Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, täälläkin on viime aikoina haukuttu Lumioiden akkukestoja. Omissa luureissani en ole huomannut minkäänlaisia ongelmia akun keston kanssa, mutta enpä silti ole niin jäärä,
että lähtisin väittämään, ettei ongelmia voisi muilla olla. Kolikon kääntöpuolena on aivan yhtä typerää lähteä leimaamaan koko puhelinmalli surkeaksi sen perusteella, että itselle on sattunut
käteen maanantaikappale.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä samsung myöntää lähteitä? Vai puhutko paskaa niinkuin yleensä?
Samsung tunnustaa: softamme ei ole paras mahdollinen Jos et ymmärrä mitä samsung haluaa viestiä niin se on sinun murheesi. Kaikki muut ymmärtävät mitä tuo tarkoittaa.

Eikä se sun lumia 800 oo mikään sampan lippulaiva, itse lopetin jo lapsena uskomasta että se halpa paska lelu olisi jotenkin parempi lelu, samanlainen kuin naapurilla. Sinä näköjään vielä kuvittelet niin.
Voi kun toisella ottaa koville, että jollakin internetissä on parempi puhelin kuin itsellä. Sorry, en enää tiedä kuinka sua lohduttaisin. Noh, on se S3:kin ihan kiva laite. Vähän lagaava, isohko mutta pieninäyttöinen ja siitä puuttuu muutama toiminto, mutta kyllä sillä pärjää. Ostat sitten osamaksulla taas uuden, kun sun kytkysopimus loppuu.

Samsung tunnustaa: softamme ei ole paras mahdollinen Jos et ymmärrä mitä samsung haluaa viestiä niin se on sinun murheesi. Kaikki muut ymmärtävät mitä tuo tarkoittaa.

Voi kun toisella ottaa koville, että jollakin internetissä on parempi puhelin kuin itsellä. Sorry, en enää tiedä kuinka sua lohduttaisin. Noh, on se S3:kin ihan kiva laite. Vähän lagaava, isohko mutta pieninäyttöinen ja siitä puuttuu muutama toiminto, mutta kyllä sillä pärjää. Ostat sitten osamaksulla taas uuden, kun sun kytkysopimus loppuu.

Missä tuolla puhutaan lagista? Näytä kohta? Taitaa olla optikon aika taas, näet omiasi. Enkä ole ikinä ostanut puhelinta osarilla se on köyhien hommaa.

Missä tuolla puhutaan lagista? Näytä kohta?
Jos et ymmärrä mitä samsung haluaa viestiä niin se on sinun murheesi. Kaikki muut ymmärtävät mitä tuo tarkoittaa.
Huoh.

Enkä ole ikinä ostanut puhelinta osarilla se on köyhien hommaa.
Jepjep. Ei kukaan muuten noin kiivaasti ja sokeasti omaa puhelinta puolustaisi jos ei olisi omia viimeisiä rahojaan siihen tunkenut. Mut hei, enää puoltoista vuotta jäljellä, sit saat ostettua uuden.

Löydät siis jotain piilomerkityksiä teksteistä. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa? :D Hyvä vihje tosin oli jo se että ostit lumpun.

Niin ostinhan mä tän sampankin.

Ostit ostit..

Sad-look-of-pity-from-sheldon.gif

Ite hommasin hiljattain SGS4 minin ja kyllähän tämä lagaa ja useamman kerran on juminut koko käyttis niin että vain resetti on auttanut. Muuten ihan hyvä laite kuitenkin.

Ostit ostit..

Sad-look-of-pity-from-sheldon.gif
Aamusta iltaan ja jopa myös yöllä tuntuisi Nokia sua ahdistavan:wtf:
Kokeile nyt hyvä immeinen päästä niistä Nokia piruistasi irti, kun et edes joudu niitä käyttämään, vai etkö palauttanut puhelintasi, kun jouduit lähtemään Nokialta;)
Tosin en tiedä, että oliko talonmiehillä Nokialla työsuhdepuhelinta edes käytössä..
Ps. Niin tähän ei edes auta ne sun kuuluisat
pähkinätkään;)

Jaksan yhä edelleenkin seistä Sony Xperia malliston takana

Täällä on monet sampan käyttäjät sanoneet ettei ne lagita. Sinä et ole edes samppaa käyttänyt niin miksi puhut niistä? Menee mielenkiintoiseksi.

Mitä, entisenä Sampan käyttäjänä voin sanoa että lagas ihan saatanasti.

Onneksi on nyt iPhone 5.

Mitä, entisenä Sampan käyttäjänä voin sanoa että lagas ihan saatanasti.

Onneksi on nyt iPhone 5.

Nii joku Galaxy 1 se onkin vertailukelpoinen. Sen aikaiset symbian puhelimet olivat niin paskoja että markkinaosuus tippui mahottomasta nolliin.

Sanoivat että vaikka tekevät softaa niin softa ei ole niin hyvää kuin tekemänsä rauta, rautahan on maailman parasta ylivoimaisesti softa ei aivan ole siellä vielä, ios on kokonaisuutena hiukan edellä. Vertaus on hyvä red soxiin, kaikessa ei voi olla paras mutta silti voi olla mestari. Myynnit sen osoittaa kuka on mestari. Jos on jo paras rauta ja tavoite on olla parhaan softan omaava niin heikoiksi näen muiden mahikset. Ne on jo nyt varsin kapeat ;)

Kova paikka varmaan kamerapuhelinjengille.

Eikös samppakin ole nyt tuomassa oman vastineensa huippumallissaan nimenomaan kameran osalta?

itse lopetin jo lapsena uskomasta että se halpa paska lelu olisi jotenkin parempi lelu, samanlainen kuin naapurilla. Sinä näköjään vielä kuvittelet niin.

Enkä ole ikinä ostanut puhelinta osarilla se on köyhien hommaa.

Mulla tulee mieleen vain sellainen helvetin ärsyttävä, rikkaan perheen hemmoteltu kakara, joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut.

Mulla tulee mieleen vain sellainen helvetin ärsyttävä, rikkaan perheen hemmoteltu kakara, joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut.

Nykyään on kyllä hieno juttu, että jollain reilulla satasella saa kyllä ihan oikeasti hyvän älypuhelimen, esim. Noksun Lumia 520 taitaa olla jotain 120€.

Mutsi kuoli kun olin 4, Faija joi aika rankasti eikä rahaa riittänyt mulle siltä, 12 veenä lehtiä jakamaan ja 15 vuotiaana kärrypojaksi ekamarkettiin, 16 vuotiaana pulloautomaattiin ja siitä se on sitten lähtenyt. Ime sinä kultalusikkaa syvemmälle.

- - - Updated - - -

Nykyään on kyllä hieno juttu, että jollain reilulla satasella saa kyllä ihan oikeasti hyvän älypuhelimen, esim. Noksun Lumia 520 taitaa olla jotain 120€.

Ja parilla huntilla katsastamattoman auton parinkymmenen vuoden takaa, niillä ei ole silti mitään tekemistä tämän threadin kanssa.

Mutsi kuoli kun olin 4, Faija joi aika rankasti eikä rahaa riittänyt mulle siltä, 12 veenä lehtiä jakamaan ja 15 vuotiaana kärrypojaksi ekamarkettiin, 16 vuotiaana pulloautomaattiin ja siitä se on sitten lähtenyt. Ime sinä kultalusikkaa syvemmälle.

- - - Updated - - -

Ja parilla huntilla katsastamattoman auton parinkymmenen vuoden takaa, niillä ei ole silti mitään tekemistä tämän threadin kanssa.

Kannattais oikeasti testata esim. Lumia 520:stä. Oikeastaan ainoastaan näytöstä huomaa, että halvemman hintaluokan puhelin on kyseessä, muuten oikein oiva peli.

Kannattais oikeasti testata esim. Lumia 520:stä. Oikeastaan ainoastaan näytöstä huomaa, että halvemman hintaluokan puhelin on kyseessä, muuten oikein oiva peli.

Huomaa kyllä hyvin ettet oo kunnon puhelimia käyttänytkään kun tyydyt 520llaan ja väität että vain näytöstä huomaa että se on halpis.
Kestotestissä Lumia 520 – vai vieläkö kiinnostaa?

Mikäs puhelin sulla on? 808? Hyvin kiteyttää nokia miesten ymmärryksen tason kun kehutaan 140 puhelinta oivaksi. Varmaan ihan hyvä verkon paino jos diggaa väristä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom