Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SGS3 alkanut viimesen kk aikana lagittaan.. Tätä ennen pätki sitä google.com.process vai mikä olikaan(liittyen play-kauppaan). Tehdasasetukset/resetointi/vatevör ja alko rokkaan..

Iskälle kävin kostoksi ostaa sgs4 activen. Note3/Round kuumottelis vaa hieroo tyhjällä lompakolla ohimoa niin lakkaa kuumottelut..

iPhone on kyllä paras. Ei mitään jakoja millään muulla. Toki kamera voisi olla parempi ja akunkesto mutta puhelimena ylivoimaisesti paras ja ainoa mitä voi edes harkita.

iPhone on kyllä paras. Ei mitään jakoja millään muulla. Toki kamera voisi olla parempi ja akunkesto mutta puhelimena ylivoimaisesti paras ja ainoa mitä voi edes harkita.

Älypuhelimena paras. Edes kohtuullista puhelinta ei ole Nokia 3310 jälkeen nähty.

Itselläni ei ole kokemusta iPhonesta, mutta iPad on ollut reilun vuoden päivittäisessä käytössä.

En kauheasti tykkää, ehkä se on se että ei pysty muokkaamaan, tai jotain. Jotenkin liian simppeli minun makuuni. Sitten ei voi rakentaa home screenejä, vaan näytöllä on vaan niitä kuvakkeita, kuin olisi Androidin appsivalikossa.

Tärkein syy miksi en voisi hankkia iPhonea on kuitenkin se, että live vidgetit (vai mikä se termi nyt olikaan) eivät toimi. Eli kun mulla on Androidissa vaikka kalenterividgetti, niin voin scrollata kalenteria edes takaisin avaamatta itse kalenteriohjelmaa. Tämä ei kai onnistu edes uusimmalla iOs:lla? Ei ehkä tunnu isolta puutteelta, mutta kun olen kokeillut puhelimessani myös sellaisia launchereita joissa kalenteria ei voi scrollata, niin kyllä sitä ominaisuutta osaa arvostaa. Ja iOs:ssa ei kai saa edes scrollaamatonta kalenteria ruudulle, vaan aina on erikseen avattava se kalenteriohjelma.

Jos käsitykseni ovat vääriä, niin mielelläni tulisin korjatuksi, jotta saisin tabletin tuunattua toimivammaksi.

vitttu mikä sankari :D

Kiitoksia kattavista perusteluista. Taidan heti lähteä ostamaan uuden iPhonen.
+1
nuff said XD
-----------------

pssss...
Samsung hurjana: 4K-puhelimia, taiteltavia laitteita? - Uutiset - Tietokone
Onkos sillä nokialla vieläkään hd näyttöjä? Tai vieläkö niissä on vaan yks prosessori??

ps.
Nokian brändiarvo romahti | Taloussanomat

ps2.
en ole japin altteri. japi nyt vaan sattuu jyrää ja te muut vikisette

Ei sillä nokialla taida enää niin huonosti mennä, kun osakkeita katsoo. Vois olla vieläkin korkeammalla symbian ja android käyttiksellä. Lankku on edelleen ollut paras älypuhelin pakkasella. Vaikka akku ei kestänytkään. Galaxy S2 jumii ja näyttö ei toimi kylmässä.

Eihän nyt kukaan joka haluaa olla katu-uskottava laita enää mitään iPhonea. It's sooo 2011! Poissa on ne ajat jolloin taskusta esiin vedetty iPhone sai aikaan mykistyneitä, ihailevia katseita.

5s Puhelinta tarkoitin parhaudella, se nyt vaan on paras, nopein ja hienoin. Ominaisuudetkin on parhaat. Esim mulla ei oo nyt puhelinta lainkaan, illalla saan 5s:n (toisen jo tähän talouteen), niin avaan sen paketista, näppäilen wlanin päälle, omat tunnukseni siihen ja vartin odottelulla mulla on "entinen" puhelin kädessäni yhteystietoineen ja appseineen jne. Ei piuhoja, ei muistikortilta minkään siirtämistä, ei tappelua. Pari käyttäjätunnusta vain ja hetki odottelua. Sitten vain spotify auki ja klikkaan esim "olohuone" ja Justin Bieberit alkaa soimaan kajarista.

Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.

Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.
No laitetaan. Sain puhelimen(Nokia Lumia 925), menin kauppaan, ostin SIM-kortin, laitoin sen puhelimen sisään ja aloin soittelemaan ja tekstaamaan. Helppoa!

Uuden puhelimen hankinta on edessä ja paljon olen vertailuja lukenut, katsonut ja puhelimia kädessä pidellyt. Vaihtoehdot ovat rajautuneet neljään, Galaxy s4 active, LG G2, Sony Xperia Z1 ja Note3.
Valinta taitaa osua Sonyyn, näistä paras, vaikkei mikään täydellinen puhelin olekaan.

5s Puhelinta tarkoitin parhaudella, se nyt vaan on paras, nopein ja hienoin. Ominaisuudetkin on parhaat. Esim mulla ei oo nyt puhelinta lainkaan, illalla saan 5s:n (toisen jo tähän talouteen), niin avaan sen paketista, näppäilen wlanin päälle, omat tunnukseni siihen ja vartin odottelulla mulla on "entinen" puhelin kädessäni yhteystietoineen ja appseineen jne. Ei piuhoja, ei muistikortilta minkään siirtämistä, ei tappelua. Pari käyttäjätunnusta vain ja hetki odottelua. Sitten vain spotify auki ja klikkaan esim "olohuone" ja Justin Bieberit alkaa soimaan kajarista.

Ennemmin olis kiva tietää että onko tosiaan olemassa vielä puhelimia/käyttöjärjestelmiä jossa uuden puhelimen käyttöönotto ei mene näin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom