Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omalle salille pääsee yli 16-vuotiaat. En pistäis pahitteeks jos tota laskettais kahdella vuodella naisten osaltaMitä mieltä täällä ollaan nuorista treenaajista. Kuten 14-16v?
16-vuotiaat miehenalut menee siinä missä se 60-vuotias pappakin, kunhan ei ala pelleileen.ihan perus. eikö kaveris oo ikinä kannustanu sua? :Dkoita ny siinä kyykätä ku joku huutaa punaasena vieres
Eihän siinä mitään jos osaavat käyttäytyä.Mitä mieltä täällä ollaan nuorista treenaajista. Kuten 14-16v?
Mulla on sama hommaIkinä ei oo kukaan tullu puhuun salilla mulle mitään. Täältä saa lukee et koko ajan joku on neuvomassa vieressä. Ehkä 5 kertaa on tultu kysyyn onko viereinen laite vapaana, siihen se onkin jääny.
Mitä mieltä täällä ollaan nuorista treenaajista. Kuten 14-16v?

Jos nään nuoren kaverin vääntämässä kyykkyä naama punasena niin kyllä silloin minulta respectit lähtee.
:DMitä mieltä täällä ollaan nuorista treenaajista. Kuten 14-16v?
Eihän siinä mitään jos osaavat käyttäytyä.
Mutta asiaan, kun pääsee salin johtavalle käytävälle niin kuulee että siellä on Nova/NRJ soimassa. Myös vanhukset(yli 60v.) alkaa vähän potuttamaan. Kerrakin olin lämmittelemässä jalkaprässillä niin joku mummo tuli siihen viereen seisomaan ja ku nousin pois niin mummo hyppäsi saman tien siihen ja kävi tekemään+12 sarjoja. Olin sitten itse laittamassa painoja niin johan se mummo hyppäs taas siihen ja ei prkl antanu miun tehä mitään siinä. :curs:
Eihän tuo vielä mitään, mutta kun mummo tulee ja ottaa kiekon sulta kun teet tommosta vipuvarsi vinopenkkiä, kun painot oli ylhäällä niin mummo tuli ja otti 10kg levyn ja meni tekeen jotain selän ojennuksia. :jahas:
Nuo mummot kyllä välillä töhöilee kunnolla (vähintään yhtä paljon ku minä itse). Miten ne aina kävelee jalkakäytävällä silleen ettei niistä pääse ohi, etuílee kaupan jonossa ja mulkoilee pahasti noin yleensäkki. Ei kai vanhat papat niin pahoja ole :jahas:
noh ei kaikella kunnioituksella heitäkin kohtaan, Ei sitä ikinä tiedä kuinka höperö sitä sitten itse on vanhana jos sinne asti elääpi. 
Soon tosi kivaa, kun on tekemässä penkkiä aikalailla maksimilla.. kolmannella sarjalla, vikaa toistoa ei pystynytkään vetää ihan ylös, oli pakko laskee rinnalle. Mutta missä varmistaja!? prkl se oli jo luikkinu omia reenejä jatkamaan ja mä vaan huutelen siinä sitä avuttomana ennenku tajusin et on häipyny.. rullasin sitten tankoa alaspäin ennenkuin joku herrasmies tuli sen nostamaan ja mä naamapunasena kiittelin. Tossa ei ollu sinänsä vaara tilannetta, koska painoa oli 40 ja pystyin sen rullamaan pois, mutta silti ei ollu kovin kiva huomata että kaveria ei ookkaa.. jälkeenpäin vaan nauratti, ja nolostutti.:dance:
olit pyytänyt kaveria varmistamaan ja tämä luikki tiehensä kesken sun sarjan, totta se kaveri sai korville siitä. :whip: