Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ite oon oppinu elämään akun kanssa :D ja muutenkin, näppäränkokoinen, mun mielest tyylikäs muotoilu :) ja kuvat tarpeeks hyviä :)

Kuvat tarpeeksi hyviä? Oon ottanu alle 5 kuvaa tän reilun vuoden aikana, ja kaikki suoraan roskiin. Toisella foorumilla sanottiin suoraan, että kuvan informaatioarvo nolla :D vitun isoja, mutta pelkkää lumisadetta. Sekä värit mitä sattuu.

Himottais toi S3. En vaan osaa päättää, ostaisinko jonku vanhan hyvän nokialaisen puhumista ja tekstaamista varten akun takia, ja tabletin nettiä varten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuvat tarpeeksi hyviä? Oon ottanu alle 5 kuvaa tän reilun vuoden aikana, ja kaikki suoraan roskiin. Toisella foorumilla sanottiin suoraan, että kuvan informaatioarvo nolla :D vitun isoja, mutta pelkkää lumisadetta. Sekä värit mitä sattuu.

Himottais toi S3. En vaan osaa päättää, ostaisinko jonku vanhan hyvän nokialaisen puhumista ja tekstaamista varten akun takia, ja tabletin nettiä varten.

Mulle kamera ei ole tärkein. Mä oon ihan tyytyväinen S2:sen kameraan, sanoi kuka mitä tahansa :)

Ite hommasin hiljattain SGS4 minin ja kyllähän tämä lagaa ja useamman kerran on juminut koko käyttis niin että vain resetti on auttanut. Muuten ihan hyvä laite kuitenkin.

No niin. Laitoin Carbon rommin luuriin sisään ja lagaaminen loppui siihen. Samsung -> ei osaa tehdä softaa.

Olis puhelimen vaihto edessä kun vanha(nokia c6-01) alkaa olla tiensä päässä. Omistanut aina nokialaisia, mutta nyt kun olen tutustunut kaverin lumiaan niin taitaa merkki vaihtua, koska ei ole kyllä mulle tuo puhelin vaikka varmasti ihan hyvä puhelin onkin. Tässä kokeillut mahdollisimman paljon puhelimia läpi mitä kavereilta löytyy ja taidan hankkia htc onen tai htc one minin. Runko on jämäkän oloinen ja puhelimen muokattavuus on yksi kriteereistä. Kamerahan siinä ei ole mikään huippu, mutta eipä se mulle niin tärkeä ole joten mun käyttöön riittävä. Tuon minin saisi tilattua 328€ kotiin kannettuna, joten hintakin olisi tuossa kohdillaan ja riittävän tehokas mun käyttöön.

No niin. Laitoin Carbon rommin luuriin sisään ja lagaaminen loppui siihen. Samsung -> ei osaa tehdä softaa.
Tai sitten vedit luurin samalla sileeksi ja lagaaminen loppui sen takia. Ei se edes ole Samsungin softa, vaan Googlen tekemä Samsungin kikkareilla. Eihän se ihme ole jos tällainen pieni tietokone alkaa lagaa ajan saatossa. Ihan normaali tietokonekin tekee ihan samaa ja se on pakko välillä vetää tyhjäksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä kun ei enää kunnon siivouskaan auta.

Mulla oli sama juttu SGS1:n kanssa ja lagaaminen loppui kun heitin syanogenin sisälle, mutta se ilo ei ollut kuin hetkellistä. Ja nyt on SGS3 alkanut välillä lagailemaan kun kaksi vuotta on tulossa täyteen. Tähän mennessä on uudelleenkäynnistys auttanut, mutta kyllä se varmaan täytyy tyhjentää ennen pitkää jos nyt ei SGS5 ehdi kauppoihin ennen sitä.

Mä oon omistanut elämäni aikana niin iOS, Windows & Android - puhelimia laajalti - silti pidän parhaimpana puhelimena Samsung Galaxy S2 :)

Täällä myös S2 ja en ole kokenut vielä mitään tarvetta vaihtaa, vaikka luurilla on jo kohta ikää kolme vuotta.

Tai sitten vedit luurin samalla sileeksi ja lagaaminen loppui sen takia. Ei se edes ole Samsungin softa, vaan Googlen tekemä Samsungin kikkareilla. Eihän se ihme ole jos tällainen pieni tietokone alkaa lagaa ajan saatossa. Ihan normaali tietokonekin tekee ihan samaa ja se on pakko välillä vetää tyhjäksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä kun ei enää kunnon siivouskaan auta.

Mulla oli sama juttu SGS1:n kanssa ja lagaaminen loppui kun heitin syanogenin sisälle, mutta se ilo ei ollut kuin hetkellistä. Ja nyt on SGS3 alkanut välillä lagailemaan kun kaksi vuotta on tulossa täyteen. Tähän mennessä on uudelleenkäynnistys auttanut, mutta kyllä se varmaan täytyy tyhjentää ennen pitkää jos nyt ei SGS5 ehdi kauppoihin ennen sitä.

Hommasin luurin n. kk sitten ja se kyllä tahmasi samalla tavalla ihan alusta asti. Ja TouchWiz on enemmän framework normaalin androidin päällä kuin pelkkiä kikkareita. Esimerkiksi Sampan kamerasovellus ei toimi ilman TouchWiz -frameworkki. Android versiossa 4.3 on Trim, jonka pitäisi auttaa ainakin jonkin verran tuohon ajan myötä lisääntyvään tahmaisuuteen.

Kertokaahan fanit, mitä parempaa uudessa 5s puhelimessa on samsungiin verrattuna? Näytön koko on edelleenkin naurettava ja erittäin paha miinus iluurilla.

Kertokaahan fanit, mitä parempaa uudessa 5s puhelimessa on samsungiin verrattuna? Näytön koko on edelleenkin naurettava ja erittäin paha miinus iluurilla.
Minulla oli vaihtoehtoina SGS4 ja 5S ja valitsin jälkimmäisen isolta osin pienemmän näytön takia. En tajua, miksi puhelimista on pitänyt alkaa tehdä tarjottimen kokoisia.

Mulla oli iPad ennestään, joten suurin osa softista asentui ilmaiseksi iFööniin. iOS on ollut jonkin verran Androidia luotettavampi käyttis, mutta tuntuu että ovat seiskalla "kuroneet" eroa umpeen :(.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom