Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

sori jos noin kovin kolahti tuo kohta, se oli itseironiaa....eli niinko vitsiä suomeksi kuin myös tämä, alle sata kiloisilla ei meidän salilla ole mielipiteitä vaan heidät punnitaan neuvolassa.....:hyper:

Minuahan nyt heitellään vaikka olisin lastentarhassa opettajana, saatikka että kuunneltaisiin. :)

Tänään vitutti se kauhian kokonen karpaasi, joka taas huusi niin mahottomasti nostellessaan, heitteli ja kolkutteli reteesti levyjä tankoa kasatessa, eikä voimat riittäny kuitenkaan tangon purkamiseen eikä painojen telineeseen palauttamiseen lopettaessa.

Mikä **** siinä on, että tämmöinen siimarimpulakin jaksaa kyllä kantaa ne painot pois, joilla on jaksanut kyykätäkin, mutta tuo ***** korsto jättää joka kerta kaiken mihin on koskenut just siihen mihin se tipahti. :curs:

Itseasiassa ei mikään sen ihmeemmin vituta... Venyttely ja ylätalja nyt näin niinku liikkeinä.. Itse salilla käymisen kanssa ei oo ollu mitään ongelmia. Seuraki on vaan mukava juttu :P Saapahan ainakin "lörpönlörpönlörpötilöö" Ei ainakaan omaan suoritukseen ole vaikuttanut :) Rautaa kesyttäessä on aina hyvä mieli! Etenkin sen jälkeen :thumbs:

Tänään vitutti se kauhian kokonen karpaasi, joka taas huusi niin mahottomasti nostellessaan, heitteli ja kolkutteli reteesti levyjä tankoa kasatessa, eikä voimat riittäny kuitenkaan tangon purkamiseen eikä painojen telineeseen palauttamiseen lopettaessa.

Mikä **** siinä on, että tämmöinen siimarimpulakin jaksaa kyllä kantaa ne painot pois, joilla on jaksanut kyykätäkin, mutta tuo ***** korsto jättää joka kerta kaiken mihin on koskenut just siihen mihin se tipahti. :curs:
Minusta tuommonen pikku "möykkääminen" kuuluu salille luo HC-meininkiä. Painojen jättäminen purkamatta ei taas oo mistää kotosi, ne kylllä pitäs aina paikoilleen laittaa. Ittee ei tympäse muukun se että ei kuulu kunnon rokkia!

No hemmetti, eihän sali mikään kirjasto tai moskeija ole. Kyllä treenatessa saa vähän möykätäkin. Se melkeinpä kuuluu asiaan kunnon salilla :rock:!

Kunhan sitten vain sen verran jää virtaa, että saa raudat paikoilleen, tai edes niin etteivät ne 50kg:n kiekot ole päällimmäisinä, kun sitä tuhatta kiloa jalkaprässistä purkaa. Siinä on sitten kiva kynnet verillä repiä niitä pienempiä sieltä alta :curs: .

Tähän ongelmaan törmäsin vasta äskettäin, olkapääongelman takia pienten mutta heikkojen asemaan eläytyessäni. No, ei se oikeasti vituta, mutta pistää kuitenkin vähän miettimään. Enemmän tässä vituttaa se, että paikat on hajalla eikä pysty penkkaamaan, saunaa ei saa itse lämpenemään (omituisina treeniaikoina), ja suihkuhuoneen lattiakaivossa on liian usein niitä iljettäviä karvoja :urjo:

Minusta tuommonen pikku "möykkääminen" kuuluu salille luo HC-meininkiä.
Juu, niinkuin tässä ketjussa on useimmilla sivuilla toisteltukin, eihän se sali ole mikään villasukkahuopatossutehdas, enkä itsekään osaa olla örisemättä raskaimpien sarjojen kanssa, saati sitten laske mavesta tankoa rymistelemättä. Mutta #¤%"& jos ne levyt ja käsipainot pitää aina tiputtaa olan korkeudelta, niin kyllä se on häiriköintiä eikä tekemisen meininkiä. Ehkä kaveri haluaisi että joku fanittaisi isoja painoja ja yrittää saada päitä kääntymään... :D

Muutin juuri uudelle paikkakunnalle opiskelemaan ja sitä myötä sali vaihtui.

Nykyisellä salilla on painot on sikin sokin ja pitkin poikin. Hermo menee ihmisiin, jotka eivät niitä laita paikoilleen. Vituttaa korjata muiden sotkuja, oikeiden painojen etsimisestä puhumattakaan

Ihmiset jotka tölläävät kun treenaa kovaa ja irvistää sen mukaisesti.. karjumisesta puhumattakaan :) ja toki ihmiset jotka eivät vaan osaa treenata oikein ja puhtaasti :)

Itseäni myös lähinnä nauratti tämä Katabolicin heitto. Enpä ole vähän aikaan kuullut mitään noin typerää.

Minun kanssani voi tulla vaikka vuorotellen ottamaan sarjaa, jos on kiirusta.

Ehkä ilmaisin itseäni hieman huonosti. En tarkoita sitä, että tehdään tietyt liikkeet ja sarjat vaparipaikalla ja poistutaan, vaan lähinnä sitä että se vapaapainopaikka varataan oikeasti esimerkiksi tunniksi ja jätetään ne painot siihen pyörimään. Tehdään välillä jotain muuta ja palataan taas esimerkiksi maven pariin. Ja sitten vaihdetaan kyykkyyn ja tehdään taas vuorotellen jotain muuta. Tietysti voisi kysyä saako tehdä välissä, mutta pienillä saleilla noiden painojen ja tankojen kanssa säätäminen on melko hankalaa jos niitä on vähän saatavilla

Veikkaan ettei kyse ole mavettamisesta, vaan esim. pystypunnerruksen jälkeen viskottavista käsipainoista tjms. Sitä en minäkään pysty ymmärtämään, jos ne pitää pudottaa metrin korkeudelta. :jahas:

Ja juuri tätä tarkoitin, en "normaalia" treenaamisen ääntä.

Täytyy sanoa että eilen kyllä ketutti. Eräs henkilö kun tuppasi ottamaan salin ainoalla penkillä sen 10 sarjaa tyyliin. Eihän siinä ottakoon pois jos ei muita ole penkille jonottamassa mutta asiasta kyllä herralle hienovaraisesti huomautin. Eipä paljoa kuunnellut, 2-5 min käveli aina salia ympäri joka sarjan välissä. Pena oli mulla viimesenä ohjelmassa ja reeni venähti ns. turhaan kyseisen sankarin takia ja ehti jo vähän lämmötkin karata. Väliin en viitsinyt tehdä painojen jatkuvasta venkslaamisesta johtuen.

Eli. Älkää tehkö 10 sarjaa penaa salin ainoalla penkillä kun jonossa olisi muitakin. Ei se kakkosten ja nelosten nostelu niin kivaa voi olla.

Täytyy sanoa että eilen kyllä ketutti. Eräs henkilö kun tuppasi ottamaan salin ainoalla penkillä sen 10 sarjaa tyyliin. Eihän siinä ottakoon pois jos ei muita ole penkille jonottamassa mutta asiasta kyllä herralle hienovaraisesti huomautin. Eipä paljoa kuunnellut, 2-5 min käveli aina salia ympäri joka sarjan välissä. Pena oli mulla viimesenä ohjelmassa ja reeni venähti ns. turhaan kyseisen sankarin takia ja ehti jo vähän lämmötkin karata. Väliin en viitsinyt tehdä painojen jatkuvasta venkslaamisesta johtuen.

Eli. Älkää tehkö 10 sarjaa penaa salin ainoalla penkillä kun jonossa olisi muitakin. Ei se kakkosten ja nelosten nostelu niin kivaa voi olla.

Ja et voinut kysyä että voiko ottaa välissä? Kyllähän ne ukot voi levätä, mutta miksi ihmeessä rauta ei voisi liikkua. Se on nopeaa ja helppoa ottaa levyjä pois ja laittaa takaisin. Varsinkin kun sarjojen väli on 2-4 min.

Ja et voinut kysyä että voiko ottaa välissä? Kyllähän ne ukot voi levätä, mutta miksi ihmeessä rauta ei voisi liikkua. Se on nopeaa ja helppoa ottaa levyjä pois ja laittaa takaisin. Varsinkin kun sarjojen väli on 2-4 min.

No juurikin sen takia kun en jaksanut vaivautua niitä venkslaamaan.
Ehkä olen jääräpää mutta minkäs teet.:)

Miten apinoita te oikeesti olette? Tottakai jos mulla on ohjelmassa vaikka 8x3 niin mä teen 8x3. Jos joku suomalainen perusjuntti ei uskalla avata suutaan ja kysyä voiko tehdä välissä niin senkun odottaa.

ps. Eipä ole kauaakaan kun emäntä väänti salin ainoalla kyykky paikalla ensin kyykkyä 10x5 ja perään leukoja 8x5. Eräs mies odotteli kyykkäämään tovin :D Tais mennä noissa yhteensä melkein 50min lämmittelyineen.

Miten apinoita te oikeesti olette? Tottakai jos mulla on ohjelmassa vaikka 8x3 niin mä teen 8x3. Jos joku suomalainen perusjuntti ei uskalla avata suutaan ja kysyä voiko tehdä välissä niin senkun odottaa.

ps. Eipä ole kauaakaan kun emäntä väänti salin ainoalla kyykky paikalla ensin kyykkyä 10x5 ja perään leukoja 8x5. Eräs mies odotteli kyykkäämään tovin :D Tais mennä noissa yhteensä melkein 50min lämmittelyineen.

Se mitään kyykkypaikan vapautumista oottanu. Se kyttäs sun muijan persettä :david::kuvia:

Se mitään kyykkypaikan vapautumista oottanu. Se kyttäs sun muijan persettä :david::kuvia:

No näillä mies puolisilla on tapana tehdä sitäkin..

Mutta minusta on oikeesti outoa, ettei sekään sanonu esim siinä kun emäntä otti kyykkyä, että voiko tehdä välissä. Istu 5m päässä hiljaa. Kyllä mä ainakin jos joku on kyykkää, penkkaa ym niin menen kysymään voiko tehdä välissä.

No näillä mies puolisilla on tapana tehdä sitäkin..

Mutta minusta on oikeesti outoa, ettei sekään sanonu esim siinä kun emäntä otti kyykkyä, että voiko tehdä välissä. Istu 5m päässä hiljaa. Kyllä mä ainakin jos joku on kyykkää, penkkaa ym niin menen kysymään voiko tehdä välissä.

Tismalleen. Itsekin on tullut "omittua" noita nostolavoja joskus kun on pitänyt vääntää kyykkyä, soutua ja/tai maastavetoa, ja monesta kyllä näkee että haluaisi tulla tekemään mutta ei jostain ihmeen syystä voi vaan kysyä! Ja sitten intternetin syövereissä kirotaan näitä "paikanvaltaajia" kun tilanne olisi 99,9% varmuudella korjaantunut kysymällä, että sopiihan tehdä välissä...

Nyt vituttaa :D Viime viikolla salillemme ilmestyi pari kaverusta, jotka muuten reenailevat ihan normaalisti jne. MUTTA! Ne pitää aivan helvetillistä meteliä... tiedän jo mitä herrat syövät aamupalaksi ja mitä tehdään kun tyttöystävän kanssa on ollut riitaa... Ei sitä aluksi ees tajunnu että ne puhuu huutaen, mutta kun niitä juttuja on alkanu kuuntelemaan niin siinä alkaa kasetti hajota käsiin...

Back
Ylös Bottom