Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normi farkkuja pidän ja mukavaahan se olisi että pystyis istumaankin puhelin taskussa. En mä mitään supertiukkoja housuja pidä, mutta en jaksa alkaa kantelemaan mitään Samsung Galaxy S4 kokoista möhkälettä.Tarkentava kysymys: Oliko tarkotus vaan pystyä kuljettamaan sitä puhelinta taskussa vai pitäiskö myös pystyä istumaan? Lumia 920 edellisten farkkujeni etutaskussa ei pystynyt istumaan, nykyisissä housuissa ei ongelmaa. Housuista riippuu siis kuinka syvät taskut. Ne kun ei oo kaikissa samankokoset!
Pienet on taskut jos Galaxy S4 on möhkäle. Paas kokeillen, niin huomaat ettet edes huomaa sitä siellä taskussa. Edes istuessa. Mulla on toi S5 ja se on jokusen millin isompi kuin S4 eikä senkään kanssa ole ongelmaa. Jotkut kantaa taskussa jopa noteja ja väittää että menee helposti. Olen huomannut, että nämä on aika pitkälti ennakkoluuloja ja ne on helposti todistettu vääriksi.Normi farkkuja pidän ja mukavaahan se olisi että pystyis istumaankin puhelin taskussa. En mä mitään supertiukkoja housuja pidä, mutta en jaksa alkaa kantelemaan mitään Samsung Galaxy S4 kokoista möhkälettä.
Pieni mies, pienet farkut. Ehkä ajattelen tuota liikaa. Kuitenkaan en tarvitse tablettia. Oon kuitenkin lähes kokoajan töissä ja kotona koneen äärellä. Käyttö tulisikin olemaan puhelimella lähinnä soittamista, tekstiviestejä, SOMEa, lenkillä musiikkivehkeenä, satunnaisia kuvia ja pilipalipelien pelaamista kun on oikeen tylsää (esim. junassa). Nokia Lumioissa taitaa olla etuna Microsoftin ohjemistojen yhteensopivuus.Pienet on taskut jos Galaxy S4 on möhkäle. Paas kokeillen, niin huomaat ettet edes huomaa sitä siellä taskussa. Edes istuessa.
Jotenkin tykkäsin kanssa tuosta mitä vähän näpistelin. Toki jos on vähän kokemusta älypuhelimista niin kaikki tuntuu hienolta. Taitaa mennä tilaukseen tuo. Turhaa sitä liikaa miettii, kunhan ostaa ja sitten pärjää sillä mikä on.Itsellä on tuo Sony Xperia V ...
Eipä siinä paljoa eroa olekaan. Joitakin turhanpäiväisiä toimintoja ja yhtenä suurimmista eroista kamera, joka on sekin kyllä s4 activessa täysin riittävä. Onko siinä muuten HDR-kuvausominaisuutta niin kuin s3:ssa ja s5:ssä? Emännällä on tavallinen s4 ja siitä en ole löytänyt tuota. Mulla oli ennen s3 ja nyt s5 ja toi HDR on kyllä ihan ehdoton. Tuo kuviin dynamiikkaa oikein julmetusti. Järkkäri jää kakkoseksi dynamiikan osalta aivan heittämällä.Nappasin samsung s4 activen kun oli 369e tarjouksessa. En huomannut oikeastaan mitään eroa puolet kalliimpaan s5. Sen sijaan s3 vs s4 ero on huomattava.