Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Sepsis sanoi:
Suosittelen hylkäämään sen tamppiareenan ja siirtymään päätalon salille jos meinaa tosissaan treenata. Itse olen Tampilla käynyt tasan kerran kun ei ollut vielä kulkuoikeuksia alasalille, mutta siitä on jo kohta 3 vuotta ja nykyään ei tulisi mieleenkään tampilla jumppailla.

Tamppi on huvipuisto ei punttisali.

Käyn molemmilla saleilla. Se päätalon sali on vaan tällä hetkellä vähän kuppanen, ku lämpötila siellä on joku +60 astetta ja se haju... varmaan saman verran. :neiti:

Ei ole tosiaan kahta sanaa, kummalla salilla tulee käytyä jahka siellä ilmastointi alkaa pelaamaan ja suihkut saadaan taas toimimaan. Tampilla tulee aamuisin käytyä, ku on luennot usein siinä lähellä Festiassa.

hmm,kaipa rakkaasta harrastuksesta vois miettii huonoja ja ärsyttävii juttujaki :)

ärsyttää ensteks et salin sauna on tosi vammasesti päällä arkisin 10-19 ja viikonloppusin kii.
Jotkut tietyt ihmiset siel,muutama kunnon kyylä perkele.alkuu häpeilin mut nyt vaa oikee vetää kovemmin hampaat irves jos huomaa jonklu möllöttävän..
kerran yks heppu kehtas tulla kesken sarjan juttelemaan.
hmm,vapaitten painojen puoli on silleensä liian pieni et välil on aikamoista asettelua mahtuu tekee tyyliin vipareit sivuille, viel ku mielellään näkis peilistä et liike menis oikeen.sit kaikki niskatuet on aina kadoksissa tai repaleisii..ei tälläsen kyniksen niska kestä kyykkyy ilman pehmikkeitä :D
no eipä nuo nyt niin kummosia ollukkaan, lähinnä isoimmat vitutuksen aiheet tähän harrastukseen liittyen on ihmisten suhtautuminen ja päivittely,mut mitäs me pienistä ku ei pienetkää meistä..

Mua ärsyttää:
-Lähtee fillaroimaan salille jos sataa.
-Jos sali on aivan täynnä.
-Jos oon unohtanu esim pyyhkeen kotiin.
-Jos on lihakset on tullu hirveen kipeeks salilla.
-Jos salilla ei oo hyvän näköisiä emäntiä :D

[oneliner] kilppuli; kyykkytanko ei tule niskaan, eikä se oikeassa paikassa tunnu epämiellyttävältä. [/oneliner]

Loukkaantumiset.

[oneliner] kilppuli; kyykkytanko ei tule niskaan, eikä se oikeassa paikassa tunnu epämiellyttävältä. [/oneliner]

danke, tiiän ettei tuu ihan niskaan mut mul on kyl valitettavasti semmoset luunmöllisköt vielä töröllään tuol et ikävältä tuntuu...

Salilla käynnis potuttaa eniten
1.Jos sali on liian täynnä
2.Jos sali on täynnä kyylääjiä
3.Jos ilmanvaihto ei pelaa
4.Jos painot jätetty telineisiin/mihin sattuu
5.Nämä 14-15 vuotiaat narukädet jotka tekee aivan liian suurilla painoilla ja aivan väärin
6.Jos pieniä lapsia on otettu salille mukaan
7.Salikortin hinnan nousu
8.Laitteiden huono laatu
9.Liian pienet omat painot

-joku treenikamoista jää kotiin puolen tunnin kävelyn jälkeen (jalkatreeneissä kengät!)

-magneettikortti on hajalla taas (kerran meinasin täräyttää ikkunasta läpi salin ovea)

-pitkä kyyläys ärsyttää, koska tuntuu että on valvovan silmän alla mitä ikinä tekeekin.

-treenipainot tippuvat yhtäkkiä

-vetämätön olo mutta silti on pakko painaa pitkää päivää

-itse laitteita ei ole eri liikevariaatioilla kuin esim yksi

-treenien skippaus tuo aivan mahtavan vitutuksen tunteen mikä kestää koko ajan

-yksinkertaisesta jos ei pääse reenaamaan iskee kestovitutus niin kauan ennekuin pääsee takaisin kuvioihin

-joku kehon osa vihoittelee

-liian tiukis kuteis olevat muijat salilla (nykyään en vilkaisekkaan kuin muutaman kerran heh)

-ehkä nää sählypojat isolla haba-rinta-syndroomalla ja paskal tekniikal/liian isoil painoil

-vaikka joskus tulee jossain liikkeissä lipsuttua itse tekniikoissa vahingossa, niin se että näkee jonkun nuoren tekevän prässiä ihan helvetillisellä tekniikalla niin, että polvet notkuu ja rutisee ja kolkkaa yhteen (mutta en ole viitsinyt heille mainita asiasta, vaan antanut olla)

Ja lopuksi olisi ihanteellista omistaa oma sali missä olisi kaikki pelit ja vehkeet viimosen päälle ja kunnon tasoa eikä ketään muuta puhkimassa.

-joku treenikamoista jää kotiin puolen tunnin kävelyn jälkeen (jalkatreeneissä kengät!)

-magneettikortti on hajalla taas (kerran meinasin täräyttää ikkunasta läpi salin ovea)

-pitkä kyyläys ärsyttää, koska tuntuu että on valvovan silmän alla mitä ikinä tekeekin.

-treenipainot tippuvat yhtäkkiä

-vetämätön olo mutta silti on pakko painaa pitkää päivää

-itse laitteita ei ole eri liikevariaatioilla kuin esim yksi

-treenien skippaus tuo aivan mahtavan vitutuksen tunteen mikä kestää koko ajan

-yksinkertaisesta jos ei pääse reenaamaan iskee kestovitutus niin kauan ennekuin pääsee takaisin kuvioihin

-joku kehon osa vihoittelee

-liian tiukis kuteis olevat muijat salilla (nykyään en vilkaisekkaan kuin muutaman kerran heh)

-ehkä nää sählypojat isolla haba-rinta-syndroomalla ja paskal tekniikal/liian isoil painoil

-vaikka joskus tulee jossain liikkeissä lipsuttua itse tekniikoissa vahingossa, niin se että näkee jonkun nuoren tekevän prässiä ihan helvetillisellä tekniikalla niin, että polvet notkuu ja rutisee ja kolkkaa yhteen (mutta en ole viitsinyt heille mainita asiasta, vaan antanut olla)

Ja lopuksi olisi ihanteellista omistaa oma sali missä olisi kaikki pelit ja vehkeet viimosen päälle ja kunnon tasoa eikä ketään muuta puhkimassa.

Tässähän kaikki jo tulikin :D Tosin minua ei nuo naisten tiukat vaatteet häiritse, enemmänkin nämä sattumat, mitä joskus on tullut vastaan eli miehet boksereissa salilla ;)

Itseä ottaa päähän se, että liian usein vaan väsyttää, eikä jaksais lähteä salille, ja toiseks nolottaa tehdä pelkillä tangoilla (kyykky+penkki) kun on ihan alottelija vielä.. vaikka toisaalta, kaikkihan aloittelijoita joskus on ollut :) .

Ja hieman OT, mut tuosta tuijottelusta. Täytyy nyt myöntää itse syyllistyvänsä ns. tuijotteluun, sillä koska oon uus, niin usein tulee katsottua kun selkeästi joku kauemmin käynyt tekee jotain liikettä, että miten se sen tekee, et teenkö mä nyt sen oikein. Ja toiseks, kyllä sitä täydellä kunnioituksella ja ihailulla kattoo muita naisia, jotka on upeassa kunnossa :thumbs: sitä voi vaan haaveilla pääsevänsä samaan.

Ei ehkä niin vituta vaan toivoisin että hyvät ihmiset, kertokaa sille aloittelijalle sielä salilla, kuka tekee polvet notkuen ja rutisten sitä prässiä, että noin ei kannata tehdä. Ei hän välttämättä sitä itse tajua ellei hänelle sano.

Tietty asia erikseen nämä "älä neuvo mua, kyl mä tiedän" - tyypit.

Salilla käynnis potuttaa eniten
3.Jos ilmanvaihto ei pelaa
5.Nämä 14-15 vuotiaat narukädet jotka tekee aivan liian suurilla painoilla ja aivan väärin
6.Jos pieniä lapsia on otettu salille mukaan

Kaikki nämä löytyy salilta jossa käyn. :down:

Eikä edes vituta.:D

iiks! Tulee noist teiän potutuksen aiheista aika hyvin se mielikuva, et väärin tekevät ärsyttää ja ne jotka yrittää kattoo miten oikein tehään, ärsyttää myös. Miten voi oppia? Onneks käyn kohta öisin salilla ni en ärsytä ketään tuijottelulla...:D Eiks väärin tehtynä tuu paikat kipeiks väärist paikoist, ellei nivelet varoita vääräst asennost ajoissa? Kyselen vaan :offtopic: ku en kehtaa tuijotella tai kysellä ni opettelen sit kantapään kautta...:lol2: Ja tää ei ollu vittuiluu vaan aito kysymys.
Itellä ärsyttää saleilla huono ilmastointi ja voimakas "tuoksuiset" ihmiset.

Ainut mikä ärsyttää on pakolliset tauot, koska jo parissa kuukaudessa menettää edellisen vuoden kehityksen melkeinpä ja takaisin se tulee siinä vuodessa niinkuin alunperinkin! Eli kovat jumikkeet jotka eivät syystä tai toisesta suostu aukeamaan kuin totaali levolla ja sairaudet, ne hajottaa ja pahasti.

nimim. Olkapää kipeänä ja flunssaa päällä ja tulokse ovat hiukan heikompia kuin viimevuonna tähän aikaan :jahas:

Se vituttaa jos joku apina treenaa samassa paidassa joka kerta,haisee 3 metrin päähän eikä käytä suihkussa saippuaa...Koko pukuhuone haisee kun elävä perse pyörii siellä.Muuten ei ota mikää päähän,eihän siellä viittis käydä jos kaikki ottais aivoo.Mutta joillekin on liikaa että pesis treenikamat ja ostais suihkusaippuan:)

Eniten ottaa päähän ,jos palkkari on jääny sinne keittiön pöydälle.Pariin otteeseen on jäänyt treenihousut kassista ja joutunut treenaan FARKUT jalassa!!:(
Jääkiekkoilijat salilla..tulee ihanan tuoksuinen hikipuvun haju:urjo: (salia vaihdettu ,ei tätä ongelmaa enää) Ja kaverit jotka tekee 2h penkkiä:curs:

Pariin otteeseen on jäänyt treenihousut kassista ja joutunut treenaan FARKUT jalassa!!:(
Noh itselläni on muutaman kerran jäänyt treenihousut ja jouduin treenaamaan farkut jalassa JALAT! Noh Hack-kyykkyä sitten menin tekee niin vikan setin puolessa välissä kuulu raks ja polvesta repes ne faarkut.:jahas:

Ja kaverit jotka tekee 2h penkkiä:curs:
Siinä voi käydä välisä tekemässä. Kun vaan kysyy. Itselläkin on välilä semmosia 30-40 minuutin penkki ja kyykkytreenejä, ja aina voi välissä tulla tekemään.

Back
Ylös Bottom