Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tällä hetkellä potuttaa se että tänään olis ryssäpenkkiohjelman 6x6 päivä. Ja oon nukkunu huonosti, syöny huonosti ja tehny kaiken mahdollisen huonosti. Joten lienee aikalailla varmaa etten saa noita sarjoja tehtyä. Turhan tuntusta lähteä salille vaan jäämään tangon alle:D josko sitä luovuttais suosiolla...

No jos on tuollainen asenne jo alunpitäin, niin ehkä kannattaa jättää huomiseksi. Ei sillä nyt niin oo merkitystä että tekeekö sen just sinä suunniteltuna päivänä ;) Kuiteskin nuo pitäisi aina saada aika varmasti tehtyä, ei mitään rinnalla jääntejä eikä varsinkaan pakkotoistoja.

se että olen alkanut laskea muiden vääntäjien toistomääriä. aina kun nään jonkun tekemässä jotain huomaan laskevani kuinka monta toistoa tulee. kai musta on tulossa joku vitun sademies!

se että olen alkanut laskea muiden vääntäjien toistomääriä. aina kun nään jonkun tekemässä jotain huomaan laskevani kuinka monta toistoa tulee. kai musta on tulossa joku vitun sademies!
Haha mulla on sama. Sitte alkaa kans ärsyttää jos ne tekee vaikka ylätaljalla 10 kilolla niin että jaksais vaikka 100, mutta tekee eka 10 ja sitte 9, perkele :D :curs:

Ei hemmetti, en oo ikinä törmänny tollaseen enkä edes kuullut moisesta etikettivirheestä. Kuvottavaa, todella. Aivan sama kuka siinä niitä vaatteita vaihtais, ite en haluais treenata samalla kuin Jenna vaihtaa alkkareita tai Pertti riisuu salihousujaan. Eiiiih!!

Tai sit oon vaan rajottunu? :)

Yks ärsytys on vuoden vaihteen ruuhka; turvonneet toimistorouvat ja Siwan kassat on joukolla päättäneet ottaa itseään niskasta kiinni ja TEHDÄ ASIOILLE JOTAIN. Kestää kolme-neljä viikkoa. No, ei se mitään. Ei se minulta ole pois - oon vaan tottunut liian hyvään (rauhalliseen) saliin :D

Onko se etikettivirhe jos vetää vaikka kyykkytrikoot päälle siinä kyykkypaikalla eikä mene pukuhuoneeseen asti säätämään? Siinä saattaa joutua olemaan hetken kalsareillaan ja joku Irmeli voi siitä järkyttyä kylläkin.

Perus, että painoja ei laiteta paikalleen. Sekä se, että salille on noin 4km matkaa, joka kuljetaan pyöräillen, jolloin paskassa säässä, sateessa, vastatuulessa on perskutanmoista polkea sinne.:curs:

No mun mielestä kenenkään ei kiitos vaan tartte olla kalsarisilteen salin puolella. Jos sellanen meininki alkais tuolla, vaihtaisin samoin tein pelkälle naisten salille.

Evvk katella kenenkään black horseja.

:lol2:

Juu, ei haittaa yhtään jos/KUN jätkät kiskoo penkkipaitojaan ja kyykkyrikoitaan salilla päälle :D

Mutta eipä millään trendisaleilla ole vaaraa, että tuollaista julkeutta joutuisi todistamaan.

No mun mielestä kenenkään ei kiitos vaan tartte olla kalsarisilteen salin puolella. Jos sellanen meininki alkais tuolla, vaihtaisin samoin tein pelkälle naisten salille.

Evvk katella kenenkään black horseja.
Heh, no onneksi juuri tuon takia onkin olemassa erilaisia saleja eri ihmisten tarpeisiin. :)

:lol2:

Juu, ei haittaa yhtään jos/KUN jätkät kiskoo penkkipaitojaan ja kyykkyrikoitaan salilla päälle :D

Mutta eipä millään trendisaleilla ole vaaraa, että tuollaista julkeutta joutuisi todistamaan.
Juu senhän nyt ymmärtää, jos varusteita päälle laittavat. Mutta kun tyypit tulee ihan normi treenikamppeita salin puolelle vaihtamaan vaikka pukuhuoneetkin on olemassa.

vitutti ku olin tänää salilla ja menin sinne yksin, sit siel oli pelkästää jotain uuber massamiehiä,,, jos oikein laskin nii siellä oli 12 tosi isoa kaveria... ei ketää muita ku mä ja ne 12 muskelimasaa.. :D totesin että ''voi vittu... Long way to go :D'' tosin mulle opetettiin mite kyykky tehään... njoo oliha siinä se hyväki puoli :D tuli kyl oieest semmone fiilis että olen joku vitun hiiri :D

Liekkö jo tullut aikaisemmissa posteissa, mutta kaikenmaailman KYYLÄT vituttaa! :D Todella häiritsevää huomata peilistä, että klonkun näköinen kalju hyypiö tapittaa taljan takaa silmät kiiluen, kun yrittää tosissaan keskittyä sarjan tekemiseen. Huvittavin kyyläystapaukseni sattui tänä aamuna mavea tehdessäni. Harmaahapsinen kyyläpappa tuijotteli aikansa, kunnes lopulta tuli viereen kikkailemaan ja tokaisi: "Sinä se vaan noita painoja lisäilet!" , "Vinnin Esa asuu muuten naapurissani, iso mies!" . Ei auttanut kuin puhisten yrittää turista mukavia takaisin. Kivahan se, että tullaan juttelemaan, mutta jotenkin sai myös hymyn huulille :D . Kyseinen kyylä osoittautuikin siis ihan kelpo kaveriksi, harmittavan moni tosin tyytyy pelkästään tapittamaan, josta herää kysymys suunnittelevatko he kenties murhaamistani vai nauravat pienille painoilla joita käytän?! Todennäköisintä kuitenkin on ettei äiti ole heille opettanut, että ihmisten pitkäaikainen katselu eli KYYLÄÄMINEN ei ole kohteliasta!

Back
Ylös Bottom