Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tästä on jossain toisessakin threadissa ollut puhetta, mutta mä en kyllä ymmärrä miksi vitussa pitäisi tervehtiä täysin tuntemattomia ihmisiä? Toki tervehdin itsekin sellaisia joiden kanssa on jotain tullut treenien ohessa juteltua, mutta en kyllä muuten. Ei kai sitä kadullakaan ruveta tervehtimään kaikkia vastaantulijoita ystävällisen eleen osoituksena :D

Kuuluu vaan hyviin käytöstapoihin toi tervehtiminen salille tullessa.

Kyl yks suurimmista asioista mikä vituttaa koko sali harrastuksessa on loukkaantumiset!! Hst-kierto puolessavälissä ja eilen kyykyssä niska venähdys ja infernaalinen päänsyrky. Salilta kiireellä ea:han ja piikkiä niskaan. 2vko täydellinen treeni kielto... Ketuttaa nii vietävästi! Mut ei voi mitään. Noi pikku jutut kuuluu lajiin... onhan vaihtoehtona tietenkin pitsinnypläys ja tanhu kerhot... :dance2::whip:

Kuuluu vaan hyviin käytöstapoihin toi tervehtiminen salille tullessa.
Kyllä mäkin aina morjestan salille tullessa muita paikallaolijoita ja treenin kesken tietenkin niitä, jotka tulee sinne silloin. Ehkä pari tyyppiä morjestaa takasi, jotkut alkaa jopa juttelemaan mukavia, mutta loppuosa onkin sitä harmaata massaa, jonka treeni menee vissiin pilalle sen tervehtimisen takia.

Imo on vain aika koomista jos ei voi morjestaa salilla, koska oon nyt käynyt ko. salilla yli vuoden yhtämittaisesti ja jollain tapaa kaikki tällä salilla käyvät on aika tuttuja, niin tekisikö se elämän vaikeammaks morjestaa? Paljon mukavampikin siellä salilla on olla, kun ensin morjestaa eikä sitten tartte koko loppuaikaa yrittää vältellä katsetta jonkun kans sen takia, ettei kehtaa tervehtiä.

Kyllä mäkin aina morjestan salille tullessa muita paikallaolijoita ja treenin kesken tietenkin niitä, jotka tulee sinne silloin. Ehkä pari tyyppiä morjestaa takasi, jotkut alkaa jopa juttelemaan mukavia, mutta loppuosa onkin sitä harmaata massaa, jonka treeni menee vissiin pilalle sen tervehtimisen takia.

Imo on vain aika koomista jos ei voi morjestaa salilla, koska oon nyt käynyt ko. salilla yli vuoden yhtämittaisesti ja jollain tapaa kaikki tällä salilla käyvät on aika tuttuja, niin tekisikö se elämän vaikeammaks morjestaa? Paljon mukavampikin siellä salilla on olla, kun ensin morjestaa eikä sitten tartte koko loppuaikaa yrittää vältellä katsetta jonkun kans sen takia, ettei kehtaa tervehtiä.

Tämänkin on vähän kiinni siitä minkä kokoinen sali on kyseessä. Toisella salilla missä käyn, kaikki tervehtivät aina toisiaan ja usein vielä pois lähdettäessä huikkastaan lähinnä oleville :)
Isommilla saleilla en taas moikkaile kuin tuttuja, koska porukkaa on niin älyttömästi, ja niistäkin suuri osa ihan tuntemattomia kasvoja. Toki silti moikkaan jos joku minua tervehtii :)

miks smithissä ei sais kyykätä?

Lapussa mainittiin myös jotain palkkien vääntymisestä tms.
Eli tod.näk. se teline on vitun heikko. Aika naurettavaa, kun kyseessä on kuitenkin uus vehje.

Oon niin persjalkanen ja kankee, että smitti olis tullu ihan tarpeeseen, pääsin sillä aikalailla alemmas.

Aika moni asia vituttaa salilla käynnissä tällä hetkellä. Se on kumma juttu ku pitää vääntää hauista juuri siinä käsipainotelineen edessä, ettei vaan kukaan muu pääse painoja hakemaan. Ja jos tehdään esim vinopenkillä jotain ni tottakai vierellä olevan vinopenkin päälle pitää laittaa kaikki tavaransa ulkotakista treenikassiin. Ja se on myös kumma juttu kun ei porukat osaa sitä pukuhuoneen ovea ikinä laittaa kiinni :curs:

Vituttaa se kun tekee lämmittelysarjoja pelkällä tangolla penkissä/kyykyssä ja urpot käy hakemassa kysymättä "työpisteestäni" kiekkoja omiin juttuihinsa koska en muka tarvitse niitä.

Tiedän, tästä vois sanoa niille, mutta usein:
a) jannut hiippailee kesken sarjojen
b) ei muuten vaan kehtaa

Se ärsyttää kun esim. joidenkin tehdessä ylätaljaa on aivan pakko päästää ne painot alas sellaisella rytinällä että tärykalvot hajoaa. Ja se kun varaillaan miljoonaa laitetta. Tai se kun oon viimeinkin päässyt esim. prässiin niin joku iso korsto tulee heti puhisemaan siihen viereen "onko sulla vielä monta sarjaa?" ja jää kyyläämään viereen. Tekis sillä aikaa jotain muuta että saisin tehdä rauhassa.

Ei se mun elämää mitenkään vaikeuttaisi, se vain tuntuisi oudolta. Ei siellä kukaan, jota en tunne ikinä muakaan morjesta. Salille tullessa tervehdin kyllä tiskin takana päivystävää salihenkilöstöä ja kuten aiemmin mainitsin, niitä myös jotka edes jollain tavalla tunnen.

Ei se mun elämää mitenkään vaikeuttaisi, se vain tuntuisi oudolta. Ei siellä kukaan, jota en tunne ikinä muakaan morjesta. Salille tullessa tervehdin kyllä tiskin takana päivystävää salihenkilöstöä ja kuten aiemmin mainitsin, niitä myös jotka edes jollain tavalla tunnen.
Täysin samalla myös itse toimin, en ole koskaan oikein tajunnut, että mikä siinä on, että pitäisi tervehtiä täysin tuntemattomia ihmisiä. Salilla, jossa minä käyn on käyttäjiä yleensä paljon, niin kokoajan saisi olla käsi pystyssä ja tulisi lämmittelyä tehtyä jo siinä. No ei ihan, mutta melkein.

Muutenkin minulla on erittäin huono kasvomuisti, saattaa joidenkin uusien luokkatovereiden kohdalla mennä jopa viikko ennen kuin opin ne tunnistamaan jos kadulla tulee vastaan - yleensä siinä käy niin, että joku minua tervehtii ja sitten se jää vaivaamaan, että "kuka se tuo oikein oli". Eli olen melkein jopa tyytyväinen, ettei minua tuntemattomat tervehdi liiemmälti salilla - saa olla omissa ajatuksissaan ja kuunnella musiikkia. :D

Kyse oli siitä, että ei vastata tervehdykseen. En mene viereen kyyläämään kunnes toinen tajuaa sanoa terve. Aika epäkohteliasta olla vastaamatta tervehdykseen. Varmaan kuvittelevat olevansa ainoita siellä salilla, kun ei osata vastata. Taitavat nämä olla juuri niitä, jotka ei laita painoja takasin paikalleen.

Kyse oli siitä, että ei vastata tervehdykseen. En mene viereen kyyläämään kunnes toinen tajuaa sanoa terve. Aika epäkohteliasta olla vastaamatta tervehdykseen. Varmaan kuvittelevat olevansa ainoita siellä salilla, kun ei osata vastata. Taitavat nämä olla juuri niitä, jotka ei laita painoja takasin paikalleen.
Minulla on usein käynyt niin, että joku on ohi mennessään tervehtinyt. Olen usein vain niin omissa maailmoissa, etten edes tajua tätä tervehdystä ennen kuin toinen on kerinnyt jo kohtuu kauas, enkä tämän takia viiti enää lähteä edes perään huutelemaan. Mikä ettei moinen siis olisi useammillekin mahdollista? Toki voi olla myös niitä, jotka eivät vain halua tervehtiä, mutta ei välttämättä kaikki näistä.

Ja itse laitan aina painot takaisin paikoilleen, joten tätä ei pysty lähteä mielestäni liikaa yleistämään.

Mä moikkaan yhtä tyyppiä salilla, jonka kanssa oon puhunu pari kertaa. Jotenki tulee aina vähän idiootti olo kun moikkaan sitä ekana, kun en kuitenkaa tunne sitä tyyppiä. Nyt oon miettiny et jos en moikkaiskaan sitä enää, mut voinko enää olla moikkaamatta? Typerää..

Nyt oon miettiny et jos en moikkaiskaan sitä enää

Se vasta hölmöä oliskin. Kyllä mä ainakin morjenstan puntilla kaikkia, joiden kanssa satun treenaamaan useamminkin samaan aikaan. On meinaa todella perseestä vain kyräillä toisia salituttuja, jos on treenattu se n+1 vuotta "yhdessä".

Omalla salilla on yleensä aina mukava fiilis, melkein kaikki kävijät ovat jonkin verran tuttuja, ja vaikka osa heistä on hiton rasittavia niin siihen on jo tottunut. Mua vituttaa eniten se, jos joku alkaa neuvoa minua ilman, että tietää paskan vertaa minun lajistani. Arvostan toki sitä, että omalta salilta löytyy asiantuntevaa porukkaa vaikka jonkun rinnallevetotekniikan suhteen, mutta en sitä, jos joku ajan patinoima voimanostaja neuvoo mua säkin lyömisessä. Pahinta on se, että jotkut tulevat juttelemaan silloin, kun on ns. tekeminen kesken. Siis ei helevetti, kesken sarjan. Ihmeellistä toimintaa. Kerran katselin, kun yksi poika teki koetti jotain maksimiennätystä, ja oman salin rasittavin äijä jauhoi siinä vieressä koko ajan jotakin. En voinut olla sanomatta että "kuule toi sun jatkuva pälättäminen häiritsee suoritusta". No, saman pälättäjän mielestä aina pitäisi olla kevyt viikko ja koskaan ei saisi tehdä niin kovilla painoilla, että joutuu vähän - hmm - sanotaanko että rimpuilemaan. Tästäkin asiasta on hieman ollut kiistaa joskus salilla... mutta se on jo oma tarinansa.

Edit. Mää morjestan salilla kaikkia, joiden kanssa on joskus tullut sananen vaihdettua.

Tuosta salilla tervehtimisestä: Kotikunnan pienellä salilla treenatessa tulee morjestettua kaikkia jotka sattuvat oleman salila, kun saavun salille ja kaikkia, jotka tulevat salille kun olen treenaamassa. Tottakai näin, kun kaikki treenaajat ovat ainakin jossain määrin tuttuja, salilta jos ei muualta. Isommalla salilla, jossa käy paljon porukkaa salille saapuessa tervehdin aina jos joku sattuu katsomaan kohti, tai on muuten sen näköinen, että pitäisi moikata.

Minuu ottaa kaalii se ku on näitä "kaikenkokeneita" papparaisia aina tulos neuvomaan että miten pitää tehdä mitäkin, ja halveksuttavat katseet ku yrittää edes jotain tehä. Sitte nää pikkulapset koko aika varamaassa kaiken mahdollisen vaikkei edes siinä tee mitään, ja tietty musiikki

Se ärsyttää kun esim. joidenkin tehdessä ylätaljaa on aivan pakko päästää ne painot alas sellaisella rytinällä että tärykalvot hajoaa.

Tää on niin tuttua... Mutta se vasta ärsyttää, kun tempauksessa joidenkin on aivan pakko pudottaa ne painot sieltä 2 metristä alas hirveellä rytinällä :curs:

Back
Ylös Bottom