Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha mulla on sama. Sitte alkaa kans ärsyttää jos ne tekee vaikka ylätaljalla 10 kilolla niin että jaksais vaikka 100, mutta tekee eka 10 ja sitte 9, perkele :D :curs:se että olen alkanut laskea muiden vääntäjien toistomääriä. aina kun nään jonkun tekemässä jotain huomaan laskevani kuinka monta toistoa tulee. kai musta on tulossa joku vitun sademies!
Se kun jotku eivät ole kuulleet pukuhuoneista. Tulevat sitten salille nakuilemaan ja vaihtamaan vaatteita.![]()
YÄK! :urjo:Totta se on. Valitettavan moni tekee tuota Oulussa Värtön salilla.:curs:TÄH???YÄK! :urjo:

Heh, no onneksi juuri tuon takia onkin olemassa erilaisia saleja eri ihmisten tarpeisiin.No mun mielestä kenenkään ei kiitos vaan tartte olla kalsarisilteen salin puolella. Jos sellanen meininki alkais tuolla, vaihtaisin samoin tein pelkälle naisten salille.
Evvk katella kenenkään black horseja.

Juu senhän nyt ymmärtää, jos varusteita päälle laittavat. Mutta kun tyypit tulee ihan normi treenikamppeita salin puolelle vaihtamaan vaikka pukuhuoneetkin on olemassa.:lol2:
Juu, ei haittaa yhtään jos/KUN jätkät kiskoo penkkipaitojaan ja kyykkyrikoitaan salilla päälle :D
Mutta eipä millään trendisaleilla ole vaaraa, että tuollaista julkeutta joutuisi todistamaan.