Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

VelttoV sanoi:
Vituttaa kun rauta painaa liikaa. Sarjapainot on liian pienet, kun ei isompia jaksa ja ei kehity niin hyvin kun painot on niin pieniä... :D

Mä en osaa penkkipunnerrusta yhtään, tai se tuntuu pahalta. Sitten taas jalkaliikkeissä painot on jo äijämäiset ja saa pelätä, että loukkaa selkänsä tai jotain.

Sama vika rahikaisella. Vituttaa kun penkki laahaa ja se onkin kaikista ahdistavin liike. Jalat ne vaan kasvaa vaikkei tekis about mitään. Samalla pientä skitsofreniaa: vituttaa treenata yksin, ei ole varmistajaa, mutta toisaalta se on hommassa parasta. Eipähän ole kukaan tuijottelemassa niitä mikkihiiripainoja ja naureskelemassa.

Olenpa löytänyt hyvän salin. Kun en mitään muuta potutuksen aihetta keksi kuin tuntemattomien ihmisen säärikarvat suihkuhuoneen lattiakaivossa. YÖK!

Niin, treenissä sinänsä potuttaa tietysti kehittymisen hitaus. Mutta eiköhän siitä voi syyttää lähinnä vain itseään, tässä minä nytkin vain treenaan sormia enkä ole salilla (tekosyynä puoli flunssaa).

Tänään sain minäkin tutustua tässä aiheessa jo mainittuun potutuksen aiheeseen...

Menin jalkaprässiin, ja minua ei siis missään vaiheessa vähääkään pierettänyt (oikein lupaava alku kertomukselle :D). Otin siinä sitten lämpöä 120 kilolla, ja mietin siinä painoa ylös potkiessani, että "ihme touhua se jalkapäivän pieretyksestä valittaminen, jotkut n00bit ei vaan osaa pidätt..."
JA VOI VITTU SAATANA.
Kun otin painot oiiikein syvästi alas, lahjoitti takalistoni maailmalle helvetin äänekkään ja terävän kaasupurkauksen. Onneksi oli todella vähän (ja kaiken lisäksi tuntematonta) porukkaa salilla, muuten olisin ehkä ruvennut esittämään, että ääni tuli vaikka esim. polvilumpiostani (ja rusahtanut polvihan tunnetusti haisee armottomasti paskalle :rolleyes: ).
Noin minuutti tapahtuneesta jälkeenpäin, hajun juuri hälvettyä, tuli salille koulusta tuttuja naaraita, ja olikin yllättäen kiitollinen olo.

Minua siis potuttaa kehonrakennuksessa:
- ilmavaivat jalkapäivänä
- ++ ne ihmiset vielä kerran, oma punttis kun lottovoiton myötä olisi, niin voisin ihan rauhassa elää kuitupitoisen ravintoni mukaan ilman minkäänlaista naurunkaan pidättelyä :david:

Mutta onneksi en ole yksin, näyttää IRCquoteseissakin olevan tuore tarina kohtalotoveristani, jolla on ollut huonommat olosuhteet tempulleen :whip:

- Lämmittely. Haluaisin käydä suoraan asiaan, mutta pakkohan se on ensin lämmitellä. (Treenin päätteeksi aerobista kyllä jaksaa tahkota... :jahas: )
- Salilla ei ole käytössä avainkorttia. (Ei sinne aukioloaikojen ulkopuolella kovin usein tulisi mentyä, mutta silloin kun menisi, niin kyllä ottaa päähän kun sali on kiinni.)
- NRJ
- Jos "mun" kaappi on varattu :rolleyes:

-Lämmittely, siksi en tee sitä IKINÄ missään juoksulaitteis. Lämmittelen kyllä siis painoilla.

-Joo, just se jos MUN kaappi on varattu

-Jos juomapullo unohtuu

-Tukka on likanen, inhottaa ja haittaa treeniä:D

-Jos kainalokarvat on unohtunu sheivaa(harvoin näin käy mutta..)

-Jos treenivaatteet ei ole puhtaat

-alaselkäni jota en voi nyt vähään aikaan treenata=selkätreenit vituillaan ja löysiä

-Toinen salihanskani hävisi

-Jos on valmiiks hullun kylmä ku tulee ja sit pitää vaihtaa vaatteet

-Paska musa

-Aerobisen jälkeinen porsasnaama olo ja ulkomuoto

Mut siis kyl mä muuten rakastan tätä treenii:D

edit: ja jos mp3:sta loppuu patterit just ku alan treenaa ja uusii ei oo lähettyvilläkään!!!!

Eniten vituttaa jos salilla on paljon tungosta ja siitä seuraa se että ilma on hiostava ja on raskas hengittää...sillon ei nouse rauta millään:(

Voisi sanoa että ehkä eniten vituttaa se kun joku m***** on ollut häkissä kyykkäämässä ja jättänyt tankoon 200kg romua, vaikka seinällä lukee varmaa kaverin aivoja isommilla kirjaimilla että raudat pois tangosta homman jälkeen.

:jahas:

Ja toki jos oma treeni ei kulje niin sehän se pahinta on. Ja sitten ne ketkä tuijottaa treenipainoja naureskellen ja sitten ite penkkaavat munat katossa sen jälkeen.

sossia sanoi:
Voisi sanoa että ehkä eniten vituttaa se kun joku m***** on ollut häkissä kyykkäämässä ja jättänyt tankoon 200kg romua, vaikka seinällä lukee varmaa kaverin aivoja isommilla kirjaimilla että raudat pois tangosta homman jälkeen.

:jahas:

Ja toki jos oma treeni ei kulje niin sehän se pahinta on. Ja sitten ne ketkä tuijottaa treenipainoja naureskellen ja sitten ite penkkaavat munat katossa sen jälkeen.

En tiä, mutta mua naurattaa kyllä noi sun sanankäänteet. Hauska mies... :offtopic:

1. Painojen jättely laitteisiin

2. Kaikkein eniten VITUTTAA levypainojen heittely VITTU (kyllä mun mielestä jos ne otetaan jostain niin ei niitä tarvia heitellä lattioille miten sattuu treenin päätteeksi....)

mutta onneksi kun pääset sinne salille ja saat tehtyä kunnon treenin, näät hyviä kavereita SAAT HYVÄN OLON TUNTEEN..

Ei muuta kun hyviä treenejä kaikille :rock:

(sic)

-omat treeniliikkeet kun pakko vetää sairaimmat liikkeet :wall:
-tosibodarit jotka lyö jalkaprässiin 5000 kiloo ja vetää 3 millin liikerataa ja puhisee ihan arvisti :arvi: eli siis toisinsanoen osalla porukalla oleva näyttämisen halu muille.... pitäisi kilpailla omia tuloksia vastaan eikä muita vastaan....
-ruuhka-ajat kun on kaikki laitteet käytössä ja etukäteisväsytys ei onnaa...
-tuijottajat... :urjo:
-se jos ei ole pal. juomaa mukana...
-se että jotkut varaa laitteita ja lukee seiskaa
-:anssi: paskapuhe
Kai se siinä sit olikin:hyper: ... eli siis muut ihmiset... :D...
pakko sanoo kyl et oon aika :david:

Oon niin hc, että tulee käytettyä laitteita aikas vähä. Demitytöt on vaan hyvää silmänruokaa.

- Jotku sadistiset SJMV ja kyykkysarjat näin huonolla hapenottokyvyllä tuntuu pahalle.
- Turha egostelu
- Kateellisena vittuilu ja toisen treenin kuseminen. ESIM. menin taljaan tekemään jonkun 4 jampan väiin, joista 2 treenasi ja 2 puhu paskaa. Ekan oman sarjan jälkeen ne antoivat kahvan aina toisilleen käteen asti ja mulla meni vartti istuessa kun en millään päässyt ninjailemaan siihen väliin.
- Tuijottajat yleensä lopettaa kun tuijotan takas ;)
- Ne, jotka jättää painot laitteisiin. Erityisesti jotku saatanan apinat ku ne jättää jotain 8 15kg lättyä paskakyykyn jälkeen. Muutenkaan en tajua miks niitä pienimpiä lättyjä pitää lastata niin vitusti, vaikka lattialla lojuu yksinäiset 25kg:t. Kympit on aina jonku runkkupenkkaajan tangossa.
- Lattialle syljeskelijät

Måpå sanoi:
Muutenkaan en tajua miks niitä pienimpiä lättyjä pitää lastata niin vitusti, vaikka lattialla lojuu yksinäiset 25kg:t. Kympit on aina jonku runkkupenkkaajan tangossa.
No varmaan sen takia ne pitää 15kg kiekkoja, koska näyttää siltä, että sitä romua on enemmän. Eli jollakin haluaa coolimman juttun. Itse käytän prässissä suurimaksi osaksi 25kg:n kiekkoja.

siks ku ne kympit on kevyempiä ku 25kilon lätkät, eikä niitä lätkiäkään jaksa huvikseen kokoajan vaihdella siihen tankoon, helpompi lyödä esim toiset kympit perään, entä ottaa 1x10 lätkä pois ja ruveta survoon 20kilosta tilalle:). pääsee vähemmällä rasituksella ja jää virtaa itse sarjaan:)

Onhan se kivaa laittaa kisahallilla tanko täyteen 5 kilon levypainoja, jotka on muuten about saman kokosia kun normaalit 20 kilon painot. En voi olla ainut, joka on joskus kokeillut.

- Kuntopiirit. Ok, treenaa kuntopiiriä, mutta et vaan voi olettaa, että koko muu sali odottaa, että SINÄ olet valmis. Ei ole pakko "varata" kaikkia laitteita kerralla.

- Expertit. Siis ei ne, jotka oikeasti osaa ja tietää, vaan ne, jotka on juuri aloittanu, jotka ovat lukeneet paljon kaikkea, ja jakavat tietoaan kysymättäkin.

- Musiikki

- Olenpas vahva kun nostan pitkin v****a. Ei siis kyse mistään lajiharjoitteista tai muista, ne erottaa kyllä, vaan ihan rehellisestä machoilusta. Paljon RRRRRAUTAA! Ai niin, se tekniikka.

- Tekniikassa se, kun joku oikeasti tekee itselleen hallaa. Kyykyssä on näkynyt sellaisia suorituksia, joissa pelottaa, voiko nostaja enää kävelläkään kohta. Kynnys mennä sanomaan on silti aika korkea itselläni.

- Oma heikkous. Ja tyhmyys.

-Ruuhka-ajat, lössii niin perkuleesti että ainoastaan kaikkein "äijimmät" vehkeet on vapaat, eli pena ja kyykky. Ja nää ruuhka-ajan ihmiset ovat yleensä kuntopiiriä tekevät tuijottelevat vanhat mummot.

-Kun jotain unohtuu kotiin, esim. juomapullo, samppoo tai vaikka pyyhe.

Siinä ne kait sitten olikin.

Eräällä hieman pienemmällä (ja halvemalla) salilla kun käyn joskus, niin potuttaa eräs hieman vanhempi "nykyttäjä" mies, joka varaa aina ylätaljan tai ristikkäistaljan puoleksi tunniksi kerrallaan, juuri kun itse olisin niitä tarvinnut...kaiken lisäksi kyseinen herra taitaa asua siellä salilla, koska se on siellä joka ikinen kerta kun menen sinne mihin aikaan tahansa...:david: ai niin, se ei muuten ikinä tee jalkoja!:D

Aiemmin suuremmalla salilla ihmiset (usein muuten naiset), jotka varasivat laitteita itselleen aina niin, että istuivat esim. taljassa palautuksetkin.

Nyt pienemmällä sitten harmittaa se, kun sama porukka käy koko ajan ja ei edes tervehdi salille tullessa. Pikkuhiljaa on sentään alkaneet jo pahimmatkin jäärät tosin moikkaamaan.

Back
Ylös Bottom