Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Oikeastiko joku ottaa jo tämmöisestä negatiivisia tunteita elämääsä? Jumalauta, meidän elämä on aivan liian hyvällä tasolla....

Mä vaan olen niin negatiivinen ihminen, että kerään itseeni kaikkea negatiivista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja jalkaprässistä voi ottaa vittuun ne 50kilon kiekot kun tämmönen vammanen naisimmeinen ei niitä ihan niin helposti saa välttämättä nostettua pois. Kaikilla ei ole lämppäripainona +100kg.

Tästä varmaan mainittukin jo monta kertaa, mutta.. jos otat varmistusraudat pois niin laita ne nyt hyvä ihminen takaisin paikoilleen. Mikä tässä on niin vaikeaa?? Samoin levypainoja ei jätetä tankoon kun oma treeni on tehty. Pienet levyt eivät myös kuulu alimmaisiksi kaksvitosten alle.
Miks? Riippuen mihin liikkeeseen käytetty, ni ns. vakiokorkeus vaihtelee ihan semisti.

Apinat voisivat laittaa banaanin kuoret roskiin!

IMG_2713.jpg

Näitä juttuja pitkästä aikaa lukiessaan on kyllä saanut vahvistusta hyvin sille, että miksi aikoinaan hommasi painot, penkit ja tangot himaan.

Ainut, että kaipaa joskus silmänruokaa salilta..mutta sit taasen kun muistelee niin eipä sitä treenaamisesta sen takia monesti tullutkaan mitään..

Sehän vaan parantaa treenimotivaatiota.

Se mikä ei paranna on kumma että miten ruumiinrakenne vaikuttaa tuloksiin. Jos oot luontasesti pitkä hujoppi niin lihaksissakin on enemmän voimaa oli ne miten narut tahansa. Eilen todistin kuinka aivan hirveällä tekniikalla ilman kunnollisia lämmittelyjä kaveri nosti kohtuu isoja rautoja penkissä. Koordinaatiokin näytti olevan vielä hakusessa.

Mua ottaa pannuun se kun meet salille kunnon motivaatio päällä ja joku herkkureeni luvassa (eli tehokas esim.rintareeni) ja sitten huomaat että siellä on ihan sikana porukkaa ja kaikki paikat varattuina niin ettei pääse tekemään reeniä. Väillä lähden vaan samantien menemään ja loppupäivä menee melko äkäisissä merkeissä. Aamulla melkein pakko mennä jos haluaa täysillä vetää reenin. Mua ei haittaa yhtään jos mua katsellaan, varsinkin jos hyvännäköiset mimmit katselee päästä varpaisiin, tulee vaan hyvä fjiilis.

Joskus häiritsee kun ihmiset vahtaa kun ei itteä kiinnosta miltä näytän. Yleensä tuijottana on joko keski-iän ylittänyt nainen tai joku teini.

Oikeastiko joku ottaa jo tämmöisestä negatiivisia tunteita elämääsä? Jumalauta, meidän elämä on aivan liian hyvällä tasolla....
Ymmärrän tämän siinä mielessä, että on ihan mukava että siinä penkillä on tilaa vähän paremmin omille vaatteille kun lähtee pois vaikka suihkun kautta. Kun totta kai se viereiseen kaappiin asettunut tyyppi tulee sun kanssa myös suihkuun samaan aikaan. Jos pukuhuone on ahdas niin itsekin pyrin valitsemaan pukukaapin niin että olisi hiljaisessa paikassa. Tässä vähän aikaa sitten kävi itselleni esim. niin että kun tulin treenaamasts niin siinä samalla penkillä oli joku nuorten sällien porukka. Yks niistä otti epähuomiossa mun paidan ja kalsarit kun olivat siinä vieressä. Kysyin vain että kumman vaatteet oli hikisemmät. ”Oho sori.” Se vastasi.

Mikä helvetin trendi näil broccoleil on tulla salille jossain yöpuvussa ja aamutossuissa tai släpäreissä? Pakko olla kopioitu joltain rintahauis somejonnelt.

Tänääki salil iso lauma näit pelleilemäs ja pitääs itestää vitullist metelii. Istumisee, kännyköille ja pulloille varataan sen rinta tai hauiskoneen ympärilt kaikki muut laitteet ja sit niit saa olla potkimassa vittuun ku nää itekkää tajuu siirtää niit.

Mikä helvetin trendi näil broccoleil on tulla salille jossain yöpuvussa ja aamutossuissa tai släpäreissä? Pakko olla kopioitu joltain rintahauis somejonnelt.
Mä oon nähnyt nyt pari kertaa iltapäivällä käydessä(yleensä käyn aamulla) jonkun nuoren mimmin lyhyessä hameessa treenaamassa. Ihan näpsäkän näköinen, ei siinä mitään, mut aina jää miettimään et mitähän hittoa.

Mä oon nähnyt nyt pari kertaa iltapäivällä käydessä(yleensä käyn aamulla) jonkun nuoren mimmin lyhyessä hameessa treenaamassa. Ihan näpsäkän näköinen, ei siinä mitään, mut aina jää miettimään et mitähän hittoa
Vähemmänhän se rajoittaa liikkumista kuin housut, jos ei haittaa että pillu ja perse pilkistää.

Tänääki salil iso lauma näit pelleilemäs ja pitääs itestää vitullist metelii. Istumisee, kännyköille ja pulloille varataan sen rinta tai hauiskoneen ympärilt kaikki muut laitteet ja sit niit saa olla potkimassa vittuun ku nää itekkää tajuu siirtää niit.
Hurjaa että tää on Suomessaki ihan valtakunnallinen ilmiö. Noh tiktokki tuonu.
Yleensä vältänki koulujen jälkeistä aikaa klo15-> salilla käymistä. Viime kerralla Jonnet oli ottanu eri pari painot ja jättäny ne ristikkäistaljan juureen, mitä alkoivat tekemään jonku kp räpellyksen perään. Mistä sit kysyin kohteliaasti että saanko ton 19kg kp noista kun otitte eri parit. katto vaan monttu auki ja haki hetken päästä oikean parin sille toiselle kplle ...sinne ristikkäistaljan juureen mihin se jäiki koskemattomana sit.

Oma tekeminen ketuttaa nykyään eniten. Semmoista käsien heiluttelua ilman päämäärää. Salilla ja tatamilla. Vois pitää hetken taukoa ja palautua kunnolla. Jos se siitä taas lähtisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom