Samoja paljolti kuin muillakin, mutta pääsempä kerrankin avautumaan:
1 Salille pitää mennä vasta iltamyöhäsellä, 8'n pintaan. Ennen sitä on jokapaikka niin täyteen tumpattu ettei meinaa sekaan mahtua, vähintäänkin jumpista ylijääneet on heilumassa punttipuolella.
2 Painot jätetään surutta laitteisiin ja tankoihin, tai sitten ne viskellään epämääräiseen röykkiöön laitteiden sivuille. Ei ne telineet oo sinne vaan koristeeksi tuotu ! Stna !
3 Painolätkien pareja saa metsästää kissojen ja koirien kanssa, ja varsinkin jos niitä nojailee smittyn tukia vasten ahistaa mennä hakemaan kun joku tekee siinä. Tuntuu että häiritsee toisen sarjaa vaikka katsonkin itse etten osu laitteen liikeradalle.
4 Naistenpuolella tuijottelijat. Juu, ehkä kaikki ei oo samanlaisia puolenkilonpuntilla jumppaajia :jahas: .
5 Musiikki on yleensä aikasta syvältä ja poikittain. Hyvä ettei jotain rentoutuskasettia soiteta. Ja sitten niin lujalla että jos hommais mp3'n niin peittäisköhän se ees tuota tiluliluliitä... Joskus onneksi rautapuolella sattuu soimaan raskaampaakin. Taidan siltikin seuraavaksi sijoittaa soittimeen.
6 Tyypit jotka haahuilee ympäri salia sarjataukojen aikana. Vartin tauot ja appajee jos menee purkamaan painoja pois (vrt kohta2) että sais itse treenattua niin tyyppi paukkii paikalle toiselta puolelta salia että 'mulla kesken siinä vielä'.
7 Hilavitkuttimet; sali on panostanu laitteisiin sitten oikein kunnolla. Yks huone täynnä vitkuttimia joilla ei tee mitään, asemoituna videotykin eteen että saa vahdata töllöä treenatessa. Jaa, on siellä se isoisänaikainen 'avustettuleuanvetoteline'.
8 Toisen smittyn heiluva penkki.
9 Omat sekundalihakset. :itku:
10 Aina kun treenin saa kulkemaan kunnolla, tulee flunssa. Onneksi ei oo vielä menny mitään rikki, (vrt kohta8) näillä painoilla tuskin saakaan...
11 Saunan ovi on melkein aina auki suihkutilaan, suihkun jälkeen on taas hiki pinnassa saunalämpöisessä kylppärissä. Ja saunassa se vesikiulu on aina tyhjä ja täytettävä.
Vaan, silti en tätä vaihtais pois. Salille on monta kiloa stressiä jäänyt painoihin ja tankoihin. Henkilökunta on mukavaa ja jää treenin jälkeen hyvä mieli.