Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Paperilla väitän että SGS7E paras.
Siinä on oikeasti käytännössä kaikki, ja kamera on erittäin hyvä. Itseltä löytyy luuri tällä hetkellä, ja kameran takia oon alkanut räpsimään kuvia ihan muuten vain.

Iso ja todella näyttävä 1440p näyttö, vesitiivis, pölytiivis, sormenjälkitunnistin, langaton lataus, microSD korttipaikka, pikalataus, jne jne.

Helposti voin sanoa etten ikinä ole ollut näin tyytyväinen puhelimeen.
Kaarevan näytön käytettävyys ominaisuudet kytkin pois, en tuntenut tarpeelliseksi vaan lähinnä haitalliseksi. E versio on toki isompi kuin tuo normi ja siten eroaa, plus se kaarevuus tekee tuosta aika hienon. Vaikka kytkin pois sen Edge valikon, niin silti ne sivut jotain tekee. Ne eivät vain ole haitallisia (kuten Edge valikon vahingossa avaaminen), eli esim. jos luuri on naama alaspäin ja tulee puhelu niin ne laidat vilkkuu vihreenä. Aika veikee efekti mistä en ollut tietoinen kunnes tuli puhelu kun luuri näyttö tontissa. Näyttää se myös jotain tekstiä yms.

Onko sulla tuota langatonta latausta ja jos on niin kuinka nopeasti lataa? Mä tässä alan kallistua siihen että joku mättää kun omalla pikalataus alustalla lataa joitain prosentteja tunnissa... Voiko johtua siitä että lataa kuori päällä eikä nakuna?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulla tuota langatonta latausta ja jos on niin kuinka nopeasti lataa? Mä tässä alan kallistua siihen että joku mättää kun omalla pikalataus alustalla lataa joitain prosentteja tunnissa... Voiko johtua siitä että lataa kuori päällä eikä nakuna?
En ole vielä kokeillut, kun ei ole tullut hankittua mitään millä ladata.
Sen verran mitä asiaa tosin tutkinut, niin käsittääkseni noissa alustoissa on isoja eroja. SGS7 pitäisi netin mukaan tukea nopeaa Qi latausta, mutta Samsungin oma langattoman latauksen alusta ei kai tue sitä nopeaa langatonta latausta. :D
Kantsii siis ehkä vain googlailla asiaa, eli mikä on oikeasti nopea langaton laturi ja tukeeko se SGS7(E) nopeaa latausta.

"So the new GS7s apparently do support the latest 15w Qi wireless power specification. However, you still need to use a wireless charger that also supports 15w to get the fastest possible charge. Samsung announced a new Fast Charge Wireless Charging Stand, but it doesn't appear to support 15w charging."

No siis puhelimenhan pitäis tukea pikalatausta, ja mulle myytiin langaton pikalaturi vielä reilusti kalliimmalla kuin mitä langaton "normi" laturi... kusetustako? :D

No siis puhelimenhan pitäis tukea pikalatausta, ja mulle myytiin langaton pikalaturi vielä reilusti kalliimmalla kuin mitä langaton "normi" laturi... kusetustako? :D
Juu, ja tukeehan se pikalatausta. Niin pikalatausta quickcharge piuhan kautta kuin Qi:n uutta nopeampaa langatonta latausta.

Ilmeisesti siis esim. se Samsungin oma langaton pikalaturi on nopeampi kuin jotkut aiemmat pikalaturit, mutta puhelin tukee vielä nopeampaa pikalatausta ja sitä ei oman nettininjailun perusteella ainakaan Samsungin versio tue. Näin jotkut jutut netissä väitti. Tiedä sitten.
Samsungin nopeampi langaton laturi on vissiin 1.4x nopeampi kuin normaali langaton laturi, mutta ehkä sekin vain on hidas vs piuha?
Ilmeisesti tuolla Samsungin nopealla langattomalla laturilla se kestää noin 2.5h. Mukana tulleella piuhalla ja laturilla se on reilu tunti. Niin ja tietty mitä se luuri tekee samalla, ehkä sitä kuormittaa joku ja tuokin aika tuplaantuu?

Mulla ei kyllä nyt omaa tietoa asiasta ole, ihan vain mitä lukenut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom