Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Näin on, kyllä 6,4" menee myös joka ikiseen housuntaskuun ilman ongelmia. Eikä väänny muualla kuin takataskussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkentava kysymys: Oliko tarkotus vaan pystyä kuljettamaan sitä puhelinta taskussa vai pitäiskö myös pystyä istumaan? Lumia 920 edellisten farkkujeni etutaskussa ei pystynyt istumaan, nykyisissä housuissa ei ongelmaa. Housuista riippuu siis kuinka syvät taskut. Ne kun ei oo kaikissa samankokoset!

Tarkentava kysymys: Oliko tarkotus vaan pystyä kuljettamaan sitä puhelinta taskussa vai pitäiskö myös pystyä istumaan? Lumia 920 edellisten farkkujeni etutaskussa ei pystynyt istumaan, nykyisissä housuissa ei ongelmaa. Housuista riippuu siis kuinka syvät taskut. Ne kun ei oo kaikissa samankokoset!
Normi farkkuja pidän ja mukavaahan se olisi että pystyis istumaankin puhelin taskussa. En mä mitään supertiukkoja housuja pidä, mutta en jaksa alkaa kantelemaan mitään Samsung Galaxy S4 kokoista möhkälettä.

Normi farkkuja pidän ja mukavaahan se olisi että pystyis istumaankin puhelin taskussa. En mä mitään supertiukkoja housuja pidä, mutta en jaksa alkaa kantelemaan mitään Samsung Galaxy S4 kokoista möhkälettä.
Pienet on taskut jos Galaxy S4 on möhkäle. Paas kokeillen, niin huomaat ettet edes huomaa sitä siellä taskussa. Edes istuessa. Mulla on toi S5 ja se on jokusen millin isompi kuin S4 eikä senkään kanssa ole ongelmaa. Jotkut kantaa taskussa jopa noteja ja väittää että menee helposti. Olen huomannut, että nämä on aika pitkälti ennakkoluuloja ja ne on helposti todistettu vääriksi.

Kyllä nuo laatat taskuihin menee jos on vähääkään normifarkut. Paksuus se tekee ne möhkäleet punttiin.

Aivan samoin kuin ruutukoon ihmettelyssä, sama ihme ennakkoluulo isoihin luureihin puhumisessa. Mikä siinä on hassua jos vaikka ipadit olis korvalla? Jos vain parit nopeat puhelu soittelee päivässä, miksi kapulan pitäisi olla mitenkään edes puhelimen näköinen? Aika monelle puhelin on enemmän tiedonhallintayksikkö kuin äänenkuljetusaparaatti. En käsitä miksi on tyhmää jos nostaa 10 sekunniksi vaikka millaisen pädin korvalle. Yhtä tyhmää ja naurettavaahan se oli 15v sitten kun puhui mihin tahansa luuriin keskellä kaupunkia.

Pienet on taskut jos Galaxy S4 on möhkäle. Paas kokeillen, niin huomaat ettet edes huomaa sitä siellä taskussa. Edes istuessa.
Pieni mies, pienet farkut. Ehkä ajattelen tuota liikaa. Kuitenkaan en tarvitse tablettia. Oon kuitenkin lähes kokoajan töissä ja kotona koneen äärellä. Käyttö tulisikin olemaan puhelimella lähinnä soittamista, tekstiviestejä, SOMEa, lenkillä musiikkivehkeenä, satunnaisia kuvia ja pilipalipelien pelaamista kun on oikeen tylsää (esim. junassa). Nokia Lumioissa taitaa olla etuna Microsoftin ohjemistojen yhteensopivuus.

Itsellä on tuo Sony Xperia V ...
Jotenkin tykkäsin kanssa tuosta mitä vähän näpistelin. Toki jos on vähän kokemusta älypuhelimista niin kaikki tuntuu hienolta. Taitaa mennä tilaukseen tuo. Turhaa sitä liikaa miettii, kunhan ostaa ja sitten pärjää sillä mikä on.

287 euroa taitaa olla halvin hinta minkä huomasin (Markantalo), jos joku tietää edullisemman paikan niin saa ilmoittaa.

Eikös tuota saa 216e soneralta, ihan netistä ^. Varmaan olis hyvä peli itsellekin.
----
Jaaha, näyttö hajalle joten uutta puhelinta piakkoin. Mikäs tämä on? OnePlus One - OnePlus.net ? Ihan niin kuin olisin nähnyt jonkun TML/MHK tai vastaavan linkkaavan tänne pakkotoistollekkin jotain tuosta, mutta en nyt onnistunut löytämään sitä postia. Murossa kävin mutkan, niin siellä väitettiin toimitusten alkavan kesäkuussa. Tuo 299e 64gigan mallista olisi varsin passeli hinta. Kannattaako jo nyt painaa osta nappia, vai mitä ne tuolla murossa arveli, että "tosifanit" saa ensimmäisenä? Tuohon itse tarvitsen kyllä jonkun "kotelon", jolla olisi mahdollista saavuttaa lisää iskunkestävyyttä/pölynkestävyttä tai jopa vedenkestävyyttä. Hintahan se on, mikä tuossa houkuttaa.. Onko spekulaatiota jollakin kyseisestä puhelimesta, mitä heikkouksia ja vahvuuksia lienee? Itselle iskun ja pölynkestävyys olisi kyllä iso plussa, mutta mennään sillä mitä on.
----
EDIT: Hetkinen, nyt vasta löysin tuon puhelita koskevan keskustelun murossa. Vaikuttaa siltä, että taidanpa ostaa..

Nykynen lumia alkaa tehdä tenät ja tarviin uuden puhelimen. Mielellään hyvän ja kestävän. Lumia on ollut vain kestävä, paitsi onnistuin saamaan kosteusvaurion ja nyt ei toimi lukitusnäppäin. Kiinnostais kyllä sony xperia z2. Kokemuksia laitteesta???

LG Nexus 5 ollut käytössä parisen viikkoa. Ite ainaki tykännyt puhelimesta paljon. Varsinkin noitten Lumioitten jälkeen ollut loistava ostos tuohon hintaluokkaan. Suosittelen ostamaan, hinta/laatu suhde kohdallaan!

Nappasin samsung s4 activen kun oli 369e tarjouksessa. En huomannut oikeastaan mitään eroa puolet kalliimpaan s5. Sen sijaan s3 vs s4 ero on huomattava.
Eipä siinä paljoa eroa olekaan. Joitakin turhanpäiväisiä toimintoja ja yhtenä suurimmista eroista kamera, joka on sekin kyllä s4 activessa täysin riittävä. Onko siinä muuten HDR-kuvausominaisuutta niin kuin s3:ssa ja s5:ssä? Emännällä on tavallinen s4 ja siitä en ole löytänyt tuota. Mulla oli ennen s3 ja nyt s5 ja toi HDR on kyllä ihan ehdoton. Tuo kuviin dynamiikkaa oikein julmetusti. Järkkäri jää kakkoseksi dynamiikan osalta aivan heittämällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom