Deleted member 50104
Mulla on Lumia 800, 920, nexus 4 ja ip4s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia kattavista perusteluista. Taidan heti lähteä ostamaan uuden iPhonen.iPhone on kyllä paras. Ei mitään jakoja millään muulla. Toki kamera voisi olla parempi ja akunkesto mutta puhelimena ylivoimaisesti paras ja ainoa mitä voi edes harkita.
iPhone on kyllä paras. Ei mitään jakoja millään muulla. Toki kamera voisi olla parempi ja akunkesto mutta puhelimena ylivoimaisesti paras ja ainoa mitä voi edes harkita.
vitttu mikä sankari :DiPhone on kyllä paras. Ei mitään jakoja millään muulla. Toki kamera voisi olla parempi ja akunkesto mutta puhelimena ylivoimaisesti paras ja ainoa mitä voi edes harkita.
+1Kiitoksia kattavista perusteluista. Taidan heti lähteä ostamaan uuden iPhonen.
vitttu mikä sankari :D
+1
nuff said XD
-----------------
pssss...
Samsung hurjana: 4K-puhelimia, taiteltavia laitteita? - Uutiset - Tietokone
Onkos sillä nokialla vieläkään hd näyttöjä? Tai vieläkö niissä on vaan yks prosessori??
ps.
Nokian brändiarvo romahti | Taloussanomat
ps2.
en ole japin altteri. japi nyt vaan sattuu jyrää ja te muut vikisette
No laitetaan. Sain puhelimen(Nokia Lumia 925), menin kauppaan, ostin SIM-kortin, laitoin sen puhelimen sisään ja aloin soittelemaan ja tekstaamaan. Helppoa!Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.
5s Puhelinta tarkoitin parhaudella, se nyt vaan on paras, nopein ja hienoin. Ominaisuudetkin on parhaat. Esim mulla ei oo nyt puhelinta lainkaan, illalla saan 5s:n (toisen jo tähän talouteen), niin avaan sen paketista, näppäilen wlanin päälle, omat tunnukseni siihen ja vartin odottelulla mulla on "entinen" puhelin kädessäni yhteystietoineen ja appseineen jne. Ei piuhoja, ei muistikortilta minkään siirtämistä, ei tappelua. Pari käyttäjätunnusta vain ja hetki odottelua. Sitten vain spotify auki ja klikkaan esim "olohuone" ja Justin Bieberit alkaa soimaan kajarista.
Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.