Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Alkaa varmaan aika nopeesti haiskahtamaan kun antaa hikisen salipaidan muhia muovipussissa.

Tätähän minä tarkoitin :) Alkuperäinen pottuuntunuthan valitti just kaverin hajusta. Mikä johtunee juuri siitä et annetaan paidan olla siella pussissa muhimassa. Itse vaihdan kyllä puhtaan paidan joka treeniin. Rannesiteistä ja muista kukaan muu oo puhunut mitään. Pussinvaihdoista puhumattakaan.

Joku tän viikon buumi alkaa syömään ihan urakalla...Eli Jos jotain keskivartalo settejä teen penkillä niin ei siihen kuitenkaan sukelleta muina miehinä kysymättä penkkaamaan!! Ikuna en oo sanonu et ei vois välissä tehä jne. Mut jos mä en siinä tosiaan nimenomaan penkkaa ni ei siihen vaa sitä persettä tungeta ja hämmästellä ku vippaan kamani ja painot siihe jalkojen juureen. Jotain tapoja.

Minkälaiset salikäyttäjät ärsyttävät sinua?

Olipa kerran sali-ilta, sielä oli muutamia ihmisiä jotka laittoivat pääni kiehumaan! Tästä lähti ajatus tälläisestä threadista..

1.Paskapää = Hänen olemuksensa ärsytti kun hän juoksi laitteesta laitteeseen ei millään tekniikalla (ei itsellänikään hyvät ole mutta tämän oli kauhea!) ja siis, mikä nopeus. Tämä tyyppi veti kokoajan kuin 100m pikajuoksua.
1Paskapää = JOI PEPSIÄ PERKELE SAMAAN AIKAAN KUN TREENAS

ps. Anteeksi henkilöille jotka ovat tälläisiä, henkilöt pistivät vain päänikiehumaan. Arvostan ihmisiä ja erilaisia ihmisiä mutta en kaikkia, Haha :D! hyvät päivänjatkot:anssi:

Kyllä mua eniten alkaa ärsyttää jos power räkissä väännetään jotain hauiskääntöä tai rannekääntöä ja sarjojen välissä luetaan aina yks Flex magazine kannesta kanteen.

Joku wannabe bodari tuli salille ilmeisesti pienen tauon jälkeen ja alkoi tekemään penkkiä väärällä tekniikalla, perse 5cm ilmassa, toiseksi hän heitti 10kg levypainot lattialle ja tokaisi ''ei tälläisillä tee mitään''. Ei hän pistänyt päätäni kiehumaan, sen sijaan se oli hiukan koomisen näköistä.

Muutaman tyypit salilla jaksaa tuijottaa JATKUVASTI kun koittaa jotain tehdä.. yleensä se ei haittaa, mutta tuntuu välillä se ottaa aivoon kun kuitenkin suurinosa tekee treeninsä treeninä eikä siellä kato arvostelevasti!

Sit muutama heebo kun tekee vaikka penkkiä tai kyykkyä niin 100kiloon asti lisäillään n. 2kiloa kerrallaan painoa ja aloitetaan semmoisesta 20kilosta... eli penkissä menee noin puolituntia aikaa + siihen väliin luetaan lehteä 5min sarjojen väliin!

Monesti myöskin magnesiumin käyttö kun sitä on sitten jokapaikassa ympäri salia. Onneksi vain muutama tyyppi sitä salilla käyttää jossa käyn vakituisesti. Käytetään helvetti magnesiumia sekä vetoremmejä penkissä vaikka painot ei ole kuin 40kilon luokkaa.

Siinäpä niitä...saapahan kunnon agren päälle kun nämä heebot ovat salilla :D

Ps. Myös muutama ählämi käy samalla salilla ja ne lausuu jotain ihme rukouksia ennen sarjaa ja älisee väliin jotain..onneksi nykyään omistan mp3-soittimen niin ei taustalta kuuluvat äänet häiritse=)

Olipa kerran sali-ilta, sielä oli muutamia ihmisiä jotka laittoivat pääni kiehumaan! Tästä lähti ajatus tälläisestä threadista..

1.Paskapää = Hänen olemuksensa ärsytti kun hän juoksi laitteesta laitteeseen ei millään tekniikalla (ei itsellänikään hyvät ole mutta tämän oli kauhea!) ja siis, mikä nopeus. Tämä tyyppi veti kokoajan kuin 100m pikajuoksua.

ps. Anteeksi henkilöille jotka ovat tälläisiä, henkilöt pistivät vain päänikiehumaan. Arvostan ihmisiä ja erilaisia ihmisiä mutta en kaikkia, Haha :D! hyvät päivänjatkot:anssi:

Miten se on pois sun elämästä jos toinen jois vaikka kusta treenatessaan:david:

Mua on viime aikoina alkanut ärsyttää pari nuorta muijaa, jotka käy "treenaamassa" lähisalilla. Iältään ehkä 16-18-vuotiaat muijat vetää tiukoissa kuteissa ja pyllistelee siihen malliin, että kesken kovemmankin keskittymisen voi treenin aikana huomata veren pakkautuvan aivan muualle, kuin siihen lihakseen mitä ollaan treenamassa. Onhan tämä toisaalta mukavaa, mutta on varsin epämiellyttävää kulkea salilla kuin Quasimodo ilman, että kukaan ei kiinnittäisi huomiota outoon kävelytyyliin.

Mitään ei mulla todellakaan ole naisten treenaamista vastaan, mutta aikamoinen keskittyjä saa olla, jos ei joskus sattumalta vilkaise nuorta ja tiukkaa lihaa....:jahas:

Ei vittu. "Paskapää" = juoksee huonolla tekniikalla/juo pepsiä treenin aikana? :confused: :jahas:

Eipä mua nyt mikään niin suuresti ärsytä, lähinnä surettaa langanlaihat kaverit jotka tekevät hauista ja rintaa neljästäsadasta kulmasta ja sitten vetävät tyytyväisenä palkkarin päälle että josko se patti kasvais. Joskus tekis mieli sanoa kun neljättä liikettä hauikselle aloitetaan että heittäkääs se liike nyt helvetiin ja kyykkyä, leukoja, mavea, kulmasoutua yms. tekemään. Tähän asti olen kuitenkin ollut ihan hiljaa ja keskittynyt omaan treeniin.

En jaksa keskittyä muiden treeniin, jos eivät häiritse todella omaa elämää ja en muista kovin pellejä nähneeni. Ei tule nyt yhtään mieleen. Voi jotain neuvoa, jos siltä tuntuu, paskalla tekniikalla tekeville, mutta oma päiväni ei usein mene pilalle, kun jotkut siellä vetää 120kg penkissä perse ilmassa 10cm, koska ei minun ei vakavasti ottaen kannattaisi mennä siihen mitään sanomaan :D .
Miten se on pois sun elämästä jos toinen jois vaikka kusta treenatessaan:david:
Näin.

Mutta
Mua on viime aikoina alkanut ärsyttää pari nuorta muijaa, jotka käy "treenaamassa" lähisalilla. Iältään ehkä 16-18-vuotiaat muijat vetää tiukoissa kuteissa ja pyllistelee siihen malliin, että kesken kovemmankin keskittymisen voi treenin aikana huomata veren pakkautuvan aivan muualle, kuin siihen lihakseen mitä ollaan treenamassa. Onhan tämä toisaalta mukavaa, mutta on varsin epämiellyttävää kulkea salilla kuin Quasimodo ilman, että kukaan ei kiinnittäisi huomiota outoon kävelytyyliin.

Mitään ei mulla todellakaan ole naisten treenaamista vastaan, mutta aikamoinen keskittyjä saa olla, jos ei joskus sattumalta vilkaise nuorta ja tiukkaa lihaa....:jahas:
Tuollainen jo häiritsee keskittymistä. Nähdäkseni oma pikkukylän (kuitenkin laadukas) sali on aika miespitoista että siellä on ihan toisenlaista herkkua :kippis1: .

Toisaalta se on myös ärsyttävää jos joku besserwisser mr. ultrapuhdas eristäjä guru tarkkailee tietäväisenä kun tekee perusliikkeitä mahdollisiman tehokkaasti, eli niin että käytetään mahdollisimaan paljon lihaa hyväksi vs. yritetään eristää vain yhtä lihasta ja pidetään niitä jalkoja korvissa kun penkataan.

Uskalla siinä sitten mennä vielä treenaamaan vajaita toistoja tai isometrisiä pitoja yli 100% painoilla.

p.s.
Mutta se perse kyllä pitää olla penkissä kiinni, siitä ei voi neuvotella. Piste.

eipä siellä salilla mikään muu ärsytä kuin kaverit, ketkä eivät keskity omaan treeniin, vaan kyttäävät mitä muut siellä tekejät, juovat tai puhuvat. eikö se kuitenkin ole jokaisen oma asia mitä tekevät? ;)

Mitä se sua ärsyttää, jos joku treenaa niinkuin haluaa. Ehkä sillä on vain tarkotus saada kova hiki ja syke, sekä hieman lihaskuntoa.

Ja mitä se varsinkaan sua haittaa jos joku juo salilla pepsiä? Mitä helvetin väliä sillä sulle voi olla?

Semmonen kyllä ärsyttää, kun juuri esim penkkipunnerrus penkillä tai rakissa pitää tehdä ranskista jne.

p.s.
Mutta se perse kyllä pitää olla penkissä kiinni, siitä ei voi neuvotella. Piste.

Eipä se niin paha asia ole jos perse nousee 5cm kunhan penkeistä ei tule sellaisia hirveällä pompulla, perse katossa ja vinosti ylös-tekniikalla tehtyjä. Itellä nousee aina tuon 5cm verran mutta teen kaikki nostot pysäytyksellä ja muuten puhtaasti.

Lähinä ärsyttää sellaiset treenaajat jotka jättävät painot laitteisiin lopetettuaan. Siinä sitten tiedä tekeekö se vielä vai ei.

Sama, 10 minuuttia katellu kyykkytankoa että josko siihen joku tulis ja ajattelee että ei siinä kukaan tee, no joku kuikelo heti sieltä juoksee ja sanoo että on sarjat kesken...:jahas:

Kaikenmaailman vitkuttelijat. Tästä voinee syyttää paskaa ja ahdasta salia, jonne sitten änkee porukkaa niin helvetisti, mutta ne jotka pitävät niitä +3min (välillä 10 minuutinkin) taukoja.

Se on aivan sama miten joku siellä penkkaa tai juo pepsiään, tuleehan sitä joskus vähän hymähdeltyä pään sisällä kun joku penkkailee munat katossa.

minunlaiset paskiaiset jotka hymyilee ittekseen ja saattaa joskus hyräillä biisejä joita radio soittaa.

Harvemmin mua salikäyttäjät ärsyttää ollenkaan, mutta kaikenlainen tuijottaminen on välillä häiritsevää. Rohkeesti vaan juttelee jos jotain asiaa.

Back
Ylös Bottom