vai ei? Tossa ykskin päivä tommonen normaali kokonen mies teki hauiksia yli tunnin varmaan lähelle 2, ja varmaan 10 eri liikettä. Kyylääminen ei ollut tarkotuksena mutta ei voinu olla huomaamatta :)

Herää vain kysymys et kauanko ite heilu(i)t siellä salilla? :david: Tunnin jonotus? Voisi pistää toisenkin daavidin mut voitaisiin palkita banaanilla.

Ihan unohtui edellisestä postista, pari kaveria ketkutti alaselkää, ja toistoja ilmeisesti päälle kolmenkymmenenkin. "Pist viel pari kiekkoo HEKOHEKO" - noin 60kg painoa koneessa. "Nyt tehään pitkää sarjaa!!" - huusi sen kaveri kuin joku paraskin selostaja.

Yks mikä pistää vituttamaan on kaiken maailman elvistelijät. Viime viikolla kun olin juuri tehnyt viimeisen sarjan olkaprässikoneessa jossa mulla oli painoja 30kg/sivu, niin siihen tuli joku hevitukkainen homonaama sanomaan että ei tarvi ottaa kiekkoja pois kun hän jatkaa. Noh, jätkä heitti siihen vielä 25 kilon kiekot molemmin puolin ja alkoi punnertaa. En tiedä miten helvetissä hän pääsi siihen asentoon, mutta selkä oli niin kaarella että liikerata oli aivan samanlainen kuin penkkipunnerruksessa. Sitten sarjan jälkeen vielä kehtas mulkoilla tyyliin "Näitsä kuin vahva mä oon??" Teki mieli sitoa se hevari letistä kiinni siihen prässin runkoon ja leipoa sitä turpaan! :curs:
Mua ainakin tuollaiset tyypit enemmän huvittaa kuin vituttaa.

Tämä tilanne kyllä huvitti sekä potutti

Olin tekemässä suht raskailla painoilla kässäri penkkiä, kun radiosta soi jotai ikivihreää Pepe Willbergin Elämältä kaiken sain. Radio kanava oli luultavasti iskelmä, joka oli tietenkin soimassa silloin kun olin unohtanu oman soittimen kotiin..(yleensä kyseisellä salilla soi Rock) mutta tietty se iskelmä soittaa pauhaa juuri silloin:curs:
Oli just menossa pari viimestä toistoo nii kappale loppuu ja kuuluttaja toteaa kovaa äänee jotai et " Vain parasta suomalaista musiikkia JUURI sinulle".Tos vaihees alko naurattamaan ihan saatanasti, mutta sain pidettyä suurimmat naurut mahassa. Onneks ei ollu ketää muuta vieres, varmaa ois aatellu et ei tollakaa oo kaikki himas.
Vähäsen jälkeenpäin kyl rupes potuttaa ku kelasin- Oli viel ollu sellane päivä et ois halunnu kuunnella omaa musaa ni sit juontaja sanoo "juuri SINULLE". Siinä vaa mietin et just joo..parasta tosiaan:dance2:

Jos penkkipäivä ja penkit varattu, ku ei ennen penkkiä viitti mitään tehdä. Parhaimmillaan olen vähän päälle tunnin jonottanut. Toinen asia on ne jotka tekee pelkkiä hauiksia käydessään salilla :D järkee vai ei? Tossa ykskin päivä tommonen normaali kokonen mies teki hauiksia yli tunnin varmaan lähelle 2, ja varmaan 10 eri liikettä. Kyylääminen ei ollut tarkotuksena mutta ei voinu olla huomaamatta :)
kannattaisko ehkä kysyä että voiko tedä välissä? se on aivan saatanan ärsyttävää kun penkkaa jo joku tulee siihen viereen kyyläämään ja jonottamaan. Ite en ainakaan oo vielä koskaan kieltänyt ketään tekemmän välissä. Tämä on todella yleistä että varsinkin jos rautaa on vähän enemmän tangossa niin ei uskalleta tehdä välissä. Julkisilla saleilla kuuluu salietikettiin että päästetään tekemään välissä jos joku kysyy. Ellei tilanne ole sitten se että penkissä on tyyliin 180kg. Ja kysyjä penkkaa 60kilolla.

Ellei tilanne ole sitten se että penkissä on tyyliin 180kg. Ja kysyjä penkkaa 60kilolla.
Kyllä se onnistuu näinkin :D :D :D Ainut mikä aiheutti hieman ongelmia oli se, että mulla oli niin alhaalla penkin pidikkeet että tällä 180 kg:n penkkaajalla piti olla kaveri auttamassa telineistä, mutta kaipa se ois ollu auttamassa, vaikka ois ollut oikeekin telinekorkeus ;)

Samanlainen tyyppi on näkynyt useasti Pirkkolassa treenaamassa, mut noita sankareita nyt luultavasti on jokasella salilla.

Alakerran kuntosalipuoli? Faija käy siellä ja kertoi noin tekevästä tyypistä. Kuulemma hakee tarkoituksenmukaisesti golfissa svingiinsä vakautta suurilla painoilla ja pienellä liikeradalla. En tiedä toimiiko, sillä IMHO paremminhan vakaus kasvaa laajalla liikeradalla.

Ja itseä potuttaa salilla kun ohjelmassa on kyykky tai maastaveto. Lämmittely kun kestää väkisinkin jokusen minuutin, niin aina toivoo ettei ole :david: ja varaa muitten edestä. Siksi tuleekin mentyä ei-ruuhka-aikoina tekemään nuo liikkeet.

Myös potuttaa: eilen, kun tein 1-jalan kyykkyä kässäreillä, kaikki kulkevat kosketusetäisyydeltä edestä kesken sarjan ja jäävät jopa seisoskelemaan siihen. Ensi kerralla syön valkosipulia ja huohotan niin perkeleesti.

Tänään kesken kulmiksen erehdyin kuuntelemaan radiota hetken. Ja samoin tein tajuntaan virtasi...

"Michael Monroe perustaisi mieluiten baarin, joka sijaitsee aurajoen rannalla ja joka olisi avoinna klo 8 - 18. Baarissa tarjoiltaisiin vain alkoholittomia juomia ja kuunneltaisiin hyvää rock n' rollia, esim rolling stonesia. Monroe kertoo olevansa absolutisti ja näin ollen hänen baarissaan tarjoiltaisiin vain terveysvaikutteisia juomia."

Ei voinu mitään, sarja jäi kesken. Eli radio vituttaa. :rolleyes:

Jannut med 12min paussi sarjojen välissä, tuossa yks päivä oottelin penkin vapautumista siinä tää tyyppi sit penkkas. Ku sarja loppu nii ensin venyteltiin ensin kokonaan jalat jonka jälkeen heppu lähti tekemään reiden koukistajia, joten ajattelin et se lopetti ku noin 10min jo kulunut no meen sitte siihen penkille niin kuulema käyttää vielä sitä penkkiä. Ei siinä silleen mitää mut sarjoja oli se 6 kpl.

Nyt vituttaa ku penkki ei kulkenu, koska oon loukannu olkapääni.:itku:

Muuten vituttaa teini laumat, jotka valtaa penkki päivänä penkin itellee, eikä tee muuta siinä ku istuvat ja puhuvat paskaa.:jahas:

Minua vituttaa salilla ainakii yks jätkä, joka kantaa roskista kokoaika siinä vierellää ja räkii siihen! Ei vittu miten outoo käytöstä :eek:

Sitten miua vituttaa semmoset "kaverit" jotka tulee jeesaamaa jotain liikettä. Esim. vaikka pystypunnerrus, jos en muka jaksa nostaa ni ne laittaa kätensä niihin painoihin ja avittaa ne ylös! Eihän tossa ole mitään järkeä, sitte ne vielä sanoo että yks menee vielä! No totta vitussa menee ku ei niitä loppuu asti saa tehäkkää.

Torstaina tuli sähkökatko kesken alavinopenkki-sarjan. Oli vähällä ettei tippunu käsipainot naamalle kun kaikki valot hävisi koko salilta ja parista keskustan korttelista. Oli pientä jännäkakka-fiilistä..

Seuraava avautuminen taitaa kuulu siihen "mitä se mulle kuuluu mutta vituttaa kuitenkin" osastoon..

Eli ne "kovat jätkät" jotka tekee liikeet ja sen jälkeen paiskaa painot lattialle. Mikä helvetti siinä on että mies joka nostaa penkistä varmaan 200kg, ja kyykkää kaks kertaa niin paljon, ei osaa laittaa 20kg käsipainoja rauhallisesti maahan.

En sano että ne pitäis asetella maahan varovasti, mutta ei siinä nyt ole mitään vitun järkeä paiskata niitä painoja metrin korkeudesta maahan!! Näitä ääliöitä ei ole paljon mutta kaikilla tähän asti käymilläni saleilla on ainakin muutama sankari jonka miehisyys kumpuaa siitä kun painot kolisee maahan. Toki ymmärrän että kun tehdään vaikka esimerkiksi maastavetoa suurilla painoilla niiden maahan vieminen ei suju kovin hienovaraisesti, mutta ei ne mua vitutakkaan. Ainoastaan ne sankarit joille se nakkeleminen on päätarkoitus.

heti helpotti.. nyt voi rauhassa mennä syömään..

^^ Joo, toi painojen kanssa rymistely kyrsii välillä muakin mut lähinä vaan naurattaa!! Saahan sillä ainenkin huomiota jos ei muuta!

Mun tän hetkisen salin laitteet ei oo tehty mun kokoselle "puoltoistmetriselle" kääpiölle. Esim. prässissä levypainon tappi on oman pääni korkeudella -- mielenkiintoista alkaa nakkelee niitä 25kg:n painoja siihen pään tasolle :/ Salin vaihto edessä...

Back
Ylös Bottom