Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Kesäaukiolot. Olis niin hyvää aikaa just nyt käydä salilla, mutta ei, kun aukeaa vasta klo 16. Onneksi sentään tuo on paremmin auki kuin vielä pari vuotta sitten. Silloin vain ma-to eikä viikonloppuna ollenkaan.

Mä varmaan haisen paskalle salille tullessani ja salilta lähtiessäni koska sinne on matkaa melkein 10 kilsaa ja ajan sinne pyörällä kesät talvet. Ei ole mitään järkeä mennä suihkuun salilla, kun polkiessa hikoontuu joka tapauksessa.

Oikeesti aika harva haisee hikisenäkään tosi pahalle, jos käy aamuisin ja treenin jälkeen suihkussa, tarvittaessa käyttää deodoranttia ja laittaa joka päivä puhtaan paidan ja puhtaat alusvaatteet :)

Oikeesti aika harva haisee hikisenäkään tosi pahalle, jos käy aamuisin ja treenin jälkeen suihkussa, tarvittaessa käyttää deodoranttia ja laittaa joka päivä puhtaan paidan ja puhtaat alusvaatteet :)
Minäkään en onneksi haise pahalle vaikka olisinkin ihan hikinen, tosin joskus tulee kovasti hikoillessa ihme haju ja miettinyt voiko se johtua jostai ruuasta?

joku 50v mamma vaihtoi kylmänviileästi yle puheen päälle tullessaan salille ja myöhemmin valtasi vinopenkin vaikka painoni ja laukku oli varsin selvästi siinä, ei olisi tieten saanut käydä lämmittämässä selkää välillä... nyt nieltiin kiukut ja annettiin ämmän kuunnella yleä ja viedä penkki kun hain itselle toisen penkin toiselta puolen salia mut ens kerralla saa lehmä kuulla kunniansa. voi video miten ihmiset voi olla röyhkeitä ja huonokäytöksisiä

Kesäaukiolot. Olis niin hyvää aikaa just nyt käydä salilla, mutta ei, kun aukeaa vasta klo 16. Onneksi sentään tuo on paremmin auki kuin vielä pari vuotta sitten. Silloin vain ma-to eikä viikonloppuna ollenkaan.
Sama, tosin sunnuntait vallan kiinni ja lauantaina auki 4h iltapäivällä. Varsinkin sunnuntain osalta nyppii kun tosiaan just joutilasta aikaa käydä. Jos tässä joskus saisi aikaseks toiselle saman lapun takana olevalle setviä kulkuoikeudet niin pääsee pyhänäkin.

Tämä ei ole pöytä.

reverse-hyper-blackstrap-web3_2.jpg

Ensin mietin et mikähän seksilaite tuo on ja sitte kävi mielessä fitnessmisujen takapuolen treenauslaite. :D Koskaan en ole ennen nähnyt tuommoista. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ei jumppa kulje niin kuin pitäisi. Olkapää tulehtunut, selkä vittuilee + jouduin tekemään ihan helvetin vaikean päätöksen (kisat jää väliin) ja nyt on fiilis että on pettänyt kaikki. Vähän meinaa toi henkinen puoli brakaa ja se vaikuttaa aikalailla treenaamiseen.
Ja sillon kun on vähän parempi fiilis ja motivaatio treenaamiseen, niin eiköhän salilla sillon just ole joku vatipää nostattamassa mun verenpaineita. Tai sitten siellä on joku nuija jättänyt joka ikiseen laitteeseen painot, niin että saa ensin tehdä puolituntia töitä ennen kuin pääsee
tekemään omaa treeniä.

Pi
Ei jumppa kulje niin kuin pitäisi. Olkapää tulehtunut, selkä vittuilee + jouduin tekemään ihan helvetin vaikean päätöksen (kisat jää väliin) ja nyt on fiilis että on pettänyt kaikki. Vähän meinaa toi henkinen puoli brakaa ja se vaikuttaa aikalailla treenaamiseen.
Ja sillon kun on vähän parempi fiilis ja motivaatio treenaamiseen, niin eiköhän salilla sillon just ole joku vatipää nostattamassa mun verenpaineita. Tai sitten siellä on joku nuija jättänyt joka ikiseen laitteeseen painot, niin että saa ensin tehdä puolituntia töitä ennen kuin pääsee
tekemään omaa treeniä.

Pidä toi asenne.Tekee hyvää henkisesti ja psyykelle pitää muita idiootteina ja omaa elämää tärkeämpänä kuin noiden salilla sähläävien hidasteiden.Kumpikohan on muuten enempi ääliö heppu joka reenaa paikkansa paskaksi vai vatipää joka reenaa salilla sinun kiusaksi?

En kyllä sanonut että pidän kaikkia muita idiootteina? Koska en pidä. Enkä myöskään tainnut sanoa että treenaamalla oon laittanut paikat paskaksi? Olkapäällä en oo tehnyt nyt mitään ja kuntoutus päällä, selässä taas on välilevypullistuma, jonka myöskin huomioin treenatessa.
Vatipäällä tarkoitan vuoden verran mua kiusannutta stalkeria, joka kyttää ja seuraa mua, joka ei ymmärrä puhetta.

Tällä hetkellä tuntuu hirveältä idealta, että päätin tehdä kyykkyä kolmena peräkkäisenä päivänä. Jalat on ihan jumissa, vaikka vasta kaks treeniä on tehtynä ja tein nekin ihan fiksusti (ekassa treenissä aika kova nelonen ja kevyt 2x5, tokassa treenissä tosi kevyet 3x3, kevyet 2x2 ja 2x1). Sen sijaan penkki samalla tyylillä tuntuu hyvältä. Mut tää nyt on vaan tämmönen puoliks vitsinä tehty testi, kun en nyt just kerkeä treenaamaan normaalisti ohjelman mukaankaan. Tänään pitäis tehä vielä vähän kovempi treeni (ehkä 4x5–7) ja sitten tuleekin lepäiltyä joitain päiviä vähän pakosta.

Mikä tuossa on niin rasittavaa jos joku jättää painot koneeseen kun lähtee, siitähän on helppo jatkaa niin ei tarvi alkaa latelemaan niitä painoja uudestaan koneeseen. Itse otan tietenkin aina pois mutta en ymmärrä miksi kaikki hermoilee siitä täällä.

Mikä tuossa on niin rasittavaa jos joku jättää painot koneeseen kun lähtee, siitähän on helppo jatkaa niin ei tarvi alkaa latelemaan niitä painoja uudestaan koneeseen. Itse otan tietenkin aina pois mutta en ymmärrä miksi kaikki hermoilee siitä täällä.
no tottahan se vituttaa muiden jälkiä siivota, kumminkin ne jätetyt painot on aivan jotain muuta millä itse aloittaa lämmittelyt niin lapata siinä sitten edes takaisin

no tottahan se vituttaa muiden jälkiä siivota, kumminkin ne jätetyt painot on aivan jotain muuta millä itse aloittaa lämmittelyt niin lapata siinä sitten edes takaisin
Ja siinä menee ainakin joku kymmenen minuuttia ihmetellessä, että mahtaako joku nyt tehdä tuossa vai eikö siinä tehdä. Ihan heti ei viitsi mennä siihen itse vääntämään.

Toi painojen laitteisiin jättäminen osoittaa täydellistä piittaamattomuutta muita salillakävijöitä kohtaan, ja osoittaa, että kyseessä on itsekeskeinen mulkku, joka ei ajattele kuin omaa napaansa.

Itellä on ainakin tapana tehä semmosta ns. lämmittelyä ja semmosia noususarjoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom