Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ylipäätään täyteen ammuttu sali vituttaa. Omalla koululla on kaksi salia, toinen on ahdettu joka seinää myöten niin täyteen laitteita, että ekalla kerralla en edes huomannut, että jalkaprässin vieressä on kaks muutakin laitetta. Ihmettelin vaan, että jo on massiivinen ja monimutkanen prässi. Toinen sali taas on tyyppiä bunkkeri/väestönsuoja. Salin ovi on paksua valurautaa ja smithi, penkki ja kässärit on laitettu jollakin kanaverkolla eristettyjen lämpökattiloiden sekaan.

Näistä saleista käytän jälkimmäistä, koska yleensä samaan aikaan siellä on max 2 ihmistä. Mutta tuo toinen. Eilen astuin kaverin kanssa sinne sisään ekaa kertaa varmaan vuoteen ja 30m2 salille oli kello 12 keskellä koulupäivää ahtaunut 15 ihmistä. Eihän siinä jää neljöjä kuin pari hassua per nuppi ja tietenkin vain se 1/3 laitteista tulee kaikilla käyttöön. Menin täysin lukkoon, että mitäs nyt teen, kun vapareilla tottunut reenaamaan ja osaa laitteista edes ikinä käyttänyt. Nylkytin siinä olkapäitä ja ojentajia ihan vaan sen vuoksi, ettei tule tyhmänä vaan tuijotettua muita. Hyvä reeni :david:

Ylipäätään täyteen ammuttu sali vituttaa. Omalla koululla on kaksi salia, toinen on ahdettu joka seinää myöten niin täyteen laitteita, että ekalla kerralla en edes huomannut, että jalkaprässin vieressä on kaks muutakin laitetta. Ihmettelin vaan, että jo on massiivinen ja monimutkanen prässi. Toinen sali taas on tyyppiä bunkkeri/väestönsuoja. Salin ovi on paksua valurautaa ja smithi, penkki ja kässärit on laitettu jollakin kanaverkolla eristettyjen lämpökattiloiden sekaan.

Näistä saleista käytän jälkimmäistä, koska yleensä samaan aikaan siellä on max 2 ihmistä. Mutta tuo toinen. Eilen astuin kaverin kanssa sinne sisään ekaa kertaa varmaan vuoteen ja 30m2 salille oli kello 12 keskellä koulupäivää ahtaunut 15 ihmistä. Eihän siinä jää neljöjä kuin pari hassua per nuppi ja tietenkin vain se 1/3 laitteista tulee kaikilla käyttöön. Menin täysin lukkoon, että mitäs nyt teen, kun vapareilla tottunut reenaamaan ja osaa laitteista edes ikinä käyttänyt. Nylkytin siinä olkapäitä ja ojentajia ihan vaan sen vuoksi, ettei tule tyhmänä vaan tuijotettua muita. Hyvä reeni :david:

mä käyn välillä pienehköllä salilla jossa tuntuu olevan ahdasta ja ilma loppuu jos on neljä ihmistä. muutamasti meinannu saada paniikin jo ovella ku nähny siellä joku seittemän ihmistä :D mut ei sitä kehtaa kääntyä ympäri, raivostuttava vaan treenata ku miettii mihi mahtuu seuraavaks. tosin usein hyökkään heti taljalle ja vemputan sillon treenin siinä :D

Aamulla herätessä molemmat olkapäät niin jumissa ettei saa kättä nostettua ylös ilman että vihloo. Taas joutuu vissiin pitämään taukoa salista kun ei auttanu vaikka jätti pahimmat liikkeet tekemättä vaan paheni vaan.

Mutta jos jotain hyvää niin nukuin paremmin kuin pitkään aikaan.

Jepjep. Tänään oli aika magneettikuviin selän takia, niin kävin siinä samalla sitten lääkärillä näiden olojen takia. Aamulla oli 39 kuumetta ja testit sitten kerto että mulla on a-virus.
Voi kuulemma kestää kakskin viikkoa että menee ohi. FFFFUUUUUUUU- :mad:
En halua masentaa, mutta masennan silti. :D Se kaksikin viikkoa tarkoittaa hyvässä lykyssä sitä, että se on suurinpiirtein ohi, mutta salille ei ole vielä mitään asiaa. Emännällä oli taannoin kunnon influenssa ja siitä tuli melkein kuukauden salitauko kun tauti pitkittyi vitunmoisella yskällä.

Tää nyt ei oikeastaan edes potuta, mutta ihmetyttää. Taas. Että miksi jotkut haluaa ottaa penkistä turvaraudat kokonaan pois? Ei takuuvarmasti ole kenenkään tiellä. Onko se jotenkin tyttömäistä käyttää niitä vaikkei varsinaisesti edes ikinä tarvitsisi? Se vasta tyttömäistä on kun menee käsi poikki ja tanko on suussa.

Jokaisen oma asia se on, mutta kyllä se jollain tavalla harmittaa aina ekana alkaa niitä laittaan paikalleen ja etsiä niitä säätötappeja mitkä saattaa olla sitten ihan missä tahansa. Joku tarvitsee niitäkin ilmeisesti johonkin muuhun tarkoitukseen.

Joo itekki käytän aina varmistusrautoja, mutta joudun laittamaan ne niin alas, että ne säätötapit pitää ottaa pois (muuten varmistusrautoihin kolisee tanko). Joudun ne säätötapit laittamaan aina lattialle rautojen viereen, kun ei muutakaan säilytyspaikkaa ole. :D

Tää nyt ei oikeastaan edes potuta, mutta ihmetyttää. Taas. Että miksi jotkut haluaa ottaa penkistä turvaraudat kokonaan pois? Ei takuuvarmasti ole kenenkään tiellä. Onko se jotenkin tyttömäistä käyttää niitä vaikkei varsinaisesti edes ikinä tarvitsisi? Se vasta tyttömäistä on kun menee käsi poikki ja tanko on suussa.

Jokaisen oma asia se on, mutta kyllä se jollain tavalla harmittaa aina ekana alkaa niitä laittaan paikalleen ja etsiä niitä säätötappeja mitkä saattaa olla sitten ihan missä tahansa. Joku tarvitsee niitäkin ilmeisesti johonkin muuhun tarkoitukseen.

Olen 53-vuotisen elämäni aikana nähnyt yhden kerran käden katkeavan penkissä. Koska olen viettänyt aika paljon aikaa tämäkin parissa väittäisin, että perin juurin harvoin niin käy. Penkissä onm erittäin helppoa kaataa painot pois, jos jäävät rinnalle ja sen turvaraudat estävät. Siksi otan itse ne aina pois, rinnalle jääminen on todennäköisempää kuin käden katkeaminen ja varmistajaa on nykyisessä salikulttuurissa keski-ikäisen miehen vaikeaa saada.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Olen 53-vuotisen elämäni aikana nähnyt yhden kerran käden katkeavan penkissä. Koska olen viettänyt aika paljon aikaa tämäkin parissa väittäisin, että perin juurin harvoin niin käy. Penkissä onm erittäin helppoa kaataa painot pois, jos jäävät rinnalle ja sen turvaraudat estävät. Siksi otan itse ne aina pois, rinnalle jääminen on todennäköisempää kuin käden katkeaminen ja varmistajaa on nykyisessä salikulttuurissa keski-ikäisen miehen vaikeaa saada.
No raudat taas estää sen ettei sun tarvitse kaataa niitä painoja pois. Sen kun tiputat raudoille ja kömmit itse alta pois. Paljon vähemmän huomiota herättävääkin se on. Ja onhan sitä nyt muitakin onnettomuuksia kuin käden katkeaminen missä voi saada tangon naamalleen. Taspaino pettää tai tanko lipsahtaa. Ei mullekaan ole ikinä käynyt niin, enkä ole edes todistanut mitään näistä, mutta en mä halua sitä riskiäkään ottaa. En mä aja autoakaan ilman turvavyötä vaikken ole ikinä kolaroinutkaan. Toi varmistajan saaminen taitaa olla ihan itsestä kiinni. On kummaa porukkaa salilla jos eivät halua tulla varmistamaan. Et taida vain kehdata kysyä. Mulla on harva se päivä joku random tyyppi varmistamassa.

Kehtaan pyytää ja olen aika montaa kokeillutkin, mutta nykyisin suurin osa ajattelee varmistamisen olevan avustamista ja neuvomisesta tykätään huonoa. Siksi mielummin ilman, kun niin saa paremmat sarjat. Kaataminen herättää huomiota joo, mutta ei se haittaa - se on vain hetki. Jos raudat ovat niin ylhäällä, että sieltä pääsee iisisti pois, tuppaa tanko osumaan rautoihin alhaalla. Tämä siksi, ettei ole enää kaari oikein kunnossa. Osuminen haittaa minua enemmän kuin kerran vuodessa painojen alle jääminen.

Tämä koko ongelma koskee vain yksinään treenaavia, porukassa tähän ei koskaan jouduta.

Onko kellään littyny tohon influenssaan astman tyyppistä hengenahdistusta? Mulla jyllänny 2,5 viikkoo ja keuhkot laittaa vastaan....
En astmasta tiedä, mutta hengenahdistus juurikin on merkittävin ero flunssan ja influenssan välillä. Mulla kerran muiden influenssan oireiden kadottua viikossa jäi juurikin tuo hengenahdistus vielä toiseksi viikoksi. Jos tein väkisin jotain, nousi vielä kuumekin, mutta sohvalla maatessa ihan hyvä olo.

Lääkärissä käyty. Antibiootti ja kortisoni kuurit kohta lopussa, mutta outo tunne keuhkoissa jatkuu. Paskamoinen tunne tulee jo hetken kävelyn jälkeen. Tohtori ehdottikin jo jatkotutkimuksia jos ei ala helpottaa tän räkätaudin jälkeen.

Pari kertaa influenssassa joutunut päivystykseen happea tankkailemaan - ekakerralla happisaturaatio oli pudonnyt jo yhdeksäänkymmeneen. Eli joo, tosin olin kärsinyt satunnaisista astmaoireista jo ennen tautihuippuja. Tokakerran jälkeen hakeuduin myös viimein astmatesteihin.

Potuttaviin asioihin: lapset salilla ei sinällään haittaa, mikäli heidät on säännöissä sallittu ja osaavat olla. Jokunen viikko takaperin sen sijaan otti todella paljon päähän, kun pari ~ekaluokkalaista juoksivat huutaen ympäri salia leikkien ja pelleillen laitteissa. Not cool eikä edes turvallista. Ko. salilta löytyy myös lapsiparkki.

Jouduin jättämään treenin kesken puolivälissä. Maha tuli älyttömän kipeäksi, hyvä kun palkkarin sain alas ja sekin melko väkisin hiljalleen hörppien.
Koko päivänä ei oikein ruokakaan uponnut, entistä tuskallisempi olo tuli, kun yritti syödä.
Muutaman prodepatukan sain onneksi alas.

Ruuhkaa salilla täysin yllättävään aikaan. Grrrrr. Yleensä näin arkisina aamupäivinä siellä on riittävän rauhallista, mutta tänään varsinkin vapaiden painojen alue oli ihan täynnä. Piti jonottaa mavepaikkaa, levytankoja, vapaata penkkiä... Ihan kaikkea.

Tammikuu. Jos haluis mennä vaikka ohjatulle kehonhuoltotunnille (tykkään käydän niissä, koska kotona ei ikinä tuu tehtyä samalla huolellisuudella), ei oikeesti tarttis olla salilla kun max 10 min ennen tunnin alkua, jotta ehtii kaikessa rauhassa vaihtaa ulkovaatteet trikoisiin ja ettiä tarvittavat välineet jne.. MUTTA jos et mee puolta tuntia etukäteen sinne istuskelemaan ja peukaloita pyörittelemään, kaikki paikat onkin jo viety etkä mahdu tunnille. :mad: Ja sitten taas takuulla helmi- tai viimestään maaliskuussa enää puolet siitä porukasta käy tuolla.

Oma kroppa on kuin timantista hiottu veistos, mutta muija vaan syö paskaa ja lihoaa. Täytyy varmaan vakavasti harkita vaihtoa johonkin salikissaan, jos uudenvuodenlupaukset tälläkin kertaa pettää.

Tuo timantista hiottu veistos kohta, vaatii mielestäni jo kuvan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom