Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

eräät vanhat mieshenkilöt jotka haisee ihan vitun pahalle. mä en pienistä hajuista hätkähdä mutta välillä pitää ottaa etäisyyttä kun joku tulee viereen löyhkäämään, päällään se sama pesemätön paita jo kolmatta viikkoa.

potuttaa tämän päivän kaltaiset "tuo lapsesi salille" päivät.sellainen kirmaava polvenkorkuinen häiritsee mun herkkää keskittymistä.yksi on jo liikaa,mutta kun niitä on yleensä,niinkuin tänään,useampiakin

Oletkos kenties seurannut meikäläisen reeniä!? :) Tosin olen paljain jaloin vain, jos säkkiä hakkaan ja potkin.

Nuo sukat eivät kyllä ole hyvä juttu, ihan turvallisuudenkin takia. Tiedän ainakin yhden jätkän, jolla on ollut hyvä tuuri, ettei ole loukkaantunut vakavasti... On nimittäin vetänyt painot käsissä persiilleen, kun sukat tuppaavat olemaan hieman liukkaat (taisi pystypunnerrusta tehdä).

enpä usko kun ikää katsoo. Kyseinen tyyppi tuskin säkkiä uskaltaisi edes lyödä, saati sitten potkia:D

Eniten salilla ottaa kuuppan se, että painoja lojuu siellä sun täällä kun jotkut ei vaan osaa viedä niitä takas omille paikoilleen. Toinen on se että aina välillä o levypainot aivan päin v#ttua telineissä ja saa taas avautua salivihkoon siitä ku että opetelkaa laittamaan painot omille paikoilleen. Eipä siinä sitten oikein muita asioita ole, paitsi tietysti ne pellet ketkä kiskoo ja rykii niin nopeasti kun vaan voi niin isoilla painoilla kun vaan jaksavat ja tekevät liikket niin perseelleen kun vaan voi tehdä näyttämisen haluaan.

Kun on ollut paripäivää kuumeessa eikä ole päässyt pumppailemaan. :itku:

Yhdyn samaan.. Jo perjantaista asti.:itku::(

Ihmiset, jotka ei pese treenikamojaan jokaisen treenin jälkeen. Haisee pahalle monen metrin päähän, kuvottavaa.

ah, aromaterapiaa:dance: sama homma meitsin salilla. joskus tuntuu, ettei sitä hajua saa edes lapiolla ulos! Sellainen vieno valkosipulin ja pesemättömän p...:n haju, hiki ja jos vielä saa valita, niin tupakka yhdistettynä treenavaan vanhaan ukkoon, niin ah voila!

Ihmiset, jotka ei pese treenikamojaan jokaisen treenin jälkeen. Haisee pahalle monen metrin päähän, kuvottavaa.

Sama.

Oulun Teknopalatsilla ainakin eräs vakioasiakkaista haisee aivan hel***** pahalta (hieltä) joka kerta kun samaan aikaan salille satutaan. Pari kertaa oon tullu just suihkusta kun kyseinen heppu on menossa salille, ja vetää jo valmiiksi kuvottavanhajuiset treenikamat niskaan, jolloin haju jää "ainoastaan" muutamaksi minuutiksi pukkariin leijumaan. Silloin voi vaan olla tyytyväinen että oma treeni on jo tehty.

Voihan olla ettei kaveri edes tiedosta että muista on epämiellyttävä treenata samaan aikaan, mutta en ainakaan vielä ole saanut itsestäni irti sen verran että asiasta kohteliaasti mainitsisin.

Potuttaa laitteisiin jonottaminen. Ite harvemmin varaan mitään paikkaa pidempään kuin kymmenen minuuttia, mutta monet varaavat esim. penkin lähes puoleksi tunniksi... Ei kiva. Mutta onneksi aina yleensä johonkin väliin saa ittensä pistettyä :) Tai sovittua, että tekee siinä välillä omat. Tosin miun painot on ylensä ihan eri luokkaa kuin noilla varaajilla...

Viime perjantaina potutti, kun joku mies nauroi kun mie vedin leukaa... Mielestäni se meni ihan hyvin, mutta hän osoitteli miuta kaverilleen ja virnusi jotain. En nyt tiedä, mikä siinä niin hassua oli. No, salille mahtuu kaiken näköistä sakkia.

Salilla käyvä mies joka tietää "kaiken" treenaamisesta ja lisäravinteista. Eli treenaamisesta sen että vain hän tekee liikkeet oikein ja lisäravinteista sen että niitä ei tarvitse, varsinkin palautusjuomat ovat hänen mielestään huijausta ja hän myös auliisti jakaa tämän mielipiteensä kaikille keiden näkee tällaisia tuotteita nauttivan

Viime perjantaina potutti, kun joku mies nauroi kun mie vedin leukaa... Mielestäni se meni ihan hyvin, mutta hän osoitteli miuta kaverilleen ja virnusi jotain. En nyt tiedä, mikä siinä niin hassua oli. No, salille mahtuu kaiken näköistä sakkia.

arvostaahan tuota pitäisi eikä naureskella.
Oliko vanhakin mies?

Voihan olla ettei kaveri edes tiedosta että muista on epämiellyttävä treenata samaan aikaan, mutta en ainakaan vielä ole saanut itsestäni irti sen verran että asiasta kohteliaasti mainitsisin.
Hankalahan sitä on opettaa toiselle asiaa, joka olisi pitänyt ihan itse omaksua jo hyvin varhaisessa vaiheessa elämää. Tottakai hikoilu treenatessa on OK, mutta se vaatteiden peseminen kuuluu ehdottomasti myös tuohon yhtälöön. Itselläni on tuon hikoilun kanssa myös ongelma, eli hiki tulee todella helposti. Tästä aiheutuu se, että ne vaatteet menee jatkuvasti pesuun ja itse asiassa joudun ne aika usein ihan kokonaan uusimaan kun ei pesu enää tunnu niitä tarpeeksi puhdistavan. Voin vaan kuvitella sen hajun määrän jos itse vetäisin parin viikon ajan treeniä ilman vaatteiden pesua, huh huh :hyper:

Ehkä virnuilu kohdistui kaveriin siinä vieressä, että "sulatas Arska pari kiloa kinkkua että saat vedettyä ees puolet siitä määrästä leukoja ku tuo tyttö". ;)

Oulun Teknopalatsilla ainakin eräs vakioasiakkaista haisee aivan hel***** pahalta (hieltä) joka kerta kun samaan aikaan salille satutaan. Pari kertaa oon tullu just suihkusta kun kyseinen heppu on menossa salille, ja vetää jo valmiiksi kuvottavanhajuiset treenikamat niskaan, jolloin haju jää "ainoastaan" muutamaksi minuutiksi pukkariin leijumaan. Silloin voi vaan olla tyytyväinen että oma treeni on jo tehty.
Linnanmaalla käy välillä myös tyyppi, joka saa sanonnan "haisee monen metrin päähän" kuulostamaan tyttöjen ruikutukselta. Tämä mies nimittäin haisee varovasti arvioiden kymmenien metrien päähän. Esimerkiksi viimeksi menin salille, ja ihmettelin mikä haisee naisten pukuhuoneessa niin hielle. No, kun menin itse salille (kahden suljetun oven läpi), huomasin mikä se taas haiseekaan. Joskus meinaa alkaa valumaan vesi silmistä, kun tuoksut on niin vahvat. Lieköhän kyseessä sama tyyppi, ei kai noita voi (ei saa!) olla kovin montaa...

Vituttaa se kun aina pitää kyykätä liian isoilla painoilla tekniikkaan ja voimatasoon nähden. :curs:

Tuloksena alaselästä joku pikkulihas jumissa ja sen jälkeen koko selkä kippurassa :jahas: Ja kävellään kun apina loppuviikko :dance:

Back
Ylös Bottom