Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ikinä ei oo kukaan tullu puhuun salilla mulle mitään. Täältä saa lukee et koko ajan joku on neuvomassa vieressä. Ehkä 5 kertaa on tultu kysyyn onko viereinen laite vapaana, siihen se onkin jääny.

Mitä mieltä täällä ollaan nuorista treenaajista. Kuten 14-16v?
Omalle salille pääsee yli 16-vuotiaat. En pistäis pahitteeks jos tota laskettais kahdella vuodella naisten osalta :kuola: 16-vuotiaat miehenalut menee siinä missä se 60-vuotias pappakin, kunhan ei ala pelleileen.

koita ny siinä kyykätä ku joku huutaa punaasena vieres
ihan perus. eikö kaveris oo ikinä kannustanu sua? :D

Eihän siinä mitään jos osaavat käyttäytyä.

Mutta asiaan, kun pääsee salin johtavalle käytävälle niin kuulee että siellä on Nova/NRJ soimassa. Myös vanhukset(yli 60v.) alkaa vähän potuttamaan. Kerrakin olin lämmittelemässä jalkaprässillä niin joku mummo tuli siihen viereen seisomaan ja ku nousin pois niin mummo hyppäsi saman tien siihen ja kävi tekemään+12 sarjoja. Olin sitten itse laittamassa painoja niin johan se mummo hyppäs taas siihen ja ei prkl antanu miun tehä mitään siinä. :curs:

Edit.
Ikinä ei oo kukaan tullu puhuun salilla mulle mitään. Täältä saa lukee et koko ajan joku on neuvomassa vieressä. Ehkä 5 kertaa on tultu kysyyn onko viereinen laite vapaana, siihen se onkin jääny.
Mulla on sama homma

Mun mielestä on vaan hyvä että nuoret 14-16v pitäävät itsestään huolta kuntoilemalla ja mikäs sen parempaa kuin salilla käyminen :D. Onse ainakin parempi vaihtoehto kuin ryypätä viikonloppusin viinaa ja oksennella/kontata tuolla ojissa.

Yleensähän sitä aloitellaan puntilla käyminen tuossa 14-16v iässä ja olisi hyvä jos aloittelijoille, jotkin kokeneemmat antaisivat neuvoja. Näin vältyttäisiin edelleenkin varsin usein näkyvältä ilmiöltä nimeltä RHP. Monet nuoret, joita olen nähnyt reenaamassa reenaavat juuri penkkiä ja hauista enimmäkseen. Selkä ja jalat jätetään täysin huomiotta(itsekin 15vuotiaana tälleen reenannut).

Jos nään nuoren kaverin treenaamassa kunnolla ja asenteella vääntämässä kyykkyä naama punasena niin kyllä silloin minulta respectit lähtee. :rock:

voisivat tehdä välillä muuta kuin sitä penkkiä tai hauista. Harvat noista jotka treenaa muuta kuin rintaa ja hauista. :thumbs: Parempi kait tuokin kuin olisivat kylällä sitä ray:n onnenpyörää jystäämässä tai kotona cokiksen kanssa koneella pelaamassa jotain hikistä peliä (mitä ne nörtit nyt pelaakaan).

Eihän siinä mitään jos osaavat käyttäytyä.

Mutta asiaan, kun pääsee salin johtavalle käytävälle niin kuulee että siellä on Nova/NRJ soimassa. Myös vanhukset(yli 60v.) alkaa vähän potuttamaan. Kerrakin olin lämmittelemässä jalkaprässillä niin joku mummo tuli siihen viereen seisomaan ja ku nousin pois niin mummo hyppäsi saman tien siihen ja kävi tekemään+12 sarjoja. Olin sitten itse laittamassa painoja niin johan se mummo hyppäs taas siihen ja ei prkl antanu miun tehä mitään siinä. :curs:

Eihän tuo vielä mitään, mutta kun mummo tulee ja ottaa kiekon sulta kun teet tommosta vipuvarsi vinopenkkiä, kun painot oli ylhäällä niin mummo tuli ja otti 10kg levyn ja meni tekeen jotain selän ojennuksia. :jahas:

Itse en kyllä kuulu näihin RHP porukoihin. Ihan kovaa reeniä tulee salilla vedettyä. Ois tosi mukava jos te vanhemmat tulisitte neuvomaan esim. tekniikoissa sun muissa jos näytttää että menee perseelleen.

ihan perus. eikö kaveris oo ikinä kannustanu sua? :D[/QUOTE]

juu kyll se kaverien kannustus on jees, mut ku se huutaja on alle 1v.... että osaa parkua LUJAAAAAAA

Kyllä se tulisi nuoria ohjata hyvin ennenkuin salille päästää, itsellä tuli puntti ohjelmaan 15 vuotiaana. Harrastin siis painia ja meille oli hommattu painonnosto valmentaja (nuorempana myös judon SM tasolla otellut) joten saimme täsmällistä opetusta ja tekniikat kuntoon heti alunpitäen + sellaista treeniä joka on todettu päälajia tukevaksi. Sen verran oppi meni perille, että kaksi kaveria seuraavasta ikäryhmästä voitti lääninmestaruudet ja toinen palkittiin vieläpä "vuoden nuori nostaja" tittelillä.

Eli, minä en näe mitään pahaa nuorissa salilla kävijöissä, kunhan osataan käyttäytyä hyvin ja on saanut opastusta kokeneemmilta.

Itse aiheeseen, eniten korpee liian kovalla huutava radio ja se, että salille tullaan seurustelemaan/ruuhkauttamaan sitä.

Joo. Tietenki pitäähän sitä nää perushommat osata ja näin mutta jos näkee että jollaki on joku pikkiúne tekniikkavirhe tai toisella tekniikalla sais parempaaa tulosta niin arvostaisin kyllä sitä.

Nuo mummot kyllä välillä töhöilee kunnolla (vähintään yhtä paljon ku minä itse). Miten ne aina kävelee jalkakäytävällä silleen ettei niistä pääse ohi, etuílee kaupan jonossa ja mulkoilee pahasti noin yleensäkki. Ei kai vanhat papat niin pahoja ole :jahas:

No olipas taas tänään salilla ruuhkaa. Inhoan sitä ihmispaljoutta, koska olen perkeleen kärsimätön ihminen. En tykkää odotella, etenkin jos on kova hinku johonkin kyykkypaikalle ja siellä on pahimmassa tapauksessa viiden uroksen lössi lorvimassa. Sekään ei ole kivaa, kun kääntyy vähänkin joku tanko kädessä niin on tintata ohikulkijoita vatsaan.

Vittu! Kyllä vitutti taas salilla! Yks perkeleen kukkakeppi varas ainoaa maveen sopivaa tankoa koko sen ajan minkä olin salilla, just tietenkin mun selkäpäivänä! Joka helvetin liike minkä voi vaan soveltaa pitkälle tangolle, piti tehdä sillä, saatanan saatana eikö niitä pohkeita voi treenata vaikka käsipainoilla tai prässissä! Turha edes mennä kysymään että saako tehdä välissä, kun ukolla oli joka liikkeessä ainakin puolet vähemmän painoa kuin itsellä mavessa. Ja tää tyyppi siis varas sitä tankoa ainakin 90 min, siinä vaiheessa lähdin menemään kun omasta treenista oli kaikki muu paitsi mave tehty, ja tä sankari alkaa tekee ensimmäistä rinnallenostoa... Ja tauot toistojen välissä tottakai vähintään 10min.
Vitun hippiletti, FUCK YOU AND DIE! Pilasit mun päivän. :curs:

Soon tosi kivaa, kun on tekemässä penkkiä aikalailla maksimilla.. kolmannella sarjalla, vikaa toistoa ei pystynytkään vetää ihan ylös, oli pakko laskee rinnalle. Mutta missä varmistaja!? prkl se oli jo luikkinu omia reenejä jatkamaan ja mä vaan huutelen siinä sitä avuttomana ennenku tajusin et on häipyny.. rullasin sitten tankoa alaspäin ennenkuin joku herrasmies tuli sen nostamaan ja mä naamapunasena kiittelin. Tossa ei ollu sinänsä vaara tilannetta, koska painoa oli 40 ja pystyin sen rullamaan pois, mutta silti ei ollu kovin kiva huomata että kaveria ei ookkaa.. jälkeenpäin vaan nauratti, ja nolostutti.:dance:

Nuo mummot kyllä välillä töhöilee kunnolla (vähintään yhtä paljon ku minä itse). Miten ne aina kävelee jalkakäytävällä silleen ettei niistä pääse ohi, etuílee kaupan jonossa ja mulkoilee pahasti noin yleensäkki. Ei kai vanhat papat niin pahoja ole :jahas:

ja jää raataamaan sen kassa neidin kanssa, ja kaivaa aina niitä kolikoita jostain laukun pohjalta. :) noh ei kaikella kunnioituksella heitäkin kohtaan, Ei sitä ikinä tiedä kuinka höperö sitä sitten itse on vanhana jos sinne asti elääpi. :rolleyes:

Soon tosi kivaa, kun on tekemässä penkkiä aikalailla maksimilla.. kolmannella sarjalla, vikaa toistoa ei pystynytkään vetää ihan ylös, oli pakko laskee rinnalle. Mutta missä varmistaja!? prkl se oli jo luikkinu omia reenejä jatkamaan ja mä vaan huutelen siinä sitä avuttomana ennenku tajusin et on häipyny.. rullasin sitten tankoa alaspäin ennenkuin joku herrasmies tuli sen nostamaan ja mä naamapunasena kiittelin. Tossa ei ollu sinänsä vaara tilannetta, koska painoa oli 40 ja pystyin sen rullamaan pois, mutta silti ei ollu kovin kiva huomata että kaveria ei ookkaa.. jälkeenpäin vaan nauratti, ja nolostutti.:dance:

:eek: olit pyytänyt kaveria varmistamaan ja tämä luikki tiehensä kesken sun sarjan, totta se kaveri sai korville siitä. :whip:

Lisätään yksi oma juttu:

Nykyisellä salillani potuttaa kovasti se, että tullaan \ mennään pukuhuoneeseen/sta, mutta EI OSATA SULKEA ovea.

Back
Ylös Bottom