Teini-ikäiset kollit (yleensä) joiden mielestä on coolia jättää kaikkiin laitteisiin/tankoihin painot, oikein miehistellään että "kyllä on siivoojamummoilla illalla hauskaa kun noita ottavat pois". Ihan meinaan aina riemusta revetä kun tuon kuulen. Jos heille tästä asiasta viitsii huomauttaa niin saa vain yrmeän mulkaisun/räkäisen naurun ja hyvin harvoin ne kiekot sieltä paikoilleen löytää.
Kerran teki kyllä mieli kusta ukon aamupuuroon kun tämä ensin tunnin verran ohjeistaa jotain yläasteen luokkaa fiksusti ja hienosti, moneen otteeseen sanoo että painot otetaan sitten sarjan jälkeen pois jne. Hänelle tuli kuitenkin miehistelyfiilis päälle loppuvaiheessa ja näytti sitten hintelille pojille "miten isot pojat treenaa". Jätti tankoon varmaan parisadan kilon edestä painoja ja vinkkasi vielä mulle (olin ainut heidän kanssaan tuolloin), että neiti on varmaan hyvä ja ottaa ne pois, jos millään jaksaa. Tuli niin höntti olo, että tuijotin vain.
Faunus kertoikin jo toisen vitutuksen aiheeni. Ne lapset. Se ei ole mikään päiväkoti. Onhan se varmaan lapsista hauskaa roikkua taljassa, heilua painojen kanssa ympäriinsä, juoksennella toisten jaloissa ja sitten mennä äidille itkemään jos joku vahingossa tönäisee. Muutenkaan mikään lapsirakas ole niin haluaisin sentään salilla olla niistä erossa mutta ei. Ja onhan tästä niin useaan otteeseen jo henkilökunnan puolelle ilmoitettu, että luulisi menevän perille mutta joka viikko sitä samaa sirkusta saa seurata.
Ylisosiaaliset ihmiset joilla yrittää hienovaraisesti vihjata, että jo riittää jutut ja minä tässä nyt yritän keskittyä treenaamiseen niin EI. Juuri kun olet aloittanut sarjan ja naama irvessä kiskot menemään niin se iloinen nassu ilmestyy parin sentin päähän omastasi ja taas alkaa uusi hurjan hieno kertomus lapsenlapsen kömmähdyksestä. Kai sitä pitäisi sitten olla tarpeeksi suorapuheinen mutta ko ei kehtaa :jahas: