Tää tapahtu tänää ekaa kertaa, eikä siis vituttanut, oikeastaan nauratti :D
Salille tuli sellai 50-60 -vuotias pälvikalju möhömaha (kookas sellainen) siihen kyykkypaikalle jossa olin tekemässä kyykkyä. Siinä se levittitteli ensin tavaransa peräti kahden penkin päälle (salilla 3 penaa) :D
No, olin tehny kyykyt ja sen jälkeen nostin tangon pois, jotta tekisin maastavetoa. Siinä vaiheessa tää jannu tuli siihen kertomaan että tekee kyykkä että voinko mennä muualle tekemään maastavetoa, sanoin että kyllä tässä mahtuu vuorotellen ihan hyvin tekemään kun tilaa siinä kohassa peilin edessä ihan reilusti on, niin tyyppi ikäänkuin pysähtyi katsomaan mua, katsion takas ja meinasin revetä kun ei se mitään puhunu, kysyin et "niin ?" , vastas että "mene nyt pois siitä", sanoin että en mene, tässä mahtuu hyvin tekemään ja on ainoa kohta missä on sellainen paksu lattia, vai miten sanotaan sellainen iso kumipatja tai mikälie minkä päällä ei kolise pahasti, kun muualla on vaa semmosta puolen sentin huopamattoa.. Niin se sano siihen että "ei noin pienet painot mitään voi kolista" naurahdin vaa enkä sanonu enää mitää vaa aloin tekemään siinä, no sitten se mökötti ja alko latoa painoja siihen kyykkytelineeseen..
Se pisti siihen 250 kiloa :D Ja katselin että huhhuh, sitte se siellä häkkyrän sisällä meni tekemään sarjaa, meni joku 5 min että se vihdoin nosti sen siitä rekistä ja teki 3 toistoa ja liikerata oli about 20-30 senttiä. Vojavoja.
No siihen sen kyykyt jäi, lähti tekemään dippejä lisäpainoilla, katselin sillee sivusta ku huvitti että mitä se tekee, ni ensinnäkin raahas 2 penkkiä siihen dipin alle jotta jaksaa nousta sinne, oli aika reilusti painoa kyl siinä vyössä, en tajunnu laskea paljonko, ni siinäkin loppujenlopuksi teki 3 toistoa ja liikerata oli äärettömän minimaalinen.
Sitte se lähti himaa :D
Sori jos on sekavaa tekstiä, en osaa oikein jaotella tän tyyppistä asiaa..