Oikeastiko joku ottaa jo tämmöisestä negatiivisia tunteita elämääsä? Jumalauta, meidän elämä on aivan liian hyvällä tasolla....
Mä vaan olen niin negatiivinen ihminen, että kerään itseeni kaikkea negatiivista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeastiko joku ottaa jo tämmöisestä negatiivisia tunteita elämääsä? Jumalauta, meidän elämä on aivan liian hyvällä tasolla....
Miks? Riippuen mihin liikkeeseen käytetty, ni ns. vakiokorkeus vaihtelee ihan semisti.Tästä varmaan mainittukin jo monta kertaa, mutta.. jos otat varmistusraudat pois niin laita ne nyt hyvä ihminen takaisin paikoilleen. Mikä tässä on niin vaikeaa?? Samoin levypainoja ei jätetä tankoon kun oma treeni on tehty. Pienet levyt eivät myös kuulu alimmaisiksi kaksvitosten alle.
Onkohan jollekkin jätkälle taasen ongelma salilla se, että haittaa kun muijat kyylii koko ajanMua ei haittaa yhtään jos mua katsellaan, varsinkin jos hyvännäköiset mimmit katselee päästä varpaisiin, tulee vaan hyvä fjiilis.
Joo, ei malta olla hipelöimättä mun etumusta kun penkkaan ja menee sarja vituiks.Onkohan jollekkin jätkälle taasen ongelma salilla se, että haittaa kun muijat kyylii koko ajan
Ymmärrän tämän siinä mielessä, että on ihan mukava että siinä penkillä on tilaa vähän paremmin omille vaatteille kun lähtee pois vaikka suihkun kautta. Kun totta kai se viereiseen kaappiin asettunut tyyppi tulee sun kanssa myös suihkuun samaan aikaan. Jos pukuhuone on ahdas niin itsekin pyrin valitsemaan pukukaapin niin että olisi hiljaisessa paikassa. Tässä vähän aikaa sitten kävi itselleni esim. niin että kun tulin treenaamasts niin siinä samalla penkillä oli joku nuorten sällien porukka. Yks niistä otti epähuomiossa mun paidan ja kalsarit kun olivat siinä vieressä. Kysyin vain että kumman vaatteet oli hikisemmät. ”Oho sori.” Se vastasi.Oikeastiko joku ottaa jo tämmöisestä negatiivisia tunteita elämääsä? Jumalauta, meidän elämä on aivan liian hyvällä tasolla....
Mä oon nähnyt nyt pari kertaa iltapäivällä käydessä(yleensä käyn aamulla) jonkun nuoren mimmin lyhyessä hameessa treenaamassa. Ihan näpsäkän näköinen, ei siinä mitään, mut aina jää miettimään et mitähän hittoa.Mikä helvetin trendi näil broccoleil on tulla salille jossain yöpuvussa ja aamutossuissa tai släpäreissä? Pakko olla kopioitu joltain rintahauis somejonnelt.
Vähemmänhän se rajoittaa liikkumista kuin housut, jos ei haittaa että pillu ja perse pilkistää.Mä oon nähnyt nyt pari kertaa iltapäivällä käydessä(yleensä käyn aamulla) jonkun nuoren mimmin lyhyessä hameessa treenaamassa. Ihan näpsäkän näköinen, ei siinä mitään, mut aina jää miettimään et mitähän hittoa
Tottahan tuo, ja ei nyt ainakaan itseäni varsinaisesti haittaa jos vilahtelee.Vähemmänhän se rajoittaa liikkumista kuin housut, jos ei haittaa että pillu ja perse pilkistää.
Hurjaa että tää on Suomessaki ihan valtakunnallinen ilmiö. Noh tiktokki tuonu.Mikä helvetin trendi näil broccoleil on tulla salille jossain yöpuvussa ja aamutossuissa tai släpäreissä? Pakko olla kopioitu joltain rintahauis somejonnelt.
Tänääki salil iso lauma näit pelleilemäs ja pitääs itestää vitullist metelii. Istumisee, kännyköille ja pulloille varataan sen rinta tai hauiskoneen ympärilt kaikki muut laitteet ja sit niit saa olla potkimassa vittuun ku nää itekkää tajuu siirtää niit.