Ärsyttää kun mun salilla käy aika PALJON ulkomaalaisia, ja ei siinä mitään, itsekin edustan erilaista etnistä taustaa puoliksi. No nämä miehet sitten pullistelevat siellä salilla ja tulevat aina kyselemään toistaan tyhmempiä kysymyksiä, kuten eräs musta mies kysyi minulta ja ystävältäni (valkoihoinen, blondi) ja minulta (tummaihoinen, tumma tukka) että olemmeko siskoja. En tajunnu oliko se läppä vai mikä keskustelun avausyritys?!
No sitten viime viikolla joku järjenjättiläinen taas avasi oraalisen kanavansa kysymällä olenko arabi. No ei siinäkää vielä mitään, vaan sitten tämä marokkolainen poika sitten rupesi heti neuvomaan minun treeniäni, tein takaolkapääsoutua, että kuinka minun kuuluisi treenata olkapäitä vipareilla ja pystypunnerruksella. Niin, onneks en varmaan teekään niitä koskaan. En voi sille mitään mutta aloin jo hermostua, sillä en jaksanut keskustella tämän intellektuellin kanssa vaan jatkoin treenaamista. Sitten hän vielä kehtasi sanoa jotain siihen viittaavaa että jalkani olisivat lihaksikkaat (=lue paksut) niin että minun kuuluisi treenata enemmän yläkroppaa ja niitä OLKAPÄITÄ. Mutta sitten toiseessa lauseessa ymmärsin hänen tarkoittavan sitä, että hänen mielestään minulle voi tulla isot lihakset, ja hohhoijaa sentään kun en meinannu tauta mitä ihmettä hän halusi. Sanoi vielä lopuksi että nähdään täällä, joo no ei kyllä nähdä.
Tiedän, että kuulosti sekavalta, ja sitä se olikin. En meinannu tajuta, että mitä tämä henkilö oikein halusi. Tai no. :curs: