Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ensimmäisenä tulee mieleen musiikki. Siis ei herran jestas, kun siellä salilla soi vaan joku uskonnollinen kanava ja toiselta tulee Lauri Tähkää jatkuvalla syötöllä. Miten helvetissä tuommosta kuunnellessa pitäisi saada jotain kicksejä. Ei ihme että jää ne viimiset toistot tekemättä. Pitää tulla kuunteleen salille säätiedotukset reiden lähentäjä koneeseen. :curs:

Sitten nämä aivottomat apinat jotka ovat hajottaneet lukuisia määriä käsipainoja pudottamalla ne lattialle, kun ei millään jakseta laskea alas hieman rauhallisemmin jolloin painotkin kestäisi.

Yleensäkin siellä salilla eletään kuin porsaat ja ei viitsitä viedä tavaroita paikalleen sieltä mistä ne on otettukin.

Sitten kaverit jotka tekevät pinnalta vetoja ja ottavat salin ainoan painonnostotangon ja hajottavat näistä kruusaukset paskaksi. Voi kun on mukavaa sillä sitten ottaa tempausta tai rinnallevetoja.

Kiitos ja anteeksi. :kippis1:

Meidänkin salilla sattuu olemaan yks jamppa, joka usein prässiä tehdessä jättää painot tankoon, yleensä niitä on jotain 5-6 25kg kiekkoa molemmin puolin. Itsellänihän ei todellakaan vielä tommoset sarjapainot liiku prässissä, joten iloista limppujen kantoa tiedossa aina tämän kaverin jäljiltä.
Lisäksi salilla soi AINA mtv suomi, elikkä aamulla treenatessa musiikkina on yleensä jotain suuntaan "wake up with avril lavigne", höystettynä jamba-mainoksilla. Rankempaa treenimusaa saa hakea :david:

Eniten vituttaa, ku salille ryntää about 2 miljoonaa yläasteen oppilasta liikuntatunnilla. Seuraavat 45-60 min. nämä nulikat kauhtoo joka laitteessa, tekee kaikki liikkeet väärin, jättää painot tankoihin ja lattialle ja huutavat sitä vittusaatananperkelettä ja paljonnouseepenkistähä-paskaa... ja opettaja kattoo vierestä tätä liikunnan iloa. Kaupungin sali rules :rock:

eniten varmaa ärsyttää ne jotka jättää painot esim tankoo jos ite haluis tulla tekemää.. mut onneks siel ei kukaa treenaa yhtä kovaa ku miä nii käytän niitten painoi lämmittelys ;) vitsi vitsi. Kuhan kaikki jaksais ottaa painot pois nii on kivempi treenata

Olen yleensä jättänyt jalkaprässiin limput esim. pohjesarjojen jälkeen, jolloin sinne jää 80 kiloa (4x20kg). Jotenkin kuvittelen ettei suurin osa tee pienemmällä painolla kyseistä laitetta. Pitäisikö mättää ihan tyhjäksi? Olenko kusipää vai mulkero?

Olen yleensä jättänyt jalkaprässiin limput esim. pohjesarjojen jälkeen, jolloin sinne jää 80 kiloa (4x20kg). Jotenkin kuvittelen ettei suurin osa tee pienemmällä painolla kyseistä laitetta. Pitäisikö mättää ihan tyhjäksi? Olenko kusipää vai mulkero?

Kyllä mä ainakin aloitan prässin aina mieluiten pelkällä kelkalla nostaen painoja ylöspäin n. 50 kg:n korotuksilla sarjapainoihin asti.

Jätän välillä itsekin prässiin jonnin verran painoja, jos olen ennen sen käyttöä joutunut purkamaan ensin satoja kiloja ko. laitteesta.

Minusta olisi fiksumpaa jättää vain yhdet 20kg levyt kummallekin puolelle (yht. 40+kelkka), sillä se on usein monilla saliella ikään kuin tapana ja itse koe sen miellyttäväksi. Jos on 25kg levyjä, niin sitten yhdet sellaiset.

ärsyttää kun äijät salilla kyylää.. häiritsee treenaamista, kun ei oo kauheen kiva esim. siinä pyllistellä kun tietää että joku tuijottaa.. ja se kanssa saa sapen kiehumaan kun painoja ei pureta laitteista/tangoilta! argh. onneks tätä tapahtuu harvemmin.

Indeed.

Ja kun jollakin sivulla myös mainittiin tämä "teinit sukilla" niin itse kuulun tähän. :/

Se ku vanhat ihmiset tulee viereen tuijottaan ja sanoon kaikkea paskaa "sä kyllä teet liian kovaa" vittu että hajoon näihin. 2 kertaa sarjaki keskeytyny tän takia..

Sitte salilla ei oo kunnon musiikki vehkeitä ees, vaan joku radio josta ei lähe kuin 10 W tehoa ja sitten sieltä kuunnellaan aina lapin radiota.
Onneksi iPod pelastaa :D

Ja sitte ku tehään eka 15 toistoa ja sitte istutaan 10 min laitteessa ja tehään sit uuestaan, jos tehään.

Tarvin oman salin :dance:

Vituttaa ankarasti, kaveri lopetti jo nyt salilla käynnin joten käyn yksin... Ja tänään kun olisin mennyt eka kertaa yksin nii eiköhän se vitun keskiviikko ole se ainoa viikonpäivä jolloin aukeaa vasta 11:00 ja minä olin paikalla 10:00... En oo enää menossa.

Kyllä kaikki laitteet pitäisi aina tyhjentää kaikista painoista. Et voi mitenkään tietää, miten seuraava käyttäjä haluaa laitetta käyttää. Joku haluaa lämmitellä ja hakea oikeita säätöjä tyhjällä prässillä ja joku haluaa latoa 4 kahdenviiden limppua heti alkuun. Molemmat joutuvat siivoamaan ensin sun jälkes.

Se musiikki. Tai nii... musiikki ja musiikki. Vittu ku menee salille ja alkaa vääntää rautaa nii eikö stna ala tappara ilves matsi radiosta. Keututtaa kuunnella.

Varmaan tosi kiva jonkun hentoisen aloittelijanaisen noita alkaa purkamaan...

Toimintatapaani on vaikuttanut varmaankin se, että prässissä on yleensä valmiina niitä painoja joku epämääräinen määrä, niin sitä ei ole mieltänyt samalla tavalla kuin vaikkapa penkkiä, johon ei tulisi mieleenkään jättää mitään.

Kuulostaisi kyllä fiksuimmalta tuo, että jätetään yksi limppu per puoli. En tiedä kehtaanko tyhjentää sitä kokonaan kun se ei ole ollut koskaan tyhjänä...

Kun nyt alkuun päästiin niin mikäänhän ei ole niin mukavaa kuin joku iso limppu, vaikka 50kg siinä keskellä tapissa. :evil:

Elkää jättäkö niitä painoja prässiin, itteeni ei haittaa yhtään jos siinä on vaikka 100kg "alotuspainoja", mutta kuten Taskuamatsoni totesi niin joillakin saattaa olla ongelmia niitä ottaa poissa... Varsinkin jos joku jättää ne 50 kilon limput siihen:D

Varsinaisesti salillakäymiseen liity, mutta v*tuttaa ainainen syöminen, ja silti tuntuu, että pitäisi syödä vielä lisää.
Ei vaan mene enempää, ja syömisestä on mennyt melkein kokonaan nautinto pois. Se on enempi jo suoritus, että saa safkat alas.

Varsinaisesti salillakäymiseen liity, mutta v*tuttaa ainainen syöminen, ja silti tuntuu, että pitäisi syödä vielä lisää.
Ei vaan mene enempää, ja syömisestä on mennyt melkein kokonaan nautinto pois. Se on enempi jo suoritus, että saa safkat alas.

Sama asia vituttaa muakin ylivoimasesti eniten. Tulee pitemmän päälle myös kalliiksi toi syöminen :S

Vois ruveta diettaamaan...

Back
Ylös Bottom