Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salilla soi Radio Rock, johon nainen sitten tuumasi että: "En voi treenata kun joutuu kuuntelemaan näin agressiivista musaa". Meni sitten pistämään Novan päälle.
Salille tuli kauan kaivattu smith-teline. Kerkesi se siinä viikon olemaan niin ilmestyi lappu, "ethän kyykkää tässä telineessä". Tuli siitäkin sitten hyödytön.
Ainut järkevä käyttö mitä olen smithille keksinyt on pyyheteline.
smithissä on aika hyvä tehä pohkeet seisten.
Siinä mielitilassa ajattelin, että on parempi vain olla turpa kiinni, koska muuten tulis sanottua sen verran äkäsellä sävyllä. Tai sitten en ajatellut mitään, ja äimistyin vain niin helvetisti. :curs:Olisit reilusti sanonu että sulla oli siinä treeni kesken...ja huomauttaa vaikka että vois toki tehdä sarjan välissä kun ite pidät taukoa,kunhan vain kohteliaasti sitä kysyis eka...
Tollasta tapahtuu saleilla aika usein että tullaa ottaa painoja pois laitteesta vaikka itellä olis sarja kesken :/
Tänää oli kyl kans ku oli semmoset ihme käsipainot, joissa on päissä pienemmät levyt ja joita voi kiristää vaan kuusiokoloruuvarilla, ni hyvä ku ei tippunu levyt kirjaimellisesti naamalle ranskalaista punnerrusta tehdessä.. Okei, oon vasta alottelija ja painoa oli vaan 12.5kg, mutta eiköhän toi ~5kg:kin ois naamalle tullessa kirpassu. :S[..]
3. käsipainot, joita joutuu kiristelemään ettei levyt tipu naamalle
[..]
miks smithissä ei sais kyykätä?Salille tuli kauan kaivattu smith-teline. Kerkesi se siinä viikon olemaan niin ilmestyi lappu, "ethän kyykkää tässä telineessä". Tuli siitäkin sitten hyödytön.
kolme kirjainta:mp3.soitin :DNeljä kirjainta: Nova.
Tästä on jossain toisessakin threadissa ollut puhetta, mutta mä en kyllä ymmärrä miksi vitussa pitäisi tervehtiä täysin tuntemattomia ihmisiä? Toki tervehdin itsekin sellaisia joiden kanssa on jotain tullut treenien ohessa juteltua, mutta en kyllä muuten. Ei kai sitä kadullakaan ruveta tervehtimään kaikkia vastaantulijoita ystävällisen eleen osoituksena :DÄrsyttävää, kun ihmiset ei osaa tervehtiä. Menet salille ja sanot tarpeeks kuuluvasti "moro" tai "terve", niin ei osata ku tuijottaa idiootin näköisenä.