Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa se, että salilla on porukkaa aina yhtenä väyrysenä kun sinne menee. Vituttaa myös se että salilla on "ihonpoistosuihku", välistä kiehuvan kuumaa vettä ja välistä niin saatanan kylmää.
Miten apinoita te oikeesti olette? Tottakai jos mulla on ohjelmassa vaikka 8x3 niin mä teen 8x3. Jos joku suomalainen perusjuntti ei uskalla avata suutaan ja kysyä voiko tehdä välissä niin senkun odottaa.
En ole perusjuntti enkä täysin suomalainenkaan ;) Mutta mutta, ehkä olin vähän turhan jäärä ja turhaa täällä avauduin. Ensikerralla maltan sitten venkslata rojut.:joulu7:
Asiasta on toistuvasti huomautettu ja veijari muistaa sen n.viikon...Samalla miehellä aina samat treenikamat,muovipussissa tietenkin.(
Sitten tehdään raskaampia liikkeitä prässin tilalla. Niissä ei yleensä painot lopu.;)Varsinkin jalkaprässissä vituttaa kun loppuu painot kesken:curs:, vaikka reisissä olis vielä ruutia jälellä.
Niii...kai tässä nyt oli pointtina se että ne samat treenikamat ei käy sieltä pussista pois treenien välillä.