Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa se kun aina pitää kyykätä liian isoilla painoilla tekniikkaan ja voimatasoon nähden. :curs:

Tuloksena alaselästä joku pikkulihas jumissa ja sen jälkeen koko selkä kippurassa :jahas: Ja kävellään kun apina loppuviikko :dance:

Tuttu tunne, ei pitäisi luulla itsestään liikoja. Pääasia on että penkki tulos on enemmän kuin kyykky:jahas: :david:

Linnanmaalla käy välillä myös tyyppi, joka saa sanonnan "haisee monen metrin päähän" kuulostamaan tyttöjen ruikutukselta. Tämä mies nimittäin haisee varovasti arvioiden kymmenien metrien päähän. Esimerkiksi viimeksi menin salille, ja ihmettelin mikä haisee naisten pukuhuoneessa niin hielle. No, kun menin itse salille (kahden suljetun oven läpi), huomasin mikä se taas haiseekaan. Joskus meinaa alkaa valumaan vesi silmistä, kun tuoksut on niin vahvat. Lieköhän kyseessä sama tyyppi, ei kai noita voi (ei saa!) olla kovin montaa...

Todennäköisesti kyseessä on tämä eräs vanhempi herra, joka jättää aina mm. penkkiin sellaisen hikikalvon niistä verkkareistaan. Kyseistä pukua ei varovaisesti arvioiden ole pesty sitten vuosituhannen vaihteen.

Sama.

Oulun Teknopalatsilla ainakin eräs vakioasiakkaista haisee aivan hel***** pahalta (hieltä) joka kerta kun samaan aikaan salille satutaan. Pari kertaa oon tullu just suihkusta kun kyseinen heppu on menossa salille, ja vetää jo valmiiksi kuvottavanhajuiset treenikamat niskaan, jolloin haju jää "ainoastaan" muutamaksi minuutiksi pukkariin leijumaan. Silloin voi vaan olla tyytyväinen että oma treeni on jo tehty.

Mihin aikaan tämä mies käy? Itse en ole Teknopalatsilla mitään liian kauheaa hienhajua huomannut paria kertaa lukuunottamatta.

Oriveden puntilla joskus vituttaa kun on kuitenkin melko pieni sali ja helvetisti porukkaa,aina venyy tauot kun kaikki on varattuna :(

Itse sentään vaihdan sen treenipaidan suurinpiirtein joka viikko eikä salilla kovin ahdasta ole ja hiki kuuluu saliin, vaikka joskus tuleekin varmasti vahvasti eikä tunnu minun halpisdödötkään auttavan silloin.

Mutta näyttäkääpä tätä threadi niille 20m päähän haisijoille siellä salilla niin ehkä ne sitte tajuaa :D .

Se kun jotkut menevät varaamaan laitteen,ja sitten eivät tee siinä muuta kuin makaavat sormi nenässä miettien miten kärpänen pysyy katossa:wtf:

Itse sentään vaihdan sen treenipaidan suurinpiirtein joka viikko eikä salilla kovin ahdasta ole ja hiki kuuluu saliin, vaikka joskus tuleekin varmasti vahvasti eikä tunnu minun halpisdödötkään auttavan silloin.

Mutta näyttäkääpä tätä threadi niille 20m päähän haisijoille siellä salilla niin ehkä ne sitte tajuaa :D .
Hiki hikenä ja biologinen sodankäynti erikseen. Kyllä siedettävyyden raja mennee siinä, jos haju tulee suljettujen ovien läpi tiloihin, joissa haisuli ei ole edes käynyt :urjo:. Pitäisköhän tulostaa tämän ketjun linkki ja yrittää salaa ujuttaa se sabotäärin salihousujen taskuun (onneksi omistan kaasunaamarin, joten lähestyminen voisi onnistuakin pyörtymättä tai puklaamatta!).

^ Aargh, sitten niitä on monta :/ . Linnanmaan smellyman on nuorempaa polvea oleva iso tyyppi.

Minkä näköinen tyyppi ja mihin aikoihin se siellä käy?
En minä ainakaan ole Linnanmaalla tuollaista tavannut (vai olenko se minä:nolo:).

Kun on ollut paripäivää kuumeessa eikä ole päässyt pumppailemaan. :itku:

Ja sitten vielä se seikka, että tulokset tippuvat kuumeilun takia(ainakin itsellä). Ja vielä kun on kiva kipukierre(10krt/5kk) niin progressiivisuus on taatusti kaukaa tavoiteltu unelma.

Viime kerralla sain taas todistaa sitä korvia riipivää painojen heittelyä/pudottelua. Kyllä siinä vaan on meikäpojalla inhottava olla lähettyvillä kun 80 kiloa rautaa tippuu jytinällä maahan koko salin raikaessa.

Ei siinä mitään jos kerran tai pari sattuu mutta kun joka toistolla piti nostaa se paino ja rysäyttää alas, huh huh.

Muuten ollaan viihdytty salilla ihan hyvin.

Minkä näköinen tyyppi ja mihin aikoihin se siellä käy?
En minä ainakaan ole Linnanmaalla tuollaista tavannut (vai olenko se minä:nolo:).
Hmm, uskaltaakohan tarkemmin kertoa - tunnistaa vielä itsensä ja seuraavalla kerralla litistää minut kainaloonsa kuolemaan :eek: .

Ei se siellä (onneksi) hirveän usein käy, ainakaan samaan aikaan kuin minä. Työajan jälkeen olen nähnyt, n. 23-30 ehkä ikää, pituutta varmaan > 190cm, vaalea siilipäinen tyyppi. Jos se olet sinä niin älä tapa :itku: .

Työajan jälkeen olen nähnyt, n. 23-30 ehkä ikää, pituutta varmaan > 190cm, vaalea siilipäinen tyyppi. Jos se olet sinä niin älä tapa :itku: .

Ei tarvitse pelätä, en se ole minä.

Ylätaljaa koko pakalla repivät urheilijanuorukaiset. Oli siinä taas menoa kun joka toistolla nousi treenaajan perse 20 senttiä penkistä ja koko kropan voimalla ryskättiin 130 kilon pakkaa. "Ei ne lihat pumppailulla kasva!"

Sama se minulle muuten on, mutta voisi kuvitella etteivät vaijerit kestä moista repimistä ja sitten on vehkeet taas pari viikkoa poissa käytöstä.

Mihin aikaan tämä mies käy? Itse en ole Teknopalatsilla mitään liian kauheaa hienhajua huomannut paria kertaa lukuunottamatta.

Siinä neljän ja viiden välillä yleensä. Itse menen salille 16.00 - 16.30, ja joskus tyyppi on jo siellä ja joskus tulee kun ite oon jo rehkimässä. Jos samaan aikaan sattuu salille, niin ei voi erehtyä. Kyseinen jamppa kävi tällä viikolla pyörähtämässä kyykkyhuoneessa, ja harmikseni olin just kyykkyä tekemässä. Haju jäi leijumaan joksikin aikaa vaikka tuuletin puhalsi koko ajan..

Minun ratkaisuni moneen vitutuksen aiheuttajaan salilla on mp3-soitin. Lempimusat riittävän isolle; ei häiritse kyttääjät, ei painojen kolisuttelijat, ei huono musa eikä kukaan tule häiritsemään tarpeettomasti.

1. Fakta, että nykyinen salini on sysipaska verrattuna kotipaikkakunnan (:haart:) saliin.
2. Tämä sali on kuitenkin äärimmäisen halpa, jonka vuoksi kaikki arki-iltoina siellä on hirveä tungos ja ei sen takia pääse tekemään kaikkia haluamiaan liikkeitä
3. Osa laitteista on varmaan Neuvostoliitosta rahdattuja ja hajoaa käsiin. Osa taas on niin erikoisia, ettei tyhmä maalaispoika osaa niitä käyttää
4. Paska kunto. Ei pysty samanlaisiin suorituksiin kuin ennen. No, pikkuhiljaa ylöspäin :)

Back
Ylös Bottom