Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

-Henkilöt jotka jättävät painot tankoihin

-Ruuhka

-Egostelijat, jynssätään sitä hauista hirveellä heijauksella

-Tyypit, jotka varaavat penkin kaverinsa kanssa tunniksi ja keskustelevat kovaan ääneen lähinnä siitä kuinka tuli viikonloppuna dokattua ihan kauhian paljon:curs:

Siinäpä niitä jo olikin

Kyykkypaikalla oli joku hoikka sälli, varmaan jotain 16-17v, tekemässä kyykkyä. Tangossa oli 70kg ja hillittömällä kihinällä kuuden sarjoja - mun silmiin ok tekniikalla jopa.

Ekan sarjan jälkeen vieressä olevalle penkkipunnerruspaikalle tuli kolme hyvin tukevassa kunnossa olevaa kaveria ja rupesivat tekemään penkkiä, alkupainoina 100kg. Ja jokaisen neljän sarjan päälle puhuivat kovaan ääneen siitä kuinka kukkakepeille pitäisi olla ihan oma fitness-puolensa, osoittaen sanansa sinne kyykkypaikalle päin.

Kyykkääjänuorukaisen korvat punehtui siinä määrin ettei voinu olla huomaamatta... Tehtyään yhteensä kolme kuuden sarjaa hän lähti sitten pois naama punaisena. Nämä kolme penkkaajaa sitten rupesivat vääntämään sellasta tyypillistä settiä siitä kuinka monta sataa kiloa menis jos tosissaan koittais jne. jne.

Penkin tehtyään lähtivät pois jättäen painot tankoon ja penkin hiestä märäksi. Tietysti painuivat suoraan pihalle suihkussa käymättä.

Voi "että", kun pistää vihaksi.

Järjestyksen miehenä harmittaa epäjärjestys, eli painot on sikinsokin telineissä, vaikka ne vois olla sillain hienosti koon mukaan lajiteltuina. Varsinaista vitutusta on taas viimeksi aiheuttanut eräs vanhempi jantteri, joka haisee tiukasti pinttyneelle hielle ja paskalle. Ihanaa kyykätä, kun pitää samalla yrittää enkkaa myös hengityksen pidätyksessä.

Olipa vitun keiloja sällejä. Olisit säkin ruvennut puhumaan suureen ääneen miten läskeillä ääliöillä pitäisi olla omat tilat.

Tämä siis timselle.

gmarx sanoi:
Järjestyksen miehenä harmittaa epäjärjestys, eli painot on sikinsokin telineissä, vaikka ne vois olla sillain hienosti koon mukaan lajiteltuina.

Päivän naurut tuli salilla tänään, kun keskusteltiin juuri tästä painojen epäjärjestyksestä... huomattiin sitten, että siinä painotelineessä minkä vieressä seisoskeltiin oli rivissä yksi kappale lähes jokaista painoa mitä salilta löytyy, 1,25kg:sta ylöspäin. Ei yhtään samaa painoa. Että näin meilläpäin... :lol2:

No tänään minä ite, koska en jaksanut lähteä salille jalkoja reenailemaan. Sentään kotitreenissä tuli vatsoja tehtyä. Mulla tahtoo muutenkin olla se että jos luistetaan treenistä niin se osuu aina jalkapäivälle. :(

Yleisesti eniten vituttaa se että painot jätetään tankoihin.
Esim. salilla jossa käyn käy myös yksi pienenkokoinen n.50v. ukkeli joka tekee joka kerta aivan joka liikettä mitä salilla pystyy ja se jättää joka helvetin tankoon painot paikalleen. Samoin salilla käy pari kaappia jotka jättää aina kauheet raudat tankoihin. Mukavaa jonkun hennon naisenkin sit alkaa tekee jotain kun kaikki voimat menee jo siihen että saa tangon tyhjäks. Ja salilla lukee monessa paikassa että painot takaisin telineisiin.

Vanhalla salilla jossa kävin kävi yks sellainen mörssäri joka teki AINA kolmea liiketta "kerrallaan" , penkkiä, habaa ja kolmatta en muista. yleensä siinä meni noin tunti kun se teki niitä liikkeitä. penkissä oli aina vähintää 140kg tangossa ja hauis tangossa myös oli paljon... oon huono selittämään mut sanotaan nyt suoraan että sen tunnin aikana muilla ei ollut asiaa niihin liikkeisiin...:itku:

Onpas täällä kiukkusta porukkaa! :rolleyes:

Mua ei häiritse mummot eikä kiinteyttäjätytöt eikä edes "liian kevyillä painoilla treenaavat" - jokainen tyylillään. Mitäs se muille kuuluu. Sen ymmärrän, että selvästi väärällä tekniikalla treenaavat häiritsee (tekee pahaa katsella). Musiikkikaan ei oo pahemmin riipinyt, paitsi se, että salilla soi välillä Crazy Frog... KUKAAN halua kuullu sellasta, missään tilanteessa!

Mua nyppii sellaset vanhemmat, jotka antaa lastensa leikkiä muutenkin ruuhkaisissa laitteissa salilla. Ja sitten jos uskaltaa ystävällisesti sanoa mukulalle, että viitsisitkös leikkiä tuossa sivummalla, niin saa vanhemmilta erittäin rumia katseita. Vaikka nämähän on vaan poikkeuksia.

Yleisesti ottaen treenaminen on aika älyttömän kivaa. :)

1. Hikoilu
2. Painavien esineiden nostelu
3. Kaikki tekee kaiken väärin paitsi minä

No ei läppäläppä.

Sanoisin että salilla vituttaa yksinkertaisesti eniten egoilijat, jotka nostelee noin puolet painavempia painoja kuin mitä he tyylipuhtaasti jaksaisivat nostaa. En tiedä miksi häiritsee koska eihän se mun treeniin vaikuta millään tavalla, mutta häiritseepä kuitenkin.

TTY:n salilla (Tamppi-areena) on viime aikoina vituttanut eniten ne espanjalaiset tms. vaihtarit, jotka tulee salille noin kymmenen hengen porukassa katsomaan viereisellä palloilukentällä lentopalloa pelaavia/jumppaavia tyttöjä/naisia.

Maanantaina paloi käpy aivan totaalisesti, ku sällit tukki kyykkypaikan kokonaan tekemällä siitä katsomon. Oli hienoa tehdä kovia 15 toiston sarjoja, ku sarjan päätteeksi ei voinu laittaa tankoa takas telineeseen, ku joku apina roikkuu siinä. prkl...

Niin ja tämä avautuminen ei kohdistunut nimenomaan espanjalaisiin/muihin ulkomaalaisiin, ne nyt vaan sattuu aina olemaan niitä vaihtareita, jotka ei osaa käyttäytyä salilla. Useimmat vaihtarit on kuitenkin onneksi ihan asiallisia.

Kaikilla saleilla missä olen käynyt on normaalisti laitettu painot paikalleen, paitsi hauistangossa. Siinä on aina painot, en ymmärrä miksi kaikissa muissa laitteissa/tangoista otetaan painot pois mutta noihin yksiin tankoihin jätetään aina.

Hämmer sanoi:
TTY:n salilla (Tamppi-areena) on viime aikoina vituttanut eniten ne espanjalaiset tms. vaihtarit, jotka tulee salille noin kymmenen hengen porukassa katsomaan viereisellä palloilukentällä lentopalloa pelaavia/jumppaavia tyttöjä/naisia.

Maanantaina paloi käpy aivan totaalisesti, ku sällit tukki kyykkypaikan kokonaan tekemällä siitä katsomon. Oli hienoa tehdä kovia 15 toiston sarjoja, ku sarjan päätteeksi ei voinu laittaa tankoa takas telineeseen, ku joku apina roikkuu siinä. prkl...

Suosittelen hylkäämään sen tamppiareenan ja siirtymään päätalon salille jos meinaa tosissaan treenata. Itse olen Tampilla käynyt tasan kerran kun ei ollut vielä kulkuoikeuksia alasalille, mutta siitä on jo kohta 3 vuotta ja nykyään ei tulisi mieleenkään tampilla jumppailla.

Tamppi on huvipuisto ei punttisali.

salin omistaja....
junttura, lihaniska (ei positiivisessä mielessä)
ei tiedä mitään asiakaspalvelusta..:(
vittuilee, EI tervehdi ja MUISTAA näyttää asiakkailleen,
kun on itesellään huono päivä, ELI 3-4päivää/viikko...:zzzz:

kaikki ihmiset jotka luulevat tulevansa paremmiksi ihmisiksi kun on voimaa tai lihasta, jotkut syyllistyvät narsismin varjolla jopa valehtelemaan penkkituloksensa suuremmaksi.. en tiedä vituttaako vai huvittaako tuo enemmän..

iso-erno sanoi:
kaikki ihmiset jotka luulevat tulevansa paremmiksi ihmisiksi kun on voimaa tai lihasta, jotkut syyllistyvät narsismin varjolla jopa valehtelemaan penkkituloksensa suuremmaksi.. en tiedä vituttaako vai huvittaako tuo enemmän..
Just,nämä muakin ärsyttää.

Salilla ärsyttää ne ihmiset, ketkä tulee puhumaan torinon olympialaisista ja yrittää luoda turhaa keskustelua spekulaatiosta, kumpi voittaa, mihin ei pysty saamaan vastausta.
Antaisivat minun olla rauhassa, voi minua reppanaa :(

Samoja paljolti kuin muillakin, mutta pääsempä kerrankin avautumaan:
1 Salille pitää mennä vasta iltamyöhäsellä, 8'n pintaan. Ennen sitä on jokapaikka niin täyteen tumpattu ettei meinaa sekaan mahtua, vähintäänkin jumpista ylijääneet on heilumassa punttipuolella.
2 Painot jätetään surutta laitteisiin ja tankoihin, tai sitten ne viskellään epämääräiseen röykkiöön laitteiden sivuille. Ei ne telineet oo sinne vaan koristeeksi tuotu ! Stna !
3 Painolätkien pareja saa metsästää kissojen ja koirien kanssa, ja varsinkin jos niitä nojailee smittyn tukia vasten ahistaa mennä hakemaan kun joku tekee siinä. Tuntuu että häiritsee toisen sarjaa vaikka katsonkin itse etten osu laitteen liikeradalle.
4 Naistenpuolella tuijottelijat. Juu, ehkä kaikki ei oo samanlaisia puolenkilonpuntilla jumppaajia :jahas: .
5 Musiikki on yleensä aikasta syvältä ja poikittain. Hyvä ettei jotain rentoutuskasettia soiteta. Ja sitten niin lujalla että jos hommais mp3'n niin peittäisköhän se ees tuota tiluliluliitä... Joskus onneksi rautapuolella sattuu soimaan raskaampaakin. Taidan siltikin seuraavaksi sijoittaa soittimeen.
6 Tyypit jotka haahuilee ympäri salia sarjataukojen aikana. Vartin tauot ja appajee jos menee purkamaan painoja pois (vrt kohta2) että sais itse treenattua niin tyyppi paukkii paikalle toiselta puolelta salia että 'mulla kesken siinä vielä'.
7 Hilavitkuttimet; sali on panostanu laitteisiin sitten oikein kunnolla. Yks huone täynnä vitkuttimia joilla ei tee mitään, asemoituna videotykin eteen että saa vahdata töllöä treenatessa. Jaa, on siellä se isoisänaikainen 'avustettuleuanvetoteline'.
8 Toisen smittyn heiluva penkki.
9 Omat sekundalihakset. :itku:
10 Aina kun treenin saa kulkemaan kunnolla, tulee flunssa. Onneksi ei oo vielä menny mitään rikki, (vrt kohta8) näillä painoilla tuskin saakaan...
11 Saunan ovi on melkein aina auki suihkutilaan, suihkun jälkeen on taas hiki pinnassa saunalämpöisessä kylppärissä. Ja saunassa se vesikiulu on aina tyhjä ja täytettävä.

Vaan, silti en tätä vaihtais pois. Salille on monta kiloa stressiä jäänyt painoihin ja tankoihin. Henkilökunta on mukavaa ja jää treenin jälkeen hyvä mieli.

Back
Ylös Bottom