Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meidän salilla (kellarissa) oli 80% lampuista pimeenä koko tammikuun. Aamuisin hortoillessa aina jännitti, potkaiseeko varpaansa Leokon 20kg -levyyn, eteisessä nukkuvaan juoppoon
vai amfetamiini-Stipeen, joka on yrittänyt kyykätä pimeessä 100 kiloa liikaa.

Ja ennen ku kukaan alkaa vittuilee "tää kuuluu salikomediaa" -ketjuun: Ei kuulu.

Eilen kävin kaverin kanssa salilla, eri sali tosin missä yleensä ja odoteltiin siinä tunti mave ja penkki paikoille pääsyä. Mutta ei. Tässä ei sikäli mitään, odottelun aikana voi tehdä vaikka mitä kivaa. Mutta niitä paikkoja varasi kolmen nuoren kollin porukka, jotka latasi huudosta päätellen 140 kg mave tankoon ja rojauttivat lattialle jokaisen noston päätteeksi! Joku jo kävi siitä paukkamisesta näille sanomassa pariin otteeseen, mutta ei. Ja sitten kun olivat siirtäneet tangon vielä lattialle, eivätkä olleet niiden mattojen päällä niin saakeli että kaikui koko sali! Meinasin jo itsekin käydä sanomassa mutta ajattelin olla kerrankin hiljaa kun tuskin mitään painokelpoista olisi saanut sanottua. Ja eipä tuota valvojaakaan löytynyt hetken etsiskelyn jälkeen.

Eilen kävin kaverin kanssa salilla, eri sali tosin missä yleensä ja odoteltiin siinä tunti mave ja penkki paikoille pääsyä. Mutta ei. Tässä ei sikäli mitään, odottelun aikana voi tehdä vaikka mitä kivaa. Mutta niitä paikkoja varasi kolmen nuoren kollin porukka, jotka latasi huudosta päätellen 140 kg mave tankoon ja rojauttivat lattialle jokaisen noston päätteeksi! Joku jo kävi siitä paukkamisesta näille sanomassa pariin otteeseen, mutta ei. Ja sitten kun olivat siirtäneet tangon vielä lattialle, eivätkä olleet niiden mattojen päällä niin saakeli että kaikui koko sali! Meinasin jo itsekin käydä sanomassa mutta ajattelin olla kerrankin hiljaa kun tuskin mitään painokelpoista olisi saanut sanottua. Ja eipä tuota valvojaakaan löytynyt hetken etsiskelyn jälkeen.
Huuto ja paiskominen ei tietysti kuulu asiaan mutta väkisinhän 140 kilon mavesta lähtee ääntä. Oliko millaset matot? Yhdellä salilla oli 5cm korokematot mutta se on sitten jo korokeveto eikä maastaveto. Eihän tommosia ole järkevää jarrutella selällä ettei se hajoa vaikka hallittu lasku olisikin. Uudella salilla näkee painonnostajiakin pudottelemassa tankoa ja on mukavampi ympäristö treenata kun ei tarvitse miettiä uskaltaako treenata kunnolla

Ero kovan ja ärsyttävän teiniesittämisen treenissä on toki häilyvä :LOL:

Voi helvetti sentään, kun itse en muusta unelmoi kuin järkevällä sijainnilla olevasta salista jossa olisi vain tilaa ja painoja ja ruosteiset perushärvelit, mutta jossa saisi huoletta treenata vaarantamatta terveyttään ottamalla raskaita maastavetoja, puhumattakaan rinnallevedoista ja pään päälle nostoista, ylivarovasti alas. Vaan toivotonta on sellaisen löytäminen, vaikka saleja muuten nousee kaikkialle kuin sieniä sateella.

Uudella salilla näkee painonnostajiakin pudottelemassa tankoa ja on mukavampi ympäristö treenata kun ei tarvitse miettiä uskaltaako treenata kunnolla

Mulle yksi tuollainen paikka, kiitos :heart:. Kun voitan lotossa, niin muutan erakoksi metsän keskelle ja rakennan oman salin ja ympäröin tontin sähköistetyllä natolangalla, että varmasti yhtään mielensäpahoittajaa ei pääse yrittämälläkään edes lähimaille.

Huuto ja paiskominen ei tietysti kuulu asiaan mutta väkisinhän 140 kilon mavesta lähtee ääntä. Oliko millaset matot? Yhdellä salilla oli 5cm korokematot mutta se on sitten jo korokeveto eikä maastaveto. Eihän tommosia ole järkevää jarrutella selällä ettei se hajoa vaikka hallittu lasku olisikin. Uudella salilla näkee painonnostajiakin pudottelemassa tankoa ja on mukavampi ympäristö treenata kun ei tarvitse miettiä uskaltaako treenata kunnolla

Matot jotain parin sentin luokkaa. Ja tokihan isoilla painoilla aina meteliä lähtee, mutta tuossa ei kyllä enää siitä ollut kyse vaan kaverit käytännössä rojautti viimeiset 30cm vauhdilla lattiaan nuo. Ja siis lattiaan. Kun kuitenkin yhteisestä omaisuudesta kyse niin..

Voi helvetti sentään, kun itse en muusta unelmoi kuin järkevällä sijainnilla olevasta salista jossa olisi vain tilaa ja painoja ja ruosteiset perushärvelit, mutta jossa saisi huoletta treenata vaarantamatta terveyttään ottamalla raskaita maastavetoja, puhumattakaan rinnallevedoista ja pään päälle nostoista, ylivarovasti alas. Vaan toivotonta on sellaisen löytäminen, vaikka saleja muuten nousee kaikkialle kuin sieniä sateella.

Mulle yksi tuollainen paikka, kiitos :heart:. Kun voitan lotossa, niin muutan erakoksi metsän keskelle ja rakennan oman salin ja ympäröin tontin sähköistetyllä natolangalla, että varmasti yhtään mielensäpahoittajaa ei pääse yrittämälläkään edes lähimaille.

missä päin espoota asut? ite käyn esportissa ja siellä täyttyy noi kriteerit.

Tuo tosiaan pitää paikkansa. Ja joidenkin mielestä hengityksenkin pitäisi olla äänetöntä kun joku repii sitä omaa maksimiaan. Tuosta vaan tuli niin mieleen kun yrittänyt jonkun kerran tuota military press liikettä, eli mikä pystyprässi nyt onkaan suomalaisittain, niin siinä on muutamaan otteeseen kyllä saanut itsekin manata äänee. ja puristaa otsasuonet kurtussa että se tanko menee ylös. Pitäisi tuotakin uudestaan koittaa, kunhan nyt pääsisi edes takaisin siihen kuntoon missä oli syksyllä ennen sairasteluja. Tai alkaa ostamaan oma tanko ja kiekot kotiin niin saisi siellä vedellä miten huvittaa.

missä päin espoota asut? ite käyn esportissa ja siellä täyttyy noi kriteerit.

Esport on testattu joku vuosi sitten ja ongelmina olivat idioottimainen ja rasittava kulkujärjestelmä numerokoodilappujen kanssa sekä liian paljon aivan pihalla olevia junnuja ja vähän vanhempaakin porukkaa, jotka kahvakuulakävelevät puolen metrin päästä edestäsi kesken esim. rinnallevedon tai ylöstyönnön tai valakyykyn, tulevat kesken kyykkysarjan venyttelemään niin lähelle että jokin osa kropasta on jo tangon alla (siis ihan oikeasti) ja kaikkea muuta vastaavaa likimain joka jumpalla. Ja olen sentään itse tottunut katselemaan ympärilleni ja hakemaan sopivaa nostohetkeä jolloin ei kukaan näytä olevan tulossa kohdalle, mutta näitä säntäilijöitä oli mahdotonta välttää ennakoinnillakaan.

Puitteet Arenalla olivat kyllä jees ja pääosin hyvää ja tosissaan treenaavaa porukkaa, mutta silti sinne ei tee mieli takaisin ainakaan niin kauaa kuin on vähän pakko käydä juuri pahimpaan iltaruuhkan aikaan.

Yleensä niitä ihmisiä moititaan, joiden salivaatteet haisee silakalle ja kuolemalle. Oletteko ikinä miettineet, että pahalta haisevien vaatteiden päälläpitäminen voi olla tarkoituksellista. Pysyy noi edellä mainitut hiipparit, kuulakävelijät, joka paikan neuvojat, tangon alle juoksijat ja homot kaukana....no itse asiassa kaikki pysyy kaukana, myös ne hemaisevat fitnessminkit, mutta omalla treenirauhalla on hintansa.

Yleensä niitä ihmisiä moititaan, joiden salivaatteet haisee silakalle ja kuolemalle. Oletteko ikinä miettineet, että pahalta haisevien vaatteiden päälläpitäminen voi olla tarkoituksellista. Pysyy noi edellä mainitut hiipparit, kuulakävelijät, joka paikan neuvojat, tangon alle juoksijat ja homot kaukana....no itse asiassa kaikki pysyy kaukana, myös ne hemaisevat fitnessminkit, mutta omalla treenirauhalla on hintansa.
Väitätkö että joku haluaa haista paskalle tuon vuoksi? Sellaiset ihmiset voi minusta kammeta niihin kellarisalehin joissa kovin jätkä on se joka haisee eniten pahalle...
Ihan satunnaisesti olen haistanut meidän salilla jonkun haisevan aivan karmealle niin silti oli tovi sitten ilmestynyt lappuja joissa kauniisti toivottiin ihmisten huolehtivan hygieniastaan ihan vain muiden vuoksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Väitätkö että joku haluaa haista paskalle tuon vuoksi? Sellaiset ihmiset voi minusta kammeta niihin kellarisalehin joissa kovin jätkä on se joka haisee eniten pahalle...
Ihan satunnaisesti olen haistanut meidän salilla jonkun haisevan aivan karmealle niin silti oli tovi sitten ilmestynyt lappuja joissa kauniisti toivottiin ihmisten huolehtivan hygieniastaan ihan vain muiden vuoksi.
Et ole ikinä sarkasmista kuullut? Vai oletko vitsailussa vielä yhtä leveliä korkeammalla ja nyt mä olen se aasi?

Tjaa...tuossa yllä teoritisoin, että pahalle haisemisen motiivi voi olla se, että se pitäisi turhanpäiväiset nuskijat loitolla. Olin väärässä :)

Esport on testattu joku vuosi sitten ja ongelmina olivat idioottimainen ja rasittava kulkujärjestelmä numerokoodilappujen kanssa sekä liian paljon aivan pihalla olevia junnuja ja vähän vanhempaakin porukkaa, jotka kahvakuulakävelevät puolen metrin päästä edestäsi kesken esim. rinnallevedon tai ylöstyönnön tai valakyykyn, tulevat kesken kyykkysarjan venyttelemään niin lähelle että jokin osa kropasta on jo tangon alla (siis ihan oikeasti) ja kaikkea muuta vastaavaa likimain joka jumpalla. Ja olen sentään itse tottunut katselemaan ympärilleni ja hakemaan sopivaa nostohetkeä jolloin ei kukaan näytä olevan tulossa kohdalle, mutta näitä säntäilijöitä oli mahdotonta välttää ennakoinnillakaan.

Puitteet Arenalla olivat kyllä jees ja pääosin hyvää ja tosissaan treenaavaa porukkaa, mutta silti sinne ei tee mieli takaisin ainakaan niin kauaa kuin on vähän pakko käydä juuri pahimpaan iltaruuhkan aikaan.

Mä käyn siinä turun tien varressa olevassa esportissa. Taitaa olla mankkaata? Siel ei oo mitään numerokoodilappu systeemiä vaan ranneke + sormenjälki tai kortti + sormenjälki. Siel on muutama muukin painonnostoa treenaava kaveri + jonkin sortin crossfittaajia :D ei tietenkään mikään oikea nosto sali etikettien osalta mutta itselle ainakin paras mitä on tarjolla espoosta hyvän sijainnin takia.

Mä käyn siinä turun tien varressa olevassa esportissa. Taitaa olla mankkaata?

Eli Mankkaan Esport Express? Se on minulle logistisesti toivottoman syrjässä, muuten menisi välittömästi ainakin testiin kun hintakaan ei ole paha. Suomenojallahan on vastaava Express, mutta siellä on kuulemma aika lailla täysi kolistelukielto alakerrassa olevien liiketilojen vuoksi.

pystäriä pelkästään pääliikkeinä

Ei tuo huono vaihtoehto ole pidemmän päälle. Mulla olkapäässä oli jatkuvaa ongelmaa ~2 vuotta ja suurin tekijä siitä eroon pääsyssä oli minusta se että tein pystäristä pääliikkeen ja unohdin penkin kehitysmielessä ~vuodeksi. Tuo painojen laitto pään päälle täyteen ojennukseen tekee vain paljon enemmän kuin pelkkä kiertäjien kuminauhajumppa. Edelleen jatkanut sillä linjalla että punnerrus-liikkeenä puolet vuodesta yritän pystäriä kehittää eteenpäin ja toisen puolen penkkiä.

Mulla temppuili olkapää kanssa pari vuotta sitten penkin ja dippailun takia. Todennäköisesti tekniikassa jotain vikaa tai sit noi ei vaan sovellu mulle. Vaihdoin penkin käsipainoilla tehtävään ja dipin ranskalaiseen punnerrukseen tai satunnaisesti kapeaan penkkiin. Sen jälkeen ei oo olkapäässä ollu mitään oireita kertaakaan.

Mulla temppuili olkapää kanssa pari vuotta sitten penkin ja dippailun takia. Todennäköisesti tekniikassa jotain vikaa tai sit noi ei vaan sovellu mulle. Vaihdoin penkin käsipainoilla tehtävään ja dipin ranskalaiseen punnerrukseen tai satunnaisesti kapeaan penkkiin. Sen jälkeen ei oo olkapäässä ollu mitään oireita kertaakaan.
Mulla temppuili olkapää ja kun periaatteesta ei halunnut jättää ihan kokonaan penkkiä pois niin tein tangolla jossa saa hammer otteen (nimeä en muista mutta sellainen missä on kaksi putkea pitkittäin ja niiden välissä poikkipiennat) sekä kässäreillä hammer otteella.
Dippi on edelleenkin annelista ja käy heti olkapäähän tekee sen ihan miten vain ja telineessä tai laitteessa.

tangolla jossa saa hammer otteen (nimeä en muista mutta sellainen missä on kaksi putkea pitkittäin ja niiden välissä poikkipiennat)

Swiss Bar?

Bar-SlimSwiss-2.jpg

Tuo hammer-ote kyllä auttaa monesti. Itselläkin vähän kiertäjäongelmaa niin saa punnerruksissa olla tarkkana alkuasennon kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom